SOAREnDAR !

Bun venit in blogul meu.....Va multumesc tuturor celor care veniti in vizita, chiar daca veniti in tacere si plecati la fel, si sper ca macar ceva din "casa" mea sa va aduca lumina in privire si sa va faca sa reveniti. Va doresc tuturor doar BINE SI FRUMOS in viata ..Tot binele Universului sa fie cu voi si cu cei dragi voua! Ascultati cele mai frumoase poezii recitate de sora mea Felicia Feldiorean :

Felicia Feldiorean - Recital de poezie from MicaelNicolas on Vimeo.

Fa-ti timp sa gasesti frumosul in tot ce te inconjoara..
...
Ieri mi-a fost dor de tine, astazi imi este dor de tine. Nu te ingrijora pentru maine, o sa-mi fie iarasi dor de tine !

Zâmbeşte pentru că zâmbetul tău poate provoca zeci ,sute ,chiar mii de zâmbete în jurul tău !

Pentru Tine, fiinţă cu suflet de dor , am darul Frumosului ! Nu ştiu să fiu nici clipă, nici veşnicie , nici apă, nici uscat , nici Cer, nici Pământ , nici multe altele , dar am învăţat de la voi să fiu OM ! Să iubesc şi să mă dăruiesc iubire ! Întindeţi mâinile pentru a primi Dragostea mea! M-am regasit in poezia ta Mariana Stratulat Rogoz

Cauta-ma acolo in inima ta si de ma vei gasi, atunci vei gasi si drumul catre mine si vei reusi sa intelegi cat valoreaza prietenia ta, pentru sufletul meu

Nu conteaza ce gandesc altii despre tine...conteaza ceea ce sti tu ca esti !Daca m-ai întreba vreodată ce-mi doresc din toată inima, ţi-aş răspunde - fără să stau mult pe gânduri - că-mi doresc sănătate pentru cei pe care-i iubesc!


Eu sunt romanca, deoarece asa imi spune inima, eu simt cine sunt, iar patria ma cheama spunandu-mi numele cand sunt departe de ea.Trebuie cu toti sa ne mandrim ca suntem romani, deoarece nicaieri în alta parte nu ne vom simti asa ca acasa !

Cea mai frumoasa mamica sa-ti de -a Dumnezeu multa sanatate si sa ne mai astepti sa venim acasa! Cele mai frumoase mâini sunt mâinile mamei. Mâinile cu care şi-a mângâiat cu mândrie şi iubire burtica, atunci când erai încă în pântecele ei. Mâinile cu care te-a ţinut în braţe, cu care te-a mângâiat, te-a spălat, te-a îngrijit şi ţi-a pregătit hrana. Mâinile de care te-ai sprijinit când ai făcut primii paşi din viaţa ta. Mâinile cu care şi-a şters lacrimile atunci când a fost îngrijorată, când i-a fost teamă, când s-a bucurat de succesele tale, când ţi-a simţit lipsa,... când ai rănit-o cu vreo privire rece sau cu vreo vorbă nemeritată... Mâinile cu care ţi-a alinat durerile, temerile şi cu care ţi-a dat curaj şi forţă să mergi mai departe. Mâinile cu care ţi-a dăruit tot ceea ce a avut mai bun. Mâinile cu care a muncit neobosită pentru tine, cărând greutăţi, îndurând asprimea gerului, răni şi dureri. Mâinile cu care ţi-a deschis uşa de mii de ori. Mâinile pe care şi le împreunează într-o rugăciune trimisă cerului pentru tine... poezie de Irina Binder..... Dor de mica mea draga ....

Cand sunt plecata am un dor nebun de casa. Memoria pastreaza intotdeauna doar cele mai frumoase momente si ai impresia ca acolo unde nu esti tu, acolo e …acasa!


Acasa - radacina sfanta de Mariana Rogoz Stratulat mp3-ady

Asculta mai multe audio traditionala
Caldura si mult zambet in suflet...

Nu ar trebui sa ne cautam trecutul in viitor......clipa nu seamana cu cea din trecut si nici cu ce vom trai. Nu spune ca fericirea a murit doar pentru ca tu o visasei altfel.....doresteti mai mult.....fii tu insuti , viseaza mai mult.....crede in visele din realitate....zambeste mai mult

luni, 21 noiembrie 2016



Fuego împodobește bradul cu fanii, anul acesta

Pe Fuego nu-l prinzi ușor. E un om agitat și-i place asta, mai ales că viața lui depinde de profesie, de public, de muzică, prieteni și implicarea în tot felul de proiecte. Se apropie Crăciunul și cu el vin și colindele sale, glumele cu bradul, precum și turneul național, care a devenit o tradiție de 10 ani și care de fiecare dată, prin țară și în București se joacă sold-out.
Cum mai nou face o mulțime de fapte admirabile pictând, noi am încercat să aflăm cum reușește să realizeze atâtea lucruri în timp scurt. Iată un interviu special cu cel care e un fel de simbol al Crăciunului românesc, povestind despre o grămadă de lucruri, cu sinceritate, așa cum nu ați citit de multă vreme, prezentându-ne și câteva detalii despre super concertele sale din decembrie, ale căror partener media este, ca în fiecare an, partener media, dar și de albumul de colecție, cu cele mai frumoase colinde, ce va fi lansat împreună cu Ziarul Libertatea, la toate chioscurile de presă, de Sfântul Nicolae, pe 6 decembrie.
Reușești, cu fiecare apariție, să faci furori în rândul publicului tău. Cânți, faci turnee, pictezi. Care crezi că e secretul longevității tale?
N-am nici un secret ascuns. Ideea este că încerc să mă mențin, să fac treabă, să fac muzică, să sprijin, pentru că-mi place asta. E una dintre condițiile esențiale ca artist – să-ți placă la nebunie profesia asta, în orice clipă, și când e simplu și când e greu. Au trecut aproape 20 de ani de când m-am lansat și dacă am reușit să rămân pe buzele oamenilor, să fac turnee, să apar în fața lor este pentru că am încercat mereu să fiu eu, să cânt ce-mi place, chiar dacă asta nu a plăcut tuturor.
Trebuie să ai curaj în profesia asta și să nu te încadrezi în barierele absurde impuse de unul și altul. Eu chiar dacă nu mă aud pe radiouri, pentru că se pare, după părerile așa zișilor specialiști, nu sunt în trend, oamenii ascultă si cumpără muzica mea, o apreciază la spectacole, acolo unde vin de două ori pe an.
Nu cred că fac furori, dar sunt cu tot capul pe umeri și știu că publicul mă vrea. În fond, eu trăiesc din muzică, muncesc pe rupte, fac drumuri, investesc, creez și ofer celor ce mă apreciază ceea ce vor. Muzica romantică pe care eu o cânt e la mare căutare. Nu e nici prăfuită, nici depășită. Dimpotrivă, are suflet, transmite emoție și e apropiată de experiențele și poveștile celor ce mă iubesc.
Aminteai de pictură. Mulți au rămas șocați când au auzit că ai și această latură artistică. Care e cea mai mare satisfacție a ta de când ai lansat proiectul care sprijină artiștii? 
Eu pictez de foarte multă vreme, dar n-am trâmbițat pasiunea aceasta. O țineam pentru mine. Îmi era frică să nu fiu judecat, să nu par stângaci, să nu fiu penibil. Asta până când operele mele au fost văzute, acum vreo doi ani, de cel mai mare critic de artă român – Doina Păuleanu – care m-a încurajat și mi-a spus că ar fi păcat să țin doar pentru mine operele pe pânză. Nu mă consider pictor și fac asta din pasiune, pentru a mă relaxa!
Într-adevăr, le-am arătat oamenilor picturile, ei m-au încurajat și în octombrie anul trecut lansam ART BY FUEGO. Ce face proiectul acesta? Mult bine. E cea mai puternică realizare a mea din ultimii ani, care bate toate succesele, piese și concertele. De ce? Pentru că am putut sprijini peste 80 de oameni, artiști mari și tineri talentați. Le-am dat șansa să creadă, să meargă mai departe.
Pictând, dragii mei, am parte de liniște. Nu mă încarc cu negativ, mă relaxez și pot ulterior să fac lucruri mărețe! Au fost voci care au spus că promovarea faptelor mele și implicit a proiectului ART BY FUEGO e mult prea mare și oarecum demonstrativă. Vreau să le spun că eu fac gesturi umanitare de mulți ani, fie că știa cineva sau nu, dar acum e altceva. Există oameni care cred în mine și în proiect, care se implică și cumpără tablouri și care trebuie să vadă ce facem noi! Mai apoi, e bine de creat un precedent.
Eu aș vrea să vină mai mulți să facă ce înlesnește, de un an și ceva, ART BY FUEGO. Poate așa am avea mai mulți tineri talentați cu șanse reale și mai puțini artiști mari cu probleme majore. Așadar, pictura e acum pentru mine, a doua formă de exprimare, cu tot complexul proiectului. Nu fac opere mărețe, dar sunt înnobilate de scopul lor!
Nu de multă vreme o tânără din mediul online a făcut o supoziție fără prea multe argumente – cum că nu ai fi tu cel care pictează tablourile pentru că nu te murdărești și nici nu te filmezi. Între timp ai arătat clar, fără prea multă vâlvă, că tu ești cel care a pus pe roate un adevărat fenomen. Ai primit scuzele promise?
Subiectul acesta deja mă amuză. Ce m-a deranjat mai tare a fost faptul că toată presa a preluat un subiect fără fundament, în care nu se punea problema de dovezi concludente, de ceva pertinent, de vreo acuzație în mod direct, una care să mă incrimineze. Erau niște speculații fără sens din partea unei domnișoare care avea de gând să se promoveze! Sigur că ulterior, tot pe blogul ei, și-a cerut scuze, a recucoscut că a greșit și a încercat să dreagă, atât cât poate, busuiocul. Nu m-a afectat povestea aceasta dar am rămas dezamăgit de faptul că oricând, oricine, fără nici un fundament poate abera orice pe la tv și prin ziare. Cred în libera exprimare, dar nu și atunci când e făcută cu scop mârșav!
Oricum, fără să demonstrez ceva neapărat, am arătat că pictez, am lansat la emisiunea mea o nouă rubrică, unde mă puteți vedea făcând tablouri, inclusiv  pe site-ul meu. Și continui să susțin legende și tinere talente, pentru că oricât de multe cuvinte ar jigni inițiativele frumoase, cele din urmă strălucesc prin lumina veridicității lor!
Cu cine împodobești bradul anul acesta?
Ca niciodată, cu fanii. La propriu. Sau mai bine îmi împodobesc mașina, pentru că sărbătorile mă vor prinde, ca niciodată, pe drumurile minunate ale patriei, pe care sper din suflet să nu le prin înzăpezite cu cine știe ce nămeți. Da, nu împodobesc brad acasă, pentru că de pe 1 decembrie până pe 10 ianuarie am spectacole, concerte și manifestări pentru publicul meu. Nu e nici o problemă, pentru că-l împodobesc destui și pentru mine prin glumițele lor.
Ce înseamnă pentru tine zăpada de altădată? Ce suprize pregătești admiratorilor?
Înseamnă copilăria, adolescența și cele mai frumoase amintiri ale mele. Mi-a venit ideea de a da astfel titlu concertului meu de la ce trăiam cândva, momente de aur, în vremi grele, cu simplitate și muzică de calitate. Cu siguranță vă e dor de zăpezile de altădată, de iernile în care nu vremea era importantă, ci fericirea noastră, aroma de cozonaci, de portocale și gutui, de măr și scorțișoară. Dragii mei, anul acesta, tradiția de sărbători continuă cu un turneu de suflet, cald, romantic și vesel, în care, cu nostalgie, primim Crăciunul, cea mai frumoasă și deplină sărbătoare în viziunea mea. Împodobim și brazi, cântăm colindele arhicunoscute, ne aducem aminte de cândva! Iată pe unde ajung eu cu turneul meu ce vine și ca o celebrare a 10 ani de când merg și cânt colinde prin România:
6 decembrie – ADJUD, ORA 20.00, CASA DE CULTURĂ TUDOR VORNICU
7 decembrie – BACĂU, ORA 19.00, ATENEUL POPULAR
8 decembrie - TECUCI, ORA 16.30, CASA DE CULTURA
8 decembrie – PANCIU, ORA 19.00, CASA DE CULTURĂ
9 decembrie – HÂRLĂU, ORA 17.00, FABRICA DEJIDA
9 decembrie – ROMAN, ORA 20.00, RESTAURANT ROYAL (INFORMAȚII ȘI REZERVĂRI LA 0730039354)
10 decembrie – BOTOȘANI, ORA 19.00, CASA DE CULTURĂ A SINDICATELOR
11 decembrie – IAȘI, ORA 19.00, CASA DE CULTURĂ A STUDENȚILOR
12 decembrie – SUCEAVA, ORA 19.00, CASA DE CULTURĂ A SINDICATELOR
13 decembrie – BÂRLAD, ORA 19.00, TEATRUL VICTOR ION POPA
14 decembrie – HUȘI, ORA 19.00, SALON MĂRIUCA (INFORMAȚII ȘI REZERVĂRI LA 0235 481 963)
15 decembrie – FOCȘANI, ORA 19.00, ATENEUL MAIOR GHEORGHE PASTIA
16 decembrie – GALAȚI, ORA 19.30, TEATRUL MUZICAL NAE LEONARD
16 decembrie - BRĂILA, RESTAURANT DONARIS, ORA 22.00
17 decembrie – SNAGOV, ORA 18.00, CASA DE CULTURĂ GHERMĂNEȘTI
17 decembrie – RESTAURANT VATRA NEAMULUI, BALOTEȘTI, ORA 20.00, REZERVĂRI LA 0725517555
18 decembrie – CONSTANȚA, ORA 20.00, CASA DE CULTURĂ A SINDICATELOR
19 decembrie – SLOBOZIA, ORA 19.00, CASA MUNICIPALĂ DE CULTURĂ, FOSTUL CINEMA GALAX
20 decembrie – BUCUREȘTI , ORA 17.00 și ORA 19.30, TEATRUL DE REVISTĂ CONSTANTIN TĂNASE
21 decembrie – BRAȘOV, ORA 19.00, SALA PATRIA
22 decembrie – BUZĂU, ORA 19.00, TEATRUL GEORGE CIPRIAN
23 decembrie – PLOIEȘTI , ORA 19.00 - FILARMONICA "PAUL CONSTANTINESCU"
În afară de minunatele colinde, de concertele din decembrie, de tot felul de materiale și invitați surpriză, cel mai special cadou pentru public vine împreună cu voi, în ghetuțe, pe 6 decembrie. Un super material. Un fel de best-of cu cele mai frumoase cântece dedicate Crăciunului, ale mele, din ultimii ani, piese sensibile care vor ajunge la sufletul vostru în perioada sărbătorilor. Se numește CRĂCIUNUL ESTE DOAR ACASĂ, iar coperta va avea, în premieră, o super pictură de-a  mea! Așadar, nu ratați materialul ce va putea fi găsit la toate chioșcurile de difuzare a presei!
Sursa:
http://m.libertatea.ro/detalii/articol/fuego-impodobeste-bradul-cu-fanii-anul-acesta-1663370

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
NU TE INDRAGOSTI DE DRAGOSTE !
Indragosteste- te de cineva care sa te iubeasca, care sa te astepte, care sa te inteleaga chiar si la nebunie, de cineva care sa te ajute, sa te ghideze, sa fie speranta ta, sa fie totul ptr tine. Indragosteste -te de cineva care sa nu te tradeze, care sa-ti fie fidel, care sa viseze impreuna cu tine, la felul tau de a fii, la spiritul tau. Indragosteste-te de cineva care sa te astepte pana la final, care sa fie exact asa cum nu te-ai asteptat, cum nu ai sperat. Indragosteste-te de cineva care sa sufere alaturi de tine, care sa rada alaturi de tine, care sa te imbratiseze cand ai nevoie. Indragosteste-te de cineva care sa se intoarca la tine dupa o cearta. Indragosteste-te de cineva care te iubeste._ "nu te indragosti de dragoste"._ e atat de usor de spus...
De ce trebuie sa astepti sfarsitul cuiva sa- i spui ca ai tinut la el ?
-->
              Myspace Glitter Text