SOAREnDAR !

Bun venit in blogul meu.....Va multumesc tuturor celor care veniti in vizita, chiar daca veniti in tacere si plecati la fel, si sper ca macar ceva din "casa" mea sa va aduca lumina in privire si sa va faca sa reveniti. Va doresc tuturor doar BINE SI FRUMOS in viata ..Tot binele Universului sa fie cu voi si cu cei dragi voua! Ascultati cele mai frumoase poezii recitate de sora mea Felicia Feldiorean :

Felicia Feldiorean - Recital de poezie from MicaelNicolas on Vimeo.

Fa-ti timp sa gasesti frumosul in tot ce te inconjoara..
...
Ieri mi-a fost dor de tine, astazi imi este dor de tine. Nu te ingrijora pentru maine, o sa-mi fie iarasi dor de tine !

Zâmbeşte pentru că zâmbetul tău poate provoca zeci ,sute ,chiar mii de zâmbete în jurul tău !

Pentru Tine, fiinţă cu suflet de dor , am darul Frumosului ! Nu ştiu să fiu nici clipă, nici veşnicie , nici apă, nici uscat , nici Cer, nici Pământ , nici multe altele , dar am învăţat de la voi să fiu OM ! Să iubesc şi să mă dăruiesc iubire ! Întindeţi mâinile pentru a primi Dragostea mea! M-am regasit in poezia ta Mariana Stratulat Rogoz

Cauta-ma acolo in inima ta si de ma vei gasi, atunci vei gasi si drumul catre mine si vei reusi sa intelegi cat valoreaza prietenia ta, pentru sufletul meu

Nu conteaza ce gandesc altii despre tine...conteaza ceea ce sti tu ca esti !Daca m-ai întreba vreodată ce-mi doresc din toată inima, ţi-aş răspunde - fără să stau mult pe gânduri - că-mi doresc sănătate pentru cei pe care-i iubesc!


Eu sunt romanca, deoarece asa imi spune inima, eu simt cine sunt, iar patria ma cheama spunandu-mi numele cand sunt departe de ea.Trebuie cu toti sa ne mandrim ca suntem romani, deoarece nicaieri în alta parte nu ne vom simti asa ca acasa !

Cea mai frumoasa mamica sa-ti de -a Dumnezeu multa sanatate si sa ne mai astepti sa venim acasa! Cele mai frumoase mâini sunt mâinile mamei. Mâinile cu care şi-a mângâiat cu mândrie şi iubire burtica, atunci când erai încă în pântecele ei. Mâinile cu care te-a ţinut în braţe, cu care te-a mângâiat, te-a spălat, te-a îngrijit şi ţi-a pregătit hrana. Mâinile de care te-ai sprijinit când ai făcut primii paşi din viaţa ta. Mâinile cu care şi-a şters lacrimile atunci când a fost îngrijorată, când i-a fost teamă, când s-a bucurat de succesele tale, când ţi-a simţit lipsa,... când ai rănit-o cu vreo privire rece sau cu vreo vorbă nemeritată... Mâinile cu care ţi-a alinat durerile, temerile şi cu care ţi-a dat curaj şi forţă să mergi mai departe. Mâinile cu care ţi-a dăruit tot ceea ce a avut mai bun. Mâinile cu care a muncit neobosită pentru tine, cărând greutăţi, îndurând asprimea gerului, răni şi dureri. Mâinile cu care ţi-a deschis uşa de mii de ori. Mâinile pe care şi le împreunează într-o rugăciune trimisă cerului pentru tine... poezie de Irina Binder..... Dor de mica mea draga ....

Cand sunt plecata am un dor nebun de casa. Memoria pastreaza intotdeauna doar cele mai frumoase momente si ai impresia ca acolo unde nu esti tu, acolo e …acasa!


Acasa - radacina sfanta de Mariana Rogoz Stratulat mp3-ady

Asculta mai multe audio traditionala
Caldura si mult zambet in suflet...

Nu ar trebui sa ne cautam trecutul in viitor......clipa nu seamana cu cea din trecut si nici cu ce vom trai. Nu spune ca fericirea a murit doar pentru ca tu o visasei altfel.....doresteti mai mult.....fii tu insuti , viseaza mai mult.....crede in visele din realitate....zambeste mai mult

sâmbătă, 10 iulie 2010

Astăzi e ziua ta: Vasile Şeicaru 10 iulie



"Mai ramai, nu pleca
Sa-ti sarut, iubita mea
Valul care-a plans pe glezna ta
Sa visam pana-n zori
Ca suntem nemuritori
Pe-o corabie de flori, de flori"

La multi ani d-le trubadur sa va de D-zeu multa sanatate si multa inspiratie pentru noi slagare sa ramaneti vesnic tanar si sa va bucurati alaturi de cei dragi iar pe noi sa ne incantati cu cantecele d-voastra,cu drag,Corina!!!








Biografia
Nascut la 10 iulie , in comuna Oancea , Judetul Galati .

Am un frate Aurel , antrenor de inot la Constanta.

Mama a cantat cand era eleva la Liceul Industrial Casnic, la muzicuta .

Am terminat Liceul nr:4 , din Galati (Liceu cu program de educatie fizica). Am facut sport de performanta ( 800-1500m), Fita Lovin (campioana europeana la 800m ,si mondiala la cros), fiindu-mi colega de clasa . Dupa liceu , am absolvit Facultatea de Ed. fizica din cadrul Universitatii din Galati, terminand cu specializarea - inot . Am fost profesor de ed. fizica timp de 7 ani , in Galati la Scoala Gen. 22, dar si in comuna Oancea , Jud. Galati . Pentru scurt timp am predat si la Scoala nr. 11 din Galati . Am facut timp de doi ani naveta de la Galati la Oancea .

Am "invatat" sa cant la chitara la Casa Pionierilor din Galati , unde de fapt n-am invatat nimic . Am fost autodidact . Invatam cantece de la radio , din filme si de pe discuri . Prin clasa a 7-a, am avut prima chitara ( de fapt parintii voiau sa-mi cumpere acordeon ).

Pe la 16 ani am avut si primele trupe de rock ( "Atletic" si "Group 17" ). Cantam piese din Beatles si din repertoriul altor trupe la moda pe atunci .

Din 1968 am intrat ca solist vocal la formatia " Cristal" , condusa de Puiu Cretu . Din 1970 am castigat toate Festivalurile Artei Studentesti . Incepand cu 1970 , am inceput sa cantam la mare . Din 1972 pana in 1980 am cantat la Costinesti la "Disco Ring" , si la Restaurantul "Forum" . Formatia "Cristal" a fost locul unde am invatat sa cant in mod organizat , iar Puiu Cretu mi-a fost cel dintai , cel mai bun si cel mai competent profesor de muzica .

In 1978 am intrat in Cenaclul Flacara , unde am stat pana in 1984 . Aici am devenit cu adevarat popular , cunoscut ca interpret si compozitor de muzica folk . In Cenaclu am compus cele mai apreciate de public, dar si cele mai valoroase cantece din relertoriul meu. Intr-un mare procent, pe vremea aceea cantam cantece scrise pe versurile lui Adrian Paunescu.

Primul cantec , l-am compus in 1968 ( "Padurea" -- versuri si muzica , proprii) , apoi "O clipa de aur" , cu care am luat mai multe premii la Festivalurile Artei Studentesti , ca solist al formatiei "Cristal" .

Compun si pe versurile mele , dar cele mai cunoscute piese din perioada de inceput , îi au ca autori de versuri pe : Adrian Paunescu , George Tarnea , Dan Verona , Mala Barbulescu , Doina Salajan . Datorita lui Adrian Paunescu am devenit ceea ce sunt azi...cantaretul de folk : Seicaru !

Am colaborat cu multi artisti de mare valoare : Adrian Ordean , Eugen Mihaescu , Mircea Dragan , Victor Socaciu , Mircea Baniciu , Mircea Vintila, Vlady Cnejevici , Stefan Hrusca , Zoia Alecu, Mugurel Vrabete ,Raul Cusak (Vama), Nicu Patoi, Sorin "Pupe" Tanase ( Vita de Vie), A.G.Weinberger , Cezar Zavate , Cristian Alivej (chitara clasica) ...etc. Dupa lansarea LP-ului "Nu trantiti usa", care i-au avut ca autori pe Vintila si pe Fl. Pittis, am fost membru fondator al trupei care mai tarziu avea sa se numeasca "Pasarea Colibri " ! Am facut multe turnee impreuna...cu salile pline ! Formula era : Baniciu, Vintila, Seicaru, Pittis, Cnejevici !...din pacate colegii mei au uitat, si uita sa spuna acest lucru, de asta multi nu stiu !...cu toate astea, am ramas si suntem in continuare prieteni, si deseori cantam impreuna !

Am compus cateva piese pentru Mirabela Dauer si Loredana Groza.

Am nenumarate imprimari la Radio si Tv .

Am inregistrat de-a lungul anilor un numar de 10 albume de autor. Cel mai recent se intituleaza "In orasul cu floare de tei" !

Am compus de-a lungul carierei mai multe sute de piese , dar ca slagare absolute as aminti doar : Aruncarea in valuri , La adio , Antiprimavara , Actorul, Iancu la Tebea, ( toate pe versuri de Adrian Paunescu ) , Dragostea destin stravechi , Citeste numai la final , Tango retoric , Imbratisarea marii , Domnule maior , Viata-i viata banu-i ban , Din prea mult sau prea putin , Lume soro lume , ce pacat , Copilul de pripas, In orasul cu floare de tei, Un inger pereche, Grafitti, Lumea pentru toti,...dar sunt mai multe !



Premii , participari , recunoasteri :

In perioada " Cristal ', am castigat cu titlul de "Laureat", aproape toate Festivalurile Studentesti ale vremii. In 1970, am luat locul 1 la solisti vocali, la Festivalul Artei Studentesti ( Timisoara ), iar "Cristal" , locul 2 la trupe .
In 1978 , am fost cu "Cristal" , la Havana ( Cuba ) , la Festiv. Mond. al Tineretului si Studentilor, iar in 1985 am participat la festivalul cu acelasi nume de la Moscova ! In 1987 am sustinut spectacole impreuna cu Socaciu si cu Hrusca in China si in Coreea de Nord ! Am mai cantat in Irlanda, Grecia, Bulgaria, Italia, USA, Canada, Franta, Belgia, Germania, (foarte mult in Basarabia), etc...

In Cenaclul Flacara , am primit Marele Premiu al Cenaclului Flacara, si de doua ori Premiul pentru Creatie ( pentru cantecele "La adio" , si "Aruncarea in valuri" ) .

In 1986 si 1987 , am participat la Festivalul de muzica Folk si Rock "Rote Lider" (Berlin) .
In 1988 la Festivalul de muzica pop de la Soci ( fosta URSS) , impreuna cu Stefan Hrusca, unde am castigat Premiul Special al Presei , cu piesa "Lumina" . Premiul (un samovar) , mi-a fost inmanat de marea actrita Ludmila Gurcenko (a jucat in filmul "Gara pentru doi ").
In tara am castigat mai multe premii (Radio Romania Actualitati si Televiziunea Romana)...ca solist vocal si ca autor de muzica !

Am un fiu , Mihnea Valentin, care este student in Germania , la Hannover ( Sociologie ). De curand , a inceput acolo , o afacere !

Sotia mea Gabriela , a absolvit in anul 1979, facultatea de Limbi Straine, cu specializarea germana-engleza . A fost profesoara de limba germana la Scoala nr. 2 din Galati, apoi redactor de cultura la cotidianul "Curierul national" . Timp de cativa ani, pana in 1989, a tradus si publicat, impreuna cu Andrei Partos , mai multe articole legate de viata si activitatea trupei Beatles , serial cunoscut pe vremea aceea sub numele de "Beatles , intre legenda si adevar". In ziua de 6 ianuarie 2006, Gabi a plecat din lumea asta ! N-o va inlocui nimeni, pentru ca nu se poate, si ca nu vreau eu acest lucru !

In anul 2006 , am fost decorat cu : "Ordinul Cultural in Grad de Cavaler " , oferit de Presedintele Romaniei !

In 28 noiembrie 2009, am fost facut Cetatean de Onoare al municipiului Galati !

Pe data de 14 martie 2010, la "Premiile Radio Romania", am obtinut doua mari premii : "Premiul pentru cel mai bun album folk--In orasul cu floare de tei" ; si "Premiul Omul cu chitara" (sau "Cel mai bun cantaret folk al anului 2009"). Premiile mi-au fost inmanate pe scena Salii Radio, de colegii si prietenii mei Mircea Baniciu si Victor Socaciu.

Pasiuni in afara de muzica : sport , pescuit , condus masina , calatorii , satelit, ascult multa muzica ( mult rock , mult blues , jazz-rock , folk , pop , country , cantece vechi lautaresti . Ador trupa "Dream Theater" , dar imi plac si Stevie Ray Vaughan, Bob Dylan, Joan Baez, Sting, Gianna Nannini, Don Mc. Lean, Beatles, Rolling Stones, Nora Jones, Maroon 5, Taxi, Luminita Anghel, Andra, Mandinga...etc

Desfasor un program foarte bogat de concerte, spectacole de autor, turnee, pe care le sustin in tara si in strainatate, la romanii din Diaspora .

Nu am ambitii politice , nu fac parte din nici un partid, nu m-a prins mirajul imbogatirii, dar nici nu ma plang cum ca mi-ar lipsi ceva pentru a putea trai civilizat si demn ! Am prieteni, (cei mai multi si mai buni in Galati), dar am si dusmani carora le doresc sa fie sanatosi si sa aiba parte de tot ce-i mai bun si mai frumos in lumea asta !

Il iubesc pe Dumnezeu , si nu privesc niciodata cu ura spre cer !

Sursa:
http://www.seicaru.ro/bio/

"Rareori mă uit în cartea de identitate. Ea este în fond doar un act ca oricare altul, pe care îl arăţi uneori pentru a ţi se recunoaşte codul numeric personal. Anii trecuţi şi cei rămaşi ţin de câtă iubire ai consumat, de câtă mai eşti în stare, de cât de re pede poţi fugi de rău sau de cât de mult îl cauţi pe Dumnezeu! Eu ştiu că el există, chiar dacă uneori mă mai în­cearcă. Principalul lucru care mi se întâmplă în continuare e că nu ştiu să mă uit cu ură către cer! Poate că ar trebui să încerci şi tu!", ne povestea sărbătoritul nostru. Ine puizabilul artist Vasile Şeicaru îm pli neşte mâine 59 de ani. La mulţi ani!



Iubesc partea aceea nevăzută din mine
"Ziua mea nu prea mai e un moment aniversar, că nu mai simt eu, nici nu mai vreau. Îl trăiesc mai mult în minte! Una e să faci acum un chef (pe care normal că o să-l fac), da' nu cum îţi închipui, ci aşa cât să se potrivească cu vârsta pe care o port acum pe umeri, şi alta a fost atunci, când aveam 30, şi nu-mi păsa că timpul trece, nici măcar nu-l vedeam, că de privit... privesc mai mult în urmă. Vinovată e zodia asta, a Racului. Acum, mai important pentru mine e să ţin echilibrul între spi rit şi trup, că dacă nu-l stăpânesc, se duc toate la vale, aş deveni uşor ridicol, visurile mele ar putea părea desuete şi lumea ar putea vedea pe scenă un clovn cu prea mult fard pe faţă, iar sângele de sub el prea străin, mult prea străin... S-au întâmplat cam toate în viaţa mea de până acum. Pe unele nu mi le-am dorit, nici măcar nu le-am bănuit, dar accept planul pe care l-a făcut Dumnezeu pentru mine... În rest crezi că este important pentru cineva cât de morale îmi par vremurile pe care le trăiesc acum sau cât de dreaptă mi-aş dori calea care mi-a mai rămas de aici înainte de umblat?... Iubesc partea aceea nevăzută din mine care mă linişteşte, una tainică, de care pot să dispun numai eu, fără să am acceptul nimănui. Dacă aş avea capacitatea de a retrăi în timp real cele mai frumoase trei amintiri, acestea ar fi: copilăria mea inocentă, naşterea băiatului meu şi... atâta iubire pri mită cât nici acum nu înţeleg cum de a încăput în sufletul ei atât de frumos! Am trăit prea intens la 20 de ani, am dormit puţin, am visat şi mi-am dorit poate prea mult... Astăzi mă revăd într-un peisaj luminos, însă uneori, cel de azi, cu degetul arătător întins, şopteşte mai degrabă spre a nu fi auzit prea clar...«Cine te crezi, nu ţi se pare că ai visat cam mult? Că ai îndrăznit spre-a cuteza prea mult?... Carnavalul e aproape de final, n-aş spune că-ţi stă rău zâmbetul ăla pe faţă, din contră...»! Dacă mi-am propus prea mult, şi am realizat prea puţin, cât mai contează acum? Din ce mi-e dat să văd, văd atât de puţin, încât mai bine închid ochii pentru o clipă, îmi trec mâna peste frunte, mai privesc puţin peste umăr fără să mă întorc, şi mai aleg pentru a nu ştiu câta oară o cale din cele care încă mi se mai deschid... Tot mai aud acorduri de chitară, mă mai cheamă nevoia de aplauze pe care încă, iată, le mai primesc... Semnele care mi se arată sunt bune, aşa că nu ştiu de ce n-aş mai îndrăzni încă să mai păşesc.

Am puţini prieteni. Mă refer la cei trăiţi, nu la cei făcuţi, că din cei făcuţi am prea mulţi, dar nu ştiu dacă şi cât contează. Celor care mă iubesc le întorc dragostea mea cu plecăciune. Ştiu că iubirea e de natură divină. Ea nu poate nici minţi, nici urî, nici nu poate fi jurată strâmb, dar nici jucată prost, pe o scenă şubredă. Şi dacă e de natură divină, ea vine de la suflet, şi sufletul e mai apoi purtat...«The spirit carries on»...! Dacă ar fi să mă gândesc la o întrebare pe care ai vrut să mi-o pui şi n-ai avut inspiraţia necesară, aş spune fără să răspund, fără să mă gândesc prea mult:... «Vale, care e diferenţa dintre om şi artist?... Dar distanţa între om şi cer?...». Răspunsurile?... Nu ştiu dacă ţi le-aş putea da, dar ştiu că adesea sigur am încercat."
Sursa:
http://www.jurnalul.ro/

Vasile Seicaru - Din prea mult sau prea putin


Vasile Seicaru - Viata-i viata, banu-i ban

Vasile Seicaru - Actorul

Vasile Seicaru - Aruncarea in valuri

IMBRATISAREA MARII - Vasile SEICARU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
NU TE INDRAGOSTI DE DRAGOSTE !
Indragosteste- te de cineva care sa te iubeasca, care sa te astepte, care sa te inteleaga chiar si la nebunie, de cineva care sa te ajute, sa te ghideze, sa fie speranta ta, sa fie totul ptr tine. Indragosteste -te de cineva care sa nu te tradeze, care sa-ti fie fidel, care sa viseze impreuna cu tine, la felul tau de a fii, la spiritul tau. Indragosteste-te de cineva care sa te astepte pana la final, care sa fie exact asa cum nu te-ai asteptat, cum nu ai sperat. Indragosteste-te de cineva care sa sufere alaturi de tine, care sa rada alaturi de tine, care sa te imbratiseze cand ai nevoie. Indragosteste-te de cineva care sa se intoarca la tine dupa o cearta. Indragosteste-te de cineva care te iubeste._ "nu te indragosti de dragoste"._ e atat de usor de spus...
De ce trebuie sa astepti sfarsitul cuiva sa- i spui ca ai tinut la el ?
-->
              Myspace Glitter Text