SOAREnDAR !

Bun venit in blogul meu.....Va multumesc tuturor celor care veniti in vizita, chiar daca veniti in tacere si plecati la fel, si sper ca macar ceva din "casa" mea sa va aduca lumina in privire si sa va faca sa reveniti. Va doresc tuturor doar BINE SI FRUMOS in viata ..Tot binele Universului sa fie cu voi si cu cei dragi voua! Ascultati cele mai frumoase poezii recitate de sora mea Felicia Feldiorean :

Felicia Feldiorean - Recital de poezie from MicaelNicolas on Vimeo.

Fa-ti timp sa gasesti frumosul in tot ce te inconjoara..
...
Ieri mi-a fost dor de tine, astazi imi este dor de tine. Nu te ingrijora pentru maine, o sa-mi fie iarasi dor de tine !

Zâmbeşte pentru că zâmbetul tău poate provoca zeci ,sute ,chiar mii de zâmbete în jurul tău !

Pentru Tine, fiinţă cu suflet de dor , am darul Frumosului ! Nu ştiu să fiu nici clipă, nici veşnicie , nici apă, nici uscat , nici Cer, nici Pământ , nici multe altele , dar am învăţat de la voi să fiu OM ! Să iubesc şi să mă dăruiesc iubire ! Întindeţi mâinile pentru a primi Dragostea mea! M-am regasit in poezia ta Mariana Stratulat Rogoz

Cauta-ma acolo in inima ta si de ma vei gasi, atunci vei gasi si drumul catre mine si vei reusi sa intelegi cat valoreaza prietenia ta, pentru sufletul meu

Nu conteaza ce gandesc altii despre tine...conteaza ceea ce sti tu ca esti !Daca m-ai întreba vreodată ce-mi doresc din toată inima, ţi-aş răspunde - fără să stau mult pe gânduri - că-mi doresc sănătate pentru cei pe care-i iubesc!


Eu sunt romanca, deoarece asa imi spune inima, eu simt cine sunt, iar patria ma cheama spunandu-mi numele cand sunt departe de ea.Trebuie cu toti sa ne mandrim ca suntem romani, deoarece nicaieri în alta parte nu ne vom simti asa ca acasa !

Cea mai frumoasa mamica sa-ti de -a Dumnezeu multa sanatate si sa ne mai astepti sa venim acasa! Cele mai frumoase mâini sunt mâinile mamei. Mâinile cu care şi-a mângâiat cu mândrie şi iubire burtica, atunci când erai încă în pântecele ei. Mâinile cu care te-a ţinut în braţe, cu care te-a mângâiat, te-a spălat, te-a îngrijit şi ţi-a pregătit hrana. Mâinile de care te-ai sprijinit când ai făcut primii paşi din viaţa ta. Mâinile cu care şi-a şters lacrimile atunci când a fost îngrijorată, când i-a fost teamă, când s-a bucurat de succesele tale, când ţi-a simţit lipsa,... când ai rănit-o cu vreo privire rece sau cu vreo vorbă nemeritată... Mâinile cu care ţi-a alinat durerile, temerile şi cu care ţi-a dat curaj şi forţă să mergi mai departe. Mâinile cu care ţi-a dăruit tot ceea ce a avut mai bun. Mâinile cu care a muncit neobosită pentru tine, cărând greutăţi, îndurând asprimea gerului, răni şi dureri. Mâinile cu care ţi-a deschis uşa de mii de ori. Mâinile pe care şi le împreunează într-o rugăciune trimisă cerului pentru tine... poezie de Irina Binder..... Dor de mica mea draga ....

Cand sunt plecata am un dor nebun de casa. Memoria pastreaza intotdeauna doar cele mai frumoase momente si ai impresia ca acolo unde nu esti tu, acolo e …acasa!


Acasa - radacina sfanta de Mariana Rogoz Stratulat mp3-ady

Asculta mai multe audio traditionala
Caldura si mult zambet in suflet...

Nu ar trebui sa ne cautam trecutul in viitor......clipa nu seamana cu cea din trecut si nici cu ce vom trai. Nu spune ca fericirea a murit doar pentru ca tu o visasei altfel.....doresteti mai mult.....fii tu insuti , viseaza mai mult.....crede in visele din realitate....zambeste mai mult

luni, 23 august 2010

LA MULTI ANI, PAUL-FUEGO!!! ITI MULTUMIM CA EXISTI SI TE IUBIM!!!Sa ne traiesti si sa ne incanti cu vocea si farmecul tau ani si ani in sir..!!!


ASTĂZI ESTE ZIUA MEA, AN DE AN A FOST AŞA…
Rodica Elena Lupu: Sunt alături de tine în emisiunea dedicată zilei tale de naştere şi la petrecerea de astăzi, la care m-ai invitat. Paul, câţi ani ai?
Fuego: Da, Elena, este 23 August 2010 şi împlinesc 34 de ani.
R.E.L.: La mulţi ani cu sănătate, Paul, nu numai azi ci în fiecare zi lăsată de Dumnezeu pe pământ!
Fuego: Mulţumesc la fel, Elena. Când eram mic, ştii şi tu că era sărbătoare mare de 23 August iar în Turda peste tot fluturau steaguri. Eram tare mândru şi le spuneam părinţilor: uitaţi-vă de ziua mea s-au pus steaguri în tot oraşul (râdem amândoi).
R.E.L.: Paul, eu ştiu, dar spune-le te rog cititorilor cine este
Fuego de fapt? Fuego: Nu sunt o vedetă, sunt un simplu artist care cântă pentru oameni.
R.E.L.: De unde acest nume de scenă?
Fuego: Am ales numele din 50 de cuvinte luate din dicţionarul spaniol.
R.E.L.: Ştiu că te-ai născut la Turda, la doar câţiva kilometri de Războieni, locul în care m-am născut eu. Ce a însemnat copilăria pentru tine?
Fuego: Copilăria pentru mine, pe lângă joacă, a însemnat şi foarte multă muncă! Din copilărie am învăţat că trebuie să muncesc foarte mult, atât la şcoală, cât şi la lecţiile de chitară şi de actorie. Doamne, cât am cărat în spate chitara! Copilăria, Elena, pentru mine o reprezintă cei şapte ani de acasă – acei ani care m-au învăţat să fiu om!
R.E.L.: Cum îţi imaginezi bătrâneţea?
Fuego: Cineva mi-a spus că voi ajunge către suta de ani şi voi fi un bătrân frumos (Paul râde). Mi-ar plăcea să cred că aşa va fi... Bătrâneţea trebuie luată exact ca şi tinereţea, ambele constituie o parte din viaţă.
R.E.L.: Aşa este. Bătrâneţea este acea părticică din viaţa noastră, viaţa care nu este altceva decât o clipă ce desparte naşterea de moarte. Fiecare dintre noi trăieşte această clipă aşa cum şi-o face. Am eu o poezie care ştiu că îţi place, o poezie pe care am intitulat-o “Clipa”:
Omul n-o ştie,
n-o vede,

n-o ia în seamă.

Uneori o cheamă,

sau o blesteamă.

Atunci când devine fior
o scrie,

o cântă,

o poartă

Ca pe propria-i soartă.

Atenţie dar:

Clipa nu e un har,

ci e drum

sau hotar!
Fuego: Superbă poezie! Viaţa poate fi foarte frumoasă, dar şi foarte tristă. Eu mă voi strădui să iau doar ce e mai bun din ea. Mi-aş dori ca atunci când voi fi bătrân, în momentul când voi privi în urmă, să văd că am realizat foarte multe.
R.E.L: Când m-ai invitat să-ţi văd la tine acasă biroul, am fost impresionată de numărul mare de diplome şi trofee pe care le-ai obţinut până acum şi de albumele în care ai strâns cu grijă sute de fotografii şi articole din diferite ziare şi reviste, din ţară şi din străinătate. Te felicit, le-ai meritat penrtru că eşti un artist deosebit!
Fuego: Mulţumesc, Elena, dar vreau sa-ţi spun că mă voi retrage peste câţiva ani. Aşa cred eu că e bine. Nu am de gând să fiu pe scenă până la adânci bătrâneţe…Îmi imaginez o bătrâneţe frumoasă, dar nu singuratică! Vreau să am doi sau trei copii. Şi ştii de ce? Eu am fost singur la părinţi şi tare mult aş fi vrut să am şi eu un frate sau o soră cu care să mă joc, apoi, mai târziu să ne spunem unul altuia bucuriile şi necazurile, aşa ca între fraţi.
R.E.L.: Exact acelaşi lucru l-ar fi dorit şi Monia, fata mea, dar a fost doar ea. Acum însă, are doi copii, un băiat şi o fată tare drăguţi. Îmi spui, Paul, care a fost cea mai mare realizare şi cel mai mare eşec?
Fuego: Cea mai mare realizare a fost atunci când am debutat în muzică. S-a întâmplat la Festivalul de la Mamaia din anul 1993, unde nu am luat niciun premiu, pentru că lucrurile erau aranjate (totul e pe pile şi pe relaţii în lumea asta, în absolut orice domeniu...), or dacă avea să fie "corect şi transparent" sunt sigur că luam măcar o menţiune. Cel mai mare eşec? A, da, poate că a fost atunci când nu am luat carnetul de conducere (râde)! Dar am dat a doua oară şi l-am luat, învăţasem mai bine.
R.E.L: in ceea ce privesc festivalurile, totul este aranjat, asta se stie. in legatura cu masina le spun eu citirorilor ca tu conduci foarte bine. Am fost în maşină cu tine de multe ori şi pot spune asta. În legătură cu carnetul de conducere, la fel am păţit şi eu. Proba scrisă am trecut-o. Pe vremea când am dat eu examen de şofer trebuia să faci aşa zisul poligon în câteva minute, parcă 3 minute, nu mai ştiu exact. Asta presupunea mers printre jaloane, mers înapoi, parcare stânga, parcare dreapta, după care conducere prin oraş. Parcarea laterală dreapta m-a făcut să nu mă încadrez în timp şi am dat din nou această probă. Pentru că vorbim despre maşini, Paul, care a fost cea mai frumoasă vacanţă de până acum?
Fuego: Cea din Quweit. A fost o vacanţă pe care am petrecut-o muncind. Am fost împreună cu Laura Stoica - o valoare care a intrat deja în istorie. Dumnezeu să o odihnească în Pace! Ţin minte că am văzut un oraş în deşert, era o altă civilizaţie, un alt mod de viaţă. M-a impresionat! A fost deosebit, a fost "altfel", probabil de asta îl numesc cel mai frumos turneu şi cea mai frumoasă vacanţă de până acum.
R.E.L: Spune-mi te rog ce înseamnă pentru tine a te odihni?
Fuego: Bună întrebare. A te odihni înseamnă a merge la teatru sau a urca pe un vârf de munte şi a te uita cât de frumos a creat Dumnezeu lumea.
R.E.L.: Are Fuego slăbiciuni?
Fuego: Ca tot omul. Cred că sunt un gurmand înrăit! De fiecare dată nu reuşesc să mă opresc (zâmbeşte). Ţin cură de slăbire din 1993, de când am debutat şi tot nu reuşesc să slăbesc. Cu siguranţă că mâncarea este una dintre slăbiciunile mele. Îmi place ciorba cu smântână şi la fel sarmalele.
R.E.L.: Ce loc ocupă sportul în viaţa ta?
Fuego: Nu fac sport. Acesta este unul dintre regretele mele cele mai mari, dar crede-mă că nu am timp. Dacă aş putea, aş juca handball. Îmi place foarte mult!
R.E.L.: Care ese viciul de care nu poţi scăpa?
Fuego:Uite, sunt sincer cu tine: pesimismul. Sunt într-o continuă luptă cu mine însumi, uneori gândesc prea negativ, iar acest lucru îmi displace! În rest: nu beau, nu fumez, nu sunt dependent de cafea.
R.E.L.: Fară cafea, ţigări şi băutură se poate trăi. Eu nu beau decât trei-patru cafele pe an iar celelalte două nu mă intereseaza nici pe mine. Şi culoarea ta preferată îmi spui care este? Fuego: Ai să fii uimită, negru.
R.E.L: Acum fac o legătură. Mi-ai spus despre cura de slăbire. Înseamnă că preferi negrul pentru că e culoarea despre care toată lumea spune că te arată mai subţire iar albul te îngraşă. Eşti foarte bine aşa cum eşti nu te mai gândi la cure de slăbire. Spune-mi Paul, cum reacţionezi la critică?
Fuego: Întotdeauna mă stăpânesc. A fi iubit de toată lumea, înseamnă a fi Dumnezeu, or eu nu sunt Dumnezeu. Eu sunt de părere că în momentul în care eşti criticat de oamenii care nu te iubesc, trebuie să ştii să întorci şi celălalt obraz, pentru că aşa a făcut şi Isus. R.E.L: Eu ştiu, dar te las pe tine să le spui cititorilor cine te critică pe tine?
Fuego: Ne iubim şi ţinem foarte tare unul la celălalt, dar mama, ea mă critică de fiecare dată când observă ceva, după ce ma vede pe scenă sau pe micul ecran. Imediat îmi spune: ai făcut asta, nu ţi-a stat bine…Toţi îmi spun că le-a plăcut spectacolul sau unde m-au văzut în emisiuni şi mă felicită, îmi trimit mesaje frumoase, numai mama mă critică.
R.E.L: Mama ta te iubeşte aşa cum numai o mamă o face. Ce bine ar fi să fie toate mamele aşa cum este mama ta! Paul, spunele te rog cititorilor ce lucruri importante ai făcut în ultimul timp?
Fuego: Am avut turnee naţionale de care m-am bucurat cu succes! Spectacolele s-au jucat şi la Chişinău. În unele localităţi precum Ploieşti, Botoşani, Iaşi, în turneul COLIND PENTRU PĂRINŢI, ai fost şi tu alături de mine şi mă bucur. Am avut turneul din primăvară, în treizeci de oraşe, cu spectacolul CE FACI ASTĂ SEARĂ TU?, despre care am discutat cu domnul Alexandru Arşinel şi se va juca şi pe scena Teatrului Constantin Tănase. Am lansat albume de colinde, de muzică uşoară.
R.E.L: Şi eu sunt mândră că am fost alătuti de tine în spectacolele COLIND PENTRU PĂRINŢI, realizate si prezentate de tine. La fel am fost şi la spectacolul CE FACI ASTĂ SEARĂ TU?, la Ploieşti, spectacol care mi-a plăcut foarte tare şi care merită să fie jucat la Teatrul Constantin Tănase. Felicitări, eşti un interpret şi un regizor foarte bun! Cu ce te-ai ocupa dacă nu ai face ceea ce faci acum?
Fuego: Cred că aş fi fost un preot desăvârşit! Asta a fost vocaţia mea de înainte, însă Dumnezeu a decis să fiu artist.
R.E.L: Ai încredere în oameni?
Fuego: Da, dar până la un anumit punct.
R.E.L: Cum vezi tu societatea în care trăim?
Fuego: Cu mai multe sau mai puţine defecte. Trebuie să acceptăm lumea aşa cum e ea fiindcă, ştii cum se zice: "Pădure fără uscături nu există".
R.E.L: Ţi-e frică de moarte?
Fuego: De moarte ştiu că nu trebuie să îmi fie frică. Moartea trebuie să o priveşti frumos, toţi murim într-un final. Tu ştii ce greu este să îţi pierzi părinţii. L-am pierdut în martie pe tata şi nici acum nu mi-am revenit. Elena, pe mine tata nu m-a certat niciodata. De ce oare a plecat atât de repede? Nu pot să-mi explic.
R:E.L.: L-am cunoscut pe tatăl tău. Chiar ne-am întâlnit la ziua mamei tale în decembrie, apoi eu am plecat în Australia şi m-am întors la începutul lunii martie. M-ai sunt a doua zi şi mi-ai spus plângând că tatăl tău s-a stins. Am fost la Cluj alături de tine, la înmormăntare. Nici eu nu pot să-mi explic cum s-a întâmplat. Tatăl tău era tânăr, un om minunat, dar moartea nu întreabă pe nimeni, atunci când îţi vine rândul atunci pleci şi laşi în urma ta durere în sufletul celor care te-au iubit. Venim pe rând şi mergem pe sărite, spune un proverb. Nimeni nu scapă de “marea trecere”.
Fuego: (oftează). Regret că nu mai e cu mine şi cu mama (o lacrimă se prelinge din colţul ochiului stâng). Crede-mă că am învăţat să preţuiesc şi să mă bucur de persoanele care îmi sunt alături.
R.E.L: Dacă ai putea face o incursiune în trecut, ce ai schimba?
