SOAREnDAR !

Bun venit in blogul meu.....Va multumesc tuturor celor care veniti in vizita, chiar daca veniti in tacere si plecati la fel, si sper ca macar ceva din "casa" mea sa va aduca lumina in privire si sa va faca sa reveniti. Va doresc tuturor doar BINE SI FRUMOS in viata ..Tot binele Universului sa fie cu voi si cu cei dragi voua! Ascultati cele mai frumoase poezii recitate de sora mea Felicia Feldiorean :

Felicia Feldiorean - Recital de poezie from MicaelNicolas on Vimeo.

Fa-ti timp sa gasesti frumosul in tot ce te inconjoara..
...
Ieri mi-a fost dor de tine, astazi imi este dor de tine. Nu te ingrijora pentru maine, o sa-mi fie iarasi dor de tine !

Zâmbeşte pentru că zâmbetul tău poate provoca zeci ,sute ,chiar mii de zâmbete în jurul tău !

Pentru Tine, fiinţă cu suflet de dor , am darul Frumosului ! Nu ştiu să fiu nici clipă, nici veşnicie , nici apă, nici uscat , nici Cer, nici Pământ , nici multe altele , dar am învăţat de la voi să fiu OM ! Să iubesc şi să mă dăruiesc iubire ! Întindeţi mâinile pentru a primi Dragostea mea! M-am regasit in poezia ta Mariana Stratulat Rogoz

Cauta-ma acolo in inima ta si de ma vei gasi, atunci vei gasi si drumul catre mine si vei reusi sa intelegi cat valoreaza prietenia ta, pentru sufletul meu

Nu conteaza ce gandesc altii despre tine...conteaza ceea ce sti tu ca esti !Daca m-ai întreba vreodată ce-mi doresc din toată inima, ţi-aş răspunde - fără să stau mult pe gânduri - că-mi doresc sănătate pentru cei pe care-i iubesc!


Eu sunt romanca, deoarece asa imi spune inima, eu simt cine sunt, iar patria ma cheama spunandu-mi numele cand sunt departe de ea.Trebuie cu toti sa ne mandrim ca suntem romani, deoarece nicaieri în alta parte nu ne vom simti asa ca acasa !

Cea mai frumoasa mamica sa-ti de -a Dumnezeu multa sanatate si sa ne mai astepti sa venim acasa! Cele mai frumoase mâini sunt mâinile mamei. Mâinile cu care şi-a mângâiat cu mândrie şi iubire burtica, atunci când erai încă în pântecele ei. Mâinile cu care te-a ţinut în braţe, cu care te-a mângâiat, te-a spălat, te-a îngrijit şi ţi-a pregătit hrana. Mâinile de care te-ai sprijinit când ai făcut primii paşi din viaţa ta. Mâinile cu care şi-a şters lacrimile atunci când a fost îngrijorată, când i-a fost teamă, când s-a bucurat de succesele tale, când ţi-a simţit lipsa,... când ai rănit-o cu vreo privire rece sau cu vreo vorbă nemeritată... Mâinile cu care ţi-a alinat durerile, temerile şi cu care ţi-a dat curaj şi forţă să mergi mai departe. Mâinile cu care ţi-a dăruit tot ceea ce a avut mai bun. Mâinile cu care a muncit neobosită pentru tine, cărând greutăţi, îndurând asprimea gerului, răni şi dureri. Mâinile cu care ţi-a deschis uşa de mii de ori. Mâinile pe care şi le împreunează într-o rugăciune trimisă cerului pentru tine... poezie de Irina Binder..... Dor de mica mea draga ....

Cand sunt plecata am un dor nebun de casa. Memoria pastreaza intotdeauna doar cele mai frumoase momente si ai impresia ca acolo unde nu esti tu, acolo e …acasa!


Acasa - radacina sfanta de Mariana Rogoz Stratulat mp3-ady

Asculta mai multe audio traditionala
Caldura si mult zambet in suflet...

Nu ar trebui sa ne cautam trecutul in viitor......clipa nu seamana cu cea din trecut si nici cu ce vom trai. Nu spune ca fericirea a murit doar pentru ca tu o visasei altfel.....doresteti mai mult.....fii tu insuti , viseaza mai mult.....crede in visele din realitate....zambeste mai mult

luni, 14 noiembrie 2016

La multi ani ,Gabriela Szabo !

INTERVIU VIDEO Gabriela Szabo: Dorința mea este ca România să revină în primele 20 de națiuni la Jocurile Olimpice în următorii 8 ani


Gabriela Szabo, unul dintre candidații la președinția Comitetului Olimpic și Sportiv Român la alegerile din 15 noiembrie, a declarat într-un interviu acordat AGERPRES că, în cazul în care va câștiga, își propune ca România să revină în primele 20 de națiuni la Jocurile Olimpice în următorii opt ani.
Pentru a realiza acest lucru, Szabo a menționat că este nevoie ca COSR să devină "un incubator de proiecte" pentru federațiile sportive, dar și de unitate în ceea ce privește strategia sportului românesc.
Preluarea conducerii COSR ar fi o mare provocare pentru Gabriela Szabo, fosta campioană olimpică de la Sydney afirmând că nu îi este teamă să vină în această funcție după rezultatele slabe de la Jocurile Olimpice de la Rio de Janeiro.
Planul fostului ministru al Tineretului și Sportului include printre altele dezvoltarea infrastructurii sportive la nivelul întregii țări, precum și a sportului de masă. În echipa cu care va conduce Comitetul Olimpic și Sportiv Român se află fostul baschetbalist Virgil Stănescu, acesta urmând să ocupe funcția de secretar general.
În ceea ce îl privește pe contracandidatul Mihai Covaliu, Gabriela Szabo a menționat că acesta este în primul rând un prieten și un coleg, iar această relație de amiciție nu va fi afectată de rezultatul alegerilor din 15 noiembrie.
AGERPRES: Sportul românesc a avut la Rio de Janeiro cea mai slabă clasare la Jocurile Olimpice după cel de-al Doilea Război Mondial. Nu vă este teamă să preluați conducerea COSR într-un asemenea moment?
Gabriela Szabo: Este adevărat că rezultatele echipei olimpice a României nu s-au ridicat la așteptările noastre. Cert este însă că îmi doresc foarte tare să câștig alegerile din 15 noiembrie pentru președinția Comitetului Olimpic și Sportiv Român tocmai pentru că sunt foarte multe lucruri de făcut. Am început foarte multe proiecte la Ministerul Tineretului și Sportului și îmi doresc să le pot continua din postura de președinte al COSR. Așa că nu am teamă de niciun fel. Pentru mine va fi o foarte mare provocare și mă bucur că am avut inspirația și dorința de a avea această responsabilitate, de a candida la președinția COSR.
AGERPRES: Este acesta un moment zero al sportului românesc, se poate mai jos de atât?
Gabriela Szabo: Nu aș vrea să privim lucrurile din această perspectivă. Consider că trebuie să privim viitorul. Iar viitorul sportului românesc se bazează pe antrenori, sportivi, federații și așa mai departe. Eu cred că dacă vom găsi unitatea pe tot ce înseamnă idee și strategie, atunci sunt ferm convinsă că viitorul sportului românesc va fi unul așa cum îmi doresc. Adică să redevenim o forță în sportul internațional și să revenim în primele 20 de națiuni la Jocurile Olimpice.
AGERPRES: S-a discutat mult pe tema eșecului României de la Rio, cui considerați că îi aparține vina alegând între instituții: MTS, COSR și federațiile sportive?
Gabriela Szabo: A fost un context. Sportul românesc a excelat înainte de '90 și după '90 până în 2004. Se știa clar și mulți dintre conducătorii sportului românesc au atras atenția asupra faptului că Olimpiada de la Rio nu va fi așa cum ne așteptam toți, adică o ediție cu foarte multe medalii. Eu când am venit la Ministerul Tineretului și Sportului mi-am dorit să calificăm un număr cât mai mare de sportivi tocmai pentru că în acest fel și șansele la medalii mă gândeam că vor crește. Nu m-am așteptat să nu câștigăm mai multe medalii. Eu mă gândeam să obținem opt medalii la Rio. Cert e că nu ne-am îndeplinit acest obiectiv și acum este nevoie de foarte, foarte multă muncă. Nu vreau să dau vina pe nimeni, asta este situația. De acum încolo trebuie să avem, așa cum spuneam, unitate pe toate deciziile, să muncim împreună alături de sportivi, antrenori, federații, MTS, Ministerul Fondurilor Europene, Ministerul de Finanțe, Ministerul Educației și așa mai departe. Și sunt sigură că viitorul va fi frumos în următorii opt ani.
AGERPRES: Ce planuri aveți pentru redresarea sportului românesc?
Gabriela Szabo: Strategia mea se bazează pe câteva puncte extrem de clare. Unul dintre obiective este reprezentat de infrastructura sportivă. Și aici trebuie să gândim un "master plan" de dezvoltare a infrastructurii sportive la nivelul întregii țări. Pentru că baza sportivă din România este la nivelul anilor '60-'70. Nu s-a făcut absolut nimic decât sporadic, pe ici, pe colo, după 1990. Apoi dezvoltarea sportului de masă prin campanii de masă, lucru foarte important pentru că rolul COSR este și acela de a educa populația în spiritul olimpic. Comitetului Olimpic și Sportiv Român trebuie să fie în slujba federațiilor. Nu federațiile trebuie să fie în slujba noastră, ci COSR în slujba federațiilor. Iar împreună să muncim și să îi ajutăm să performeze alături de sportivi.
AGERPRES: Vorbeați despre obiective, planul dumneavoastră este de a avea rezultate imediate, la următoarea ediție a Jocurilor Olimpice de vară, sau se întinde pe o perioadă mai lungă?
Gabriela Szabo: Strategia pe care am gândit-o este pe termen mediu și lung. Deja pregătirea pentru Jocurile Olimpice din 2020 a început, vom vedea loturile, perspectiva și analiza pe care o putem face imediat după ce vom veni la COSR. După care să începem munca alături de federații.
AGERPRES: Credeți că la Jocurile Olimpice de la Tokyo delegația României ar trebui să își propună mai mult de 6 medalii, cât și-a propus la Rio de Janeiro?
Gabriela Szabo: Vin din sportul de mare performanță și nu m-am mulțumit niciodată cu puțin. Categoric este foarte mult de muncă, iar obiectivele noastre vor fi destul de ridicate tocmai pentru că ne dorim excelența. Iar Comitetul Olimpic și Sportiv Român are rolul de a face excelență în sportul românesc.
AGERPRES: Ați fost ministru al Sportului, acum doriți să câștigați președinția COSR, veți încerca să îmbunătățiți relația dintre aceste două instituții?
Gabriela Szabo: Eu sunt un om al dialogului, un om căruia îi place unitatea. Da, rolul meu și al Comitetului Olimpic și Sportiv Român va fi de armonizare a relațiilor cu toate instituțiile din România.
AGERPRES: Domnul Octavian Morariu a lansat în trecut ideea preluării de către COSR a federațiilor sportive de la MTS. Împărtășiți aceeași părere?
Gabriela Szabo: La Adunarea Generală ar trebui supus votului acest lucru, iar dacă federațiile sportive își doresc o asemenea reformă atunci nimeni nu se poate opune. Dar înainte de toate trebuie să avem o consultare foarte, foarte serioasă cu federațiile.
AGERPRES: Ar putea COSR să gestioneze mai bine decât MTS fondurile destinate sportului?
Gabriela Szabo: Nu m-am pronunțat dacă sunt pro sau contra. Cert este că în situația în care federațiile își doresc o asemenea reformă nu o să mă opun.
AGERPRES: Bănuiesc că ați discutat cu reprezentanții federațiilor sportive, care sunt doleanțele dânșilor?
Gabriela Szabo: Categoric că am avut nenumărate discuții cu federațiile sportive și nu numai acum, în drumul spre președinția COSR, ci și ca ministru al Tineretului și Sportului. Cunoaștem foarte bine care este situația sportului, atât la nivel național, cât și la nivel internațional. Gândirea noastră este aproape unitară și așteptările sunt destul de mari. Au nevoie de susținerea noastră, de suportul nostru, au nevoie ca COSR să devină un incubator de proiecte pentru federațiilor lor.
AGERPRES: Este nevoie de o schimbare și la nivelul administrației COSR? Vor avea loc modificări majore în organigrama acestei instituții?
Gabriela Szabo: Deocamdată preocuparea noastră este să câștigăm președinția Comitetului Olimpic și Sportiv Român după care vom începe munca alături de oamenii de acolo.
AGERPRES: Cu ce echipă veți lucra în cazul în care veți câștiga, mă refer în special la postul de secretar general...
Gabriela Szabo: Alături de mine este Virgil Stănescu, o persoană care a studiat în Statele Unite ale Americii managementul sportiv. Azi este președintele clubului de baschet Steaua. Este o persoană extrem de bine pregătită și mă bucur că a acceptat să fie alături de mine din această funcție de secretar general al COSR, o funcție extrem de importantă.
AGERPRES: Cum l-ați descrie pe contracandidatul dumneavoastră Mihai Covaliu?
