SOAREnDAR !

Bun venit in blogul meu.....Va multumesc tuturor celor care veniti in vizita, chiar daca veniti in tacere si plecati la fel, si sper ca macar ceva din "casa" mea sa va aduca lumina in privire si sa va faca sa reveniti. Va doresc tuturor doar BINE SI FRUMOS in viata ..Tot binele Universului sa fie cu voi si cu cei dragi voua! Ascultati cele mai frumoase poezii recitate de sora mea Felicia Feldiorean :

Felicia Feldiorean - Recital de poezie from MicaelNicolas on Vimeo.

Fa-ti timp sa gasesti frumosul in tot ce te inconjoara..
...
Ieri mi-a fost dor de tine, astazi imi este dor de tine. Nu te ingrijora pentru maine, o sa-mi fie iarasi dor de tine !

Zâmbeşte pentru că zâmbetul tău poate provoca zeci ,sute ