SOAREnDAR !

Bun venit in blogul meu.....Va multumesc tuturor celor care veniti in vizita, chiar daca veniti in tacere si plecati la fel, si sper ca macar ceva din "casa" mea sa va aduca lumina in privire si sa va faca sa reveniti. Va doresc tuturor doar BINE SI FRUMOS in viata ..Tot binele Universului sa fie cu voi si cu cei dragi voua! Ascultati cele mai frumoase poezii recitate de sora mea Felicia Feldiorean :

Felicia Feldiorean - Recital de poezie from MicaelNicolas on Vimeo.

Fa-ti timp sa gasesti frumosul in tot ce te inconjoara..
...
Ieri mi-a fost dor de tine, astazi imi este dor de tine. Nu te ingrijora pentru maine, o sa-mi fie iarasi dor de tine !

Zâmbeşte pentru că zâmbetul tău poate provoca zeci ,sute ,chiar mii de zâmbete în jurul tău !

Pentru Tine, fiinţă cu suflet de dor , am darul Frumosului ! Nu ştiu să fiu nici clipă, nici veşnicie , nici apă, nici uscat , nici Cer, nici Pământ , nici multe altele , dar am învăţat de la voi să fiu OM ! Să iubesc şi să mă dăruiesc iubire ! Întindeţi mâinile pentru a primi Dragostea mea! M-am regasit in poezia ta Mariana Stratulat Rogoz

Cauta-ma acolo in inima ta si de ma vei gasi, atunci vei gasi si drumul catre mine si vei reusi sa intelegi cat valoreaza prietenia ta, pentru sufletul meu

Nu conteaza ce gandesc altii despre tine...conteaza ceea ce sti tu ca esti !Daca m-ai întreba vreodată ce-mi doresc din toată inima, ţi-aş răspunde - fără să stau mult pe gânduri - că-mi doresc sănătate pentru cei pe care-i iubesc!


Eu sunt romanca, deoarece asa imi spune inima, eu simt cine sunt, iar patria ma cheama spunandu-mi numele cand sunt departe de ea.Trebuie cu toti sa ne mandrim ca suntem romani, deoarece nicaieri în alta parte nu ne vom simti asa ca acasa !

Cea mai frumoasa mamica sa-ti de -a Dumnezeu multa sanatate si sa ne mai astepti sa venim acasa! Cele mai frumoase mâini sunt mâinile mamei. Mâinile cu care şi-a mângâiat cu mândrie şi iubire burtica, atunci când erai încă în pântecele ei. Mâinile cu care te-a ţinut în braţe, cu care te-a mângâiat, te-a spălat, te-a îngrijit şi ţi-a pregătit hrana. Mâinile de care te-ai sprijinit când ai făcut primii paşi din viaţa ta. Mâinile cu care şi-a şters lacrimile atunci când a fost îngrijorată, când i-a fost teamă, când s-a bucurat de succesele tale, când ţi-a simţit lipsa,... când ai rănit-o cu vreo privire rece sau cu vreo vorbă nemeritată... Mâinile cu care ţi-a alinat durerile, temerile şi cu care ţi-a dat curaj şi forţă să mergi mai departe. Mâinile cu care ţi-a dăruit tot ceea ce a avut mai bun. Mâinile cu care a muncit neobosită pentru tine, cărând greutăţi, îndurând asprimea gerului, răni şi dureri. Mâinile cu care ţi-a deschis uşa de mii de ori. Mâinile pe care şi le împreunează într-o rugăciune trimisă cerului pentru tine... poezie de Irina Binder..... Dor de mica mea draga ....

Cand sunt plecata am un dor nebun de casa. Memoria pastreaza intotdeauna doar cele mai frumoase momente si ai impresia ca acolo unde nu esti tu, acolo e …acasa!


Acasa - radacina sfanta de Mariana Rogoz Stratulat mp3-ady

Asculta mai multe audio traditionala
Caldura si mult zambet in suflet...