Gabriela Szabo: Mihai este nu numai contracandidatul meu, el este un prieten și un coleg. Am petrecut foarte mult timp alături de el în cantonamente, am și concurat alături la marile evenimente sportive, am fost împreună în lotul olimpic la Atlanta și Sydney. Mihai este o persoană care îmi place foarte mult, o persoană modestă, cu calități și defecte, așa cum sunt și eu.
AGERPRES: Dacă Mihai Covaliu ar câștiga alegerile îl veți susține?
Gabriela Szabo: Oricine va câștiga funcția de președinte al COSR, înainte de toate suntem colegi.
AGERPRES: Ce atuuri aveți în fața lui Mihai Covaliu?
Gabriela Szabo: Am experiența și dorința de a face lucruri bune pentru sportul românesc. O experiență pe care am câștigat-o în timp. O experiență atât la nivel național, cât și internațional și consider că CV-ul meu mă recomandă pentru această funcție.
AGERPRES: Ați fi doar a doua femeie la conducerea Comitetului Olimpic și Sportiv Român după Lia Manoliu, vă onorează această postură?
Gabriela Szabo: Pe mine mă onorează în primul rând candidatura mea. Este o funcție cu mare responsabilitate, de reprezentare a sportului românesc. Și da, mă simt onorată. Mă bucur că după anii '90 unul dintre președinții frumoși ai Comitetului Olimpic a fost Lia Manoliu.
AGERPRES: După alegerile la președinția COSR din 2014 s-a discutat foarte mult despre o implicare a politicului. Credeți că o asemenea implicare ar putea avea loc și la aceste alegeri?
Gabriela Szabo: Nu pot să comentez ce au declarat alte persoane, ci doar ce afirm eu.
AGERPRES: Cât de importantă va fi relația dumneavoastră cu politicul în cazul în care veți câștiga?
Gabriela Szabo: Sportul românesc are nevoie ca politicul să fie aproape. Pentru că toate deciziile legislative depind în cea mai mare măsură de politic. Categoric, Comitetul Olimpic și Sportiv Român trebuie să aibă o relație de amiciție cu partea politică.
AGERPRES: Modificarea Legii Sportului este un obiectiv principal pentru dumneavoastră?
Gabriela Szabo: Nu COSR trebuie să aibă ca obiectiv modificarea legislativă, ci Ministerul Tineretului și Sportului în colaborare cu COSR și federațiile naționale. Eu sunt omul care am lucrat la modificările legislative și îmi doresc foarte tare să îmbunătățim această parte legislativă pentru sportul românesc. Dar rolul COSR nu este să o pună în aplicare, ci să susțină și să colaboreze cu MTS.
AGERPRES: Care va fi prima măsură din postura de președinte al COSR?
Gabriela Szabo: Efectuarea unei analize la loturile naționale și olimpice pentru că pregătirea pentru următoarea ediție a Jocurilor Olimpice a început imediat după Rio. De aceea vreau să văd care este starea loturilor naționale, aceasta va fi prima măsură, iar apoi celelalte lucruri care trebuie îmbunătățite.
AGERPRES: Ce promisiune faceți iubitorilor sportului din România?
Gabriela Szabo: Că în următorii opt ani sportul românesc va reveni acolo unde ne dorim toți, adică în primele 20 de națiuni ale lumii.
AGERPRES (autor: Marius Țone, editor: Mihai Țenea, imagine: Alfred Schupler, redactor video: Marilena Gheorghiță, grafician: Liliana Iordan, editor online: Andreea Lăzăroiu)
Sursa:
http://www.agerpres.ro/sport/2016/11/10/anunt-interviu-cu-gabriela-szabo-candidata-la-presedintia-comitetului-olimpic-si-sportiv-roman-10-09-19

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
NU TE INDRAGOSTI DE DRAGOSTE !
Indragosteste- te de cineva care sa te iubeasca, care sa te astepte, care sa te inteleaga chiar si la nebunie, de cineva care sa te ajute, sa te ghideze, sa fie speranta ta, sa fie totul ptr tine. Indragosteste -te de cineva care sa nu te tradeze, care sa-ti fie fidel, care sa viseze impreuna cu tine, la felul tau de a fii, la spiritul tau. Indragosteste-te de cineva care sa te astepte pana la final, care sa fie exact asa cum nu te-ai asteptat, cum nu ai sperat. Indragosteste-te de cineva care sa sufere alaturi de tine, care sa rada alaturi de tine, care sa te imbratiseze cand ai nevoie. Indragosteste-te de cineva care sa se intoarca la tine dupa o cearta. Indragosteste-te de cineva care te iubeste._ "nu te indragosti de dragoste"._ e atat de usor de spus...
De ce trebuie sa astepti sfarsitul cuiva sa- i spui ca ai tinut la el ?
-->
              Myspace Glitter Text