Fuego: Aş schimba oamenii! Uneori suntem prea răi, mult prea răi, Elena. Când am zis "oamenii", m-am inclus şi pe mine.
R.E.L: De cine îţi este dor acum?
Fuego: De bunica şi de tata. R.E.L: Când vei fi o persoană împlinită? Fuego: Când voi cânta la Metropolitan din New York, la Scala din Milano sau la Covent Garden. Deocamdată am cântat la Palatul Naţional din Chişinău, dar e un lucru extraordinar şi ăsta (râde)!
R.E.L: Un proverb/motto/maximă care te călăuzeşte?
Fuego: Cânt pentru că prin muzică trăiesc.
R.E.L: Care sunt "eroii" vieţii tale cărora le-ai spune un sincer "mulţumesc"?
Fuego: Primul om de muzică pe care l-am cunoscut a fost Jolt Kerestely. Stai, stai că trebuie neapărat să-ţi spun ceva la care mă gândesc de multe ori cu plăcere. Am ajuns cu trenul în Gara de Nord din Bucureşti. Eram cu mama şi nu ştiam unde să mergem, ca să mă asculte, să vadă dacă am talent. Am uitat să-ţi spun că am venit aici cu mama ca să mă facă artist. Asta era dorinţa ei. Şi ştii de ce? Pentru că ea nu a reuşit să-şi împlinească acest vis şi atunci a vrut neapărat să ajung eu artist. Am ajuns aşadar cu mama la Poştă şi am luat cartea aceea groasă de telefoane, care ştii că era pe vremuri. Unde să mergem?, m-a întrebat mama. Să dăm telefon la un compozitor mare, ne-am hotărât şi am începurt să răsfoim cartea până am ajuns la litera K unde am dat de numele lui Jolt Kerestely. Am găsit trei numere de telefon în carte. În fine am sunat, l-am găsit pe compozitorul Kerestely, care foarte amabil ne-a primit, m-a ascultat şi după ce ne-a spus că el nu lucrează cu copii ne-a trimis la compozitorul George Grigoriu. De aceea spun că eroii vieţii mele sunt două nume care m-au adus pe scara muzicală la care mă aflu acum, şi anume: compozitorii George Grigoriu şi Petre Găluşanu. Toate realizările mele muzicale le datorez lor, fiindcă ei m-au lansat în muzică, ei mi-au dat lecţii de canto, ei m-au dus la radio pentru prima dată şi apoi la televiziune. Deosebit a fost pentru mine Grigore Vieru, marele poet basarabean, care a scris versuri pentru cantecele mele in ultimii trei ani. Niciunul dintre ei nu mai este acum în viaţă Dumnezeu să-i odihnească în pace acolo unde sunt! Am o frumoasă colaborare cu Jolt Kerestely, pe care îl preţuiesc. Voi lansa un CD cu melodii create de cunoscutul nostru compozitor, chiar în toamna acestui an. Două dintre melodii sunt “Scrisoare necitită…” şi “Viaţă de artist”.
R.E.L: Cunosc melodia “Viaţă de artist”, ai interpretat-o în emisiunea pe care o prezinţi la TV Favorit, emisiune în care am fost invitată şi eu. Este o melodie foarte reuşită şi care cu siguranţă va deveni şlagăr. Uite, Paul, ştiu că îţi plac versurile mele şi îţi ofer volumul de poezii CÂT MAI E VREME, ediţie bilingvă română-spaniolă, care a apărut în aceste zile. Aici ţi-am dedicate o poezie, “DAR”: Lui Paul Surugiu – Fuego, cu preţuire
Azi cu pana şi cuvântul
Aştern gândurile mele,
Ca să afle-ntreg pământul
Doruri, vise ardelene.
Rânduri scrise pe hârtie
Oamenii să le citească,
Dincolo de timp să ştie
Limba noastră românească.
E dovada cea mai sfântă
Prin care vreau să se afle
Că în viaţa asta scurtă
Tuturor le-am fost aproape.
Este tot ce-a putut gândulVouă să vă las în dar:
Dragostea, versul şi cântul,
Numele de ardelean.
Fuego: Nu există viaţă îndeajuns pentru câtă poezie este pe lumea aceasta. Dragostea şi poezia nu mor niciodată. Ele se cer mereu reinventate. Cântecul şi poezia sunt portdrapelul meu, care, ca şi iubirea, trebuie să triumfe. Voi citi cu placere poeziile tale, Elena, pentru că ştiu cât de frumos scrii şi dacă îmi permiţi voi alege versurile care se vor potrivi pentru viitoarele mele melodii.
R.E.L: Ar fi o onoare pentru mine, Paul, şi nu pot decât să îţi mulţumesc. Încă o dată LA MULTI ANI si multa SANATATE, nu numai azi ci in fiecare zi lăsaă de Dumnezeu pe pământ!
Fuego: Mulţumesc şi eu, Elena.

23 August 2010
Interviu realizat de Rodica Elena LUPU

Fuego la Liber la vacanta

script type="text/javascript" src="http://ivm.inin.ro/js/embed.js?width=595&height=466&id=Si1OeLEVxMh">
Fuego - Amore

Eu am venit pe-acest pamant,/ Sa va iubesc si sa va cant/ Cu glasul meu purtat de dor,/ Din corul stelelor./ Cu mine-aduc doar cantece/ Si multe nopti de dragoste,/ Cu voi traiesc in cantul meu/ Si-asa va fi mereu./ In cantec e averea mea/ Si lumii sa i-o dau as vrea,/ De mine sa va amintiti/ Atunci cand va iubiti-Fuego


Paul Ciprian Surugiu (nume de scena Fuego, n. 23 august 1976, Turda ) este un cântăreț de muzică usoara. Este absolvent al Facultății de Teatru din cadrul Universității Ecologice, actor la Teatrul "Alexandru Davila" din Pitești. [1]
Si-a ales porecla folosind 50 de biletele cu cuvinte din dictionarul spaniol-roman, din care el a extras cu ochii inchisi unul - s-a nimerit sa fie "Fuego".
Moderatorul emisiunii "Familia Favorit" de pe Favorit TV.
Fuego a absolvit Facultatea de Teatru din cadrul Universitatii Ecologice. Insa, in paralel cu aceste studii, in particular, Fuego a urmat cursuri de canto. Colaboreaza cu Marius Teicu-compozitor si profesor, Carmen Aldea-Vlad-textier, obtinand trofeul de cristal la festivalul "Slagarul de aur" de la Minsk si impresionand intreaga presa romaneasca si internationala. De asemenea a luat si premiul pentru cel mai bun album de colinde al anului, "Spre rai".
A participat la Festivalul Mamaia -Trei din Zece pentru un Spectacol - editia a VIIIa - trofeul concursului cu piesa - Esti visul meu -Trofeul de Cristal - pentru cea mai buna voce a Facultatii de Muzica. Marele Premiu la Festivalul-Zambete pe portativ, Marele Premiu de Regie pentru punerea in scena a spectacolelor-Reactiune in doi-dupa I.L. Caragiale si Geamantanul cu amintiri.
Discografie

O viață (1994)
Amintiri (1995)
Iubirea mea (1996)
Confuzie (1998)
Amintiri II (1999)
Toată lumea dansează (mai 2000)
Cu Fuego spre Rai -un album de colinde lansat în luna decembrie 2000, în colaborare cu formația Night Loosers.
Ole, Ola (mai 2001)
Mama (noiembrie 2001)
Poveste de iubire (mai 2002)
Sfânta Seara de Crăciun (decembrie 2002)
Nemarginire (2003)
Inima (2003)
E vremea colindelor (2003)
Despre iubire (2004)
Mama si fiul cu Irina Loghin (2004)
Iubesc (2005)
Fuego & Irina Loghin si Lautarii Din Chisinau (2005)
De Craciun...nicaieri nu e ca acasa (2005)
Clar de lună (2006)
Valurile vietii cu Irina Loghin(2006)
In noaptea de Craciun (2006)
Pastele cu Fuego si Irina Loghin (2007)
Mi-e dor de tine mamă (2007) (versuri Grigore Vieru)
Cei mai frumosi ani ai vietii (2008)
La poarta Raiului (2008)
Muzica e viata mea (2008)
Ca romanul nu e pe lume nicunul (2009)
Anicuta neichii draga
Astazi este ziua mea
Colinde
Colinde, Colinde
Referințe
Un cantaret care a absolvit Facultatea de Teatru si a vrut sa urmeze Teologia

Daca ai fi urmat Teologia, cum crezi ca ai fi fost ca popa?
Credinta mea in Dumnezeu este foarte puternica si, intr-adevar, m-a tentat in urma cu cativa ani sa fac Teologia. Iubesc oamenii si aceasta “slujba” mi-ar fi oferit sansa de a ajunge la sufletele lor. Dar am gasit o alta cale de a realiza acest lucru: sa le alin suferintele prin cantecele mele. Ca preot as fi fost asa cum sunt si altii: intelegator si intotdeauna pregatit cu un sfat cald pentru oameni.

De ce crezi ca piesele tale au succes mai ales la femei?
Melodiile imi sunt apreciate atat de persoanele care au suferit din dragoste, cat si de cele care traiesc fericirea alaturi de iubirea vietii lor sau sunt sensibili la venirea primaverii. Succesul meu nu depinde de zona tarii, ci de sufletul si trairile fanilor mei. Sunt apreciat mai mult de doamne si domnisoare, deosebit de sensibile, deoarece melodiile mele le sunt dedicate in mod special.

Care a fost cea mai grea situatie careia a trebuit sa-i faci fata?
Mi-am dorit foarte mult sa devin artist, mi-am dorit ca toata lumea sa stie ce simt, pentru ca piesele pe care le scriu sunt experiente din viata mea. La inceput, nimeni nu ma baga in seama. Eram un nimeni si mi-a fost foarte greu sa ajung sa patrund in radio, presa si televiziuni. Insa au existat oameni care si-au dat seama de talentul meu si cu sprijinul lor lumea a ajuns sa ma cunoasca.

Ai absolvit Facultatea de Teatru. De ce nu profesezi si in domeniul asta?
Am terminat Facultatea de Teatru si chiar profesez. Sunt actor la Teatrul “Alexandru Davila” din Pitesti. Pot spune ca profesez actoria si pe scena si nu uitati videoclipurile in care am mereu rolul principal. Ca sa patrund in inimile spectatorilor joc un rol: de indragostit sau de copil iubitor, de latino-lover sau de prieten.. Toate imi sunt dragi si imi ies bine pentru ca simt ceea ce cant.

Sursa: www.jurnalul.ro
Realizator: Roxana I. Ancuta
Fuego, pe numele lui adevarat Paul Surugiu, este unul dintre cei mai indragiti cantareti de muzica latino. Cu numele Fuego a fost botezat de fost lui prietena care a scos din dictionarul spaniol-roman vreo 50 de cuvinte, din care el a ales cu ochii inchisi unul - s-a nimenrit sa fie "Fuego".
Desi si-ar fi dorit sa urmeze Teologia, Paul Surugiu, a absolvit Facultatea de Teatru din cadrul Universitatii Ecologice. Insa, in paralel cu facultatea, in particular, Fuego a urmat cursuri de canto. A luat trofeul de cristal la festivalul "Slagarul de aur" de la Minsk, premiul doi la Festivalul "Aurelian Andreescu", premiul pentru cea mai buna voce a anului, acordat de Fundatia pentru Tineret "Fan-club Bucuresti" in anul 2000.
Tot in 2000 a luat si premiul pentru cel mai bun album de colinde al anului, "Spre rai". ACTIVITATEA ARTISTICA : 1993 – a participat la Festivalul Mamaia 1994 – « Trei din Zece pentru un Show » - editia a VIIIa - trofeul concursului cu piesa « Esti visul meu » « Trofeul de Cristal » pentru cea mai buna voce a Facultatii de Music-Hall, clasa profesorului Marius Teicu si pianista Viorica Radoi 1995 - premiul II la prima editie a Festivalului « Aurelian Andreescu » ;
La a doua editie a fost invitat in recital extraordinar ; Marele Premiu la Festivalul «Zambete pe portativ » 1997 – premiul I cu piesa « Amintiri » – muzica si text Alin Oprea (Talisman) Marele Premiu de Regie pentru punerea in scena a spectacolelor « Reactiune in doi », dupa I.L. Caragiale si « Geamantanul cu amintiri » - spectacol de revista; 1999 - semneaza primul contract cu casa de discuri Alpha Sound, urmand a fi lansat sub numele de Fuego; 15 mai 2000 – albumul de debut Fuego – TOATA LUMEA DANSEAZA (gen muzical - flamenco);
- single-ul "Toata lumea danseaza", devenit in numai doua luni hit, l-a consacrat cu adevarat; Imprimarile au fost realizate sub indrumarea lui Andrei Kerestely. Inainte de a aborda genul muzical latino Fuego a incercat si stilul dance, insa a constatat ca nu era pe sufletul lui. - in perioada 1 – 7 noiembrie 2000 - a reprezentat Romania la festivalul « Slagarul de Aur 2000 » care s-a desfasurat in Minsk (Belarus). Acolo, cu melodia " Chitara mea" a obtinut locul 3, reusind in acelasi timp si sa ridice publicul in picioare, cu citeva versuri interpretate in limba rusa.
DISCOGRAFIE: 1.O viata - 1994 2.Amintiri - 1995 3.Iubirea mea - 1996 4.Confuzie - 1998 5.Amintiri II- 1999 6.Toata lumea danseaza - mai 2000 7.Cu Fuego spre Rai - un album de colinde lansat in luna decembrie 2000, in colaborare cu formatia Night Loosers. 8.Ole, Ola – mai 2001 9.Mama – noiembrie 2001 10.Poveste de iubire - mai 2002 11.Sfanta Seara de Craciun - decembrie 2002 12.Nemarginire - 2003 13.Inima - 2003 14.Despre iubire - 2004 15. Iubesc - 2005
Sursa:
http://ro.wikipedia.org/wiki/Fuego