Nu ar trebui sa ne cautam trecutul in viitor......clipa nu seamana cu cea din trecut si nici cu ce vom trai. Nu spune ca fericirea a murit doar pentru ca tu o visasei altfel.....doresteti mai mult.....fii tu insuti , viseaza mai mult.....crede in visele din realitate....zambeste mai mult

vineri, 12 februarie 2016

Eurovision România 2016: ASCULTĂ melodiile celor 12 semifinalişti ai Selecţiei Naţionale

În urma audiţiilor, juriul a ales cele 12 piese care vor concura în semifinala Selecţiei Naţionale Eurovision 2016, pe 4 martie. Pe 6 martie publicul va decide cine va reprezenta România la Stockholm în Suedia.
Jukebox, Mihai Trăistariu, Ovidiu Anton, Florena, Doru Todoruţ şi Irina Baianţ, Dream Walkers, Hayley Evetts, Andra Olteanu, Irina Popa, Vanotek feat. The Code & Georgian, Xandra şi Mihai Băjinaru sunt cei pe care îi vom vedea pe scena Sălii Sporturilor din Baia Mare, la semifinala din 4 martie.
Din aceste 12 piese, şase vor accede în finală: patru vor fi alese de un juriu de specialitate, iar două de către public, prin televot. În finala Selecţiei Naţionale, în premieră în istoria participării României la Eurovision, doarpublicul va alege câștigătorul, prin televot.
Lista pieselor calificate în semifinala Eurovision România 2016
  • Behind the shadows (Interpret: Florena; Muzică: Gabriel Huiban, Laurenţiu Duţă; Text: Gabriel Huiban, Laurenţiu Duţă)
Cea mai tânără concurentă din Selecţia Naţională e Florena, o tânără de 16 ani din Oradea care participă la semifinala pentru Eurovision cu o piesă interesantă şi fresh, care însă nu a fost special compusă pentru această competiţie.
  • Brand new day (Interpret: Hayley Evetts; Muzică: Martyn Baylay, Phil Bates; Text: Martyn Baylay, Phil Bates)
Concursul din acest an a atras şi compozitori din străinătate. Solista Hayley Evetts din Marea Britanie a trecut de preselecţie cu o piesă compusă de Martyn Baylay, pilot de profesie, implicat însă în fenomenul Eurovision. În 2002 el a compus piesa ce a reprezentat Marea Britanie la Eurovision, ocupând locul 3. Cei doi s-au arătat încântaţi de vestea că au trecut în etapa următoare a Selecţiei Naţionale.
    • Come on everybody (Interpret: Jukebox; Muzică & text: Jukebox)
Trupa Jukebox, se află la a doua participare la Selecţia Naţională după ediţia din 2005, când au încheiat concursul pe poziţia a cincea.
Mi-e o piesă foarte dragă fiindcă am reuşit s-o compunem noi, cei opt oameni din trupa Jukebox.”, a declarat solistul trupei.
    • I’m coming home (Interpret: Vanotek feat. The Code & Georgian; Muzică: Vanotek, Catană Ionuţ, Alex Cotoi, Sorin Seniuc, Adriana Rusu; Text: Anastasia Sandu)
O surpriză plăcută anul acesta vine de la celebra casă de producţie Global Records, prin înscrierea unei piese deja difuzată de radiouri, „Coming home”, interpretată de Vanotek feat. The Code & Georgian.
„Nu aveam vreun gând să ne înscriem la Eurovision, dar în urma insistenţelor fanilor şi mesajelor primite din străinătate şi din ţară, am decis s-o facem şi pe asta şi ne-am înscris pe ultima sută de metri.”
    • Lasă-mă eu te las (Interpret Irina Popa; Muzică: Irina Popa, George Lazăr, Alexandru Tudor, Eduard Taraş; Text: Alexandru Tudor)
Irina, este la a doua participare la Selecţia Naţională şi speră să facă o impresie bună cu o piesă în limba română compusă de Codrin Lazăr. Interpreta a declarat că dacă va trece de preselecţie, piesa va fi interpretată în engleză.

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/5zBXJ12cCbA" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
    • Let it shine (Interpret: Dream Walkers; Muzică & text: Cristian Faur)
Compozitorul Cristian Faur, se află pentru a şasea oară la Eurovision. În acest an, el se află în spatele proiectului Dream Walkers, o trupă nou înfiinţată de tenori.
    • Moment of silence (Interpret: Ovidiu Anton; Muzică & text: Ovidiu Anton)
Bucuros că se află pentru a cincea oară în Selecţia Naţională, rockerul Ovidiu Anton speră să urce mai sus de locul 3 obţinut anul trecut, de data aceasta cu o piesă inspirată din realitatea românească.
„Piesa de anul acesta nu este o întâmplare, este o piesă din păcate inspirată din realitatea noastră, este o piesă despre România, despre tot ceea ce se întâmplă şi tot ceea ce ar trebui să se întâmple, să ne ridicăm cu toţii în picioare mai des şi să luptăm pentru adevăr. „
    • Nai Nai (Interpret: Andra Olteanu; Muzică & text: Andra Olteanu, Sever Selim)
Andra Olteanu şi-a dorit să ajungă la Eurovision, iar acum dorinţa i s-a îndeplinit.
Până acum nu am participat pentru că nu m-aş fi gândit vreodată că pot să scriu muzică, am crezut că doar pot s-o cânt. În urmă cu un an l-am cunoscut pe Sever Selim, ne-am hotărât să colaborăm şi am văzut că lucrăm bine împreună. Mai veneam eu cu o  idee, mai venea el, şi aşa a luat naştere şi această piesă pentru Eurovision.
    • Never too late (Interpret: Mihai Băjinariu; Muzică: Andrei Tudor; Text: Cristian Faur)
Compozitorul Andrei Tudor merge anul acesta pe mâna lui Mihai Băjinaru, interpret care se află la prima sa participare la Selecţia Naţională.
„Sunt foarte fericit că am intrat la Eurovision. Îi mulţumesc lui Andrei pentru piesa pe care mi-a încredinţat-o. Este o piesă superbă, este cea mai bună piesă a mea pe care am făcut-o.” a declarat interpretul.
    • Paradisio (Interpret: Mihai Trăistariu; Muzică & text: Mihai Trăistariu, Robby G., Dumi Pădure)
După ce a obţinut în 2006 cel mai mare punctaj din istoria participărilor României la Eurovision, Mihai Trăistariu speră să-şi depăşească propriul record şi revine la Selecţia Naţională din acest an, cu piesa „Paradisio”. Este a şaptea participare a lui în cadrul Selecţiei Naţionale.
    • Superhuman (Interpret: Xandra; Muzică/ text: William Taylor, Jonas Gladnikoff)
Printre piesele selectate se numără şi o compoziţie a unui producător suedez, Jonas Gladnikoff, cunoscut pentru participările anterioare la Eurovision. El a semnat piesa Irlandei în 2010 interpretată de Niamh Kavanagh, precum şi pe cea din 2014, interpretată de Can-Linn. Nu este pentru prima dată când Jonas îşi încearcă norocul în Selecţia Naţională. A mai avut piese în 2012 şi 2013, pe atunci interpretate de Ana Mardare şi Diana Hetea.
A fost o colaborare online. La jumătatea lunii ianuarie, m-a contactat Will, compozitorul piesei şi mi-a propus această melodie. Iniţial am crezut că glumeşte, am zis de ce tocmai pe mine, din atâtea voci frumoase pe care le are România? Mi-a spus că-i place foarte mult vocea mea şi are încredere în mine şi-n potenţialul meu.
Piesa mea are un mesaj foarte puternic, este vorba despre viaţă care în sine este o luptă. Trebuie să ştii să cazi şi să te ridici mai puternic, s-o iei de la capăt şi să mergi înainte.” a declarat Xandra.
    • The voice (Interpret: Doru Todoruţ feat. Irina Baianţ; Muzica/text: Doru Todoruţ feat. Irina Baian)
„Ne dorim foarte mult să ajungă mesajul piesei noastre şi bucuria pe care noi o avem în inimile tuturor celor care ne ascultă. A fost o întâmplare fericită, un telefon cu o propunere de piesă, de care am fost foarte încântată imediat ce am ascultat-o.” a declarat Irina.
Anul acesta, în premieră, organizatorii vor publica pe siteul eurovision.tvr.ro lista cu toate piesele înscrise la preselecţie şi punctajul celor care nu au intrat în semifinală. Iuliana Marciuc a declarat că unii artişti cunoscuţi nu au fost recunoscuţi de juriu pentru că nu aveau piese care să le pună în valoare vocea.
Cei 12 semifinalişti au fost prezentaţi de TVR joi, în cadrul unei conferinţe de presă susţinută la Sala Media a Teatrului Naţional din Bucureşti. Alături de echipa Eurovision a TVR condusă de Iuliana Marciuc, la conferinţa de presă a participat şi Cătălin Cherecheş, primarul municipiului Baia Mare, oraşul-gazdă al Selecţiei Naţionale din acest an.
În următoarele zile, concurenţii încep pregătirea pentru show-urile de la Baia Mare, iar prima lor apariţie televizată este programată pentru vineri, 19 februarie, la Berăria H, într-un eveniment transmis în direct la TVR 1. Cei 12 semifinalişti vor interpreta piesele Pe scena berăriei vor urca cei 12 semifinalişti ai Selecţiei Naţionale, care vor interpreta piesele din concurs.
În acest an, la Eurovision au fost înscrise 94 de melodii, dintre care 92 au intrat în preselecţie, fiind audiate de juriul de specialitate desemnat de TVR. La verificarea dosarelor de înscriere, doi candidaţi au fost respinşi, întrucât nu au respectat cerinţele prevăzute în Regulament.
Semifinala Selecției Naționale va avea loc pe 4 martie, iar finala pe 6 martie, ambele show-uri fiind transmisede la Baia Mare în direct de TVR 1, TVR HD, TVR Internaţional şi online, pe www.tvrplus.ro.
Ediţia Eurovision 2016 va avea loc la Stockholm, cu semifinalele programate pentru 10 şi 12 mai şi finala pe 14 mai. În competiţie s-au înscris 43 de ţări, cu 3 mai multe decât la ediţia precedentă.
Sursa:
 http://topromanesc.ro/2016/02/11/lista-celor-12-melodii-calificate-in-semifinala-selectiei-nationale-eurovision-2016/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
NU TE INDRAGOSTI DE DRAGOSTE !
Indragosteste- te de cineva care sa te iubeasca, care sa te astepte, care sa te inteleaga chiar si la nebunie, de cineva care sa te ajute, sa te ghideze, sa fie speranta ta, sa fie totul ptr tine. Indragosteste -te de cineva care sa nu te tradeze, care sa-ti fie fidel, care sa viseze impreuna cu tine, la felul tau de a fii, la spiritul tau. Indragosteste-te de cineva care sa te astepte pana la final, care sa fie exact asa cum nu te-ai asteptat, cum nu ai sperat. Indragosteste-te de cineva care sa sufere alaturi de tine, care sa rada alaturi de tine, care sa te imbratiseze cand ai nevoie. Indragosteste-te de cineva care sa se intoarca la tine dupa o cearta. Indragosteste-te de cineva care te iubeste._ "nu te indragosti de dragoste"._ e atat de usor de spus...
De ce trebuie sa astepti sfarsitul cuiva sa- i spui ca ai tinut la el ?
-->
              Myspace Glitter Text