Fuego sau Paul Ciprian Surugiu, după numele său adevărat, este născut în aceeaşi zi, însă în anul 1976. Premiat la festivaluri şi concursuri muzicale care îi confirmă talentul, artistul cunoaşte succesul mai ales după ce abordează genul latino. Sensibil din fire, Fuego degajă linişte şi căldură prin muzica sa astfel că melodiile sale prind mai ales la publicul feminin. În ciuda faptului că în ultimii ani a prins gustul televiziunii devenind moderatorul unei emisiuni la Favorit TV, Fuego nu neglijează cariera muzicală organizând anual aproape turnee prin ţară pentru a-şipromova produsele muzicale.
Sursa:

http://www.topromanesc.ro/?p=11879

LUI PAUL

Flori in cale-ti sa se-astearna,
Unde-ai fi, tu esti iubit!
Esti a vietii bucurie,
Gandul bun,
Om mult dorit!

Peste tot in asta lume,
Alinare ne aduci,
Unic esti in Univers!
La multi ani, inger iubit!

Soarele sa te mangaie,
Unda marii sa te-alinte,
Raul, cantul sa ti-l poarte,
Unde-i dorul mai departe!
Glasul tau e alinare
Iubit artist, mult adorat,
Unic esti in Univers!
Fuego - Astazi e ziua mea


Asculta mai multe audio Muzica

Asculta mai multe audio Vedete

Asculta mai multe audio Muzica

Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
NU TE INDRAGOSTI DE DRAGOSTE !
Indragosteste- te de cineva care sa te iubeasca, care sa te astepte, care sa te inteleaga chiar si la nebunie, de cineva care sa te ajute, sa te ghideze, sa fie speranta ta, sa fie totul ptr tine. Indragosteste -te de cineva care sa nu te tradeze, care sa-ti fie fidel, care sa viseze impreuna cu tine, la felul tau de a fii, la spiritul tau. Indragosteste-te de cineva care sa te astepte pana la final, care sa fie exact asa cum nu te-ai asteptat, cum nu ai sperat. Indragosteste-te de cineva care sa sufere alaturi de tine, care sa rada alaturi de tine, care sa te imbratiseze cand ai nevoie. Indragosteste-te de cineva care sa se intoarca la tine dupa o cearta. Indragosteste-te de cineva care te iubeste._ "nu te indragosti de dragoste"._ e atat de usor de spus...
De ce trebuie sa astepti sfarsitul cuiva sa- i spui ca ai tinut la el ?
-->
              Myspace Glitter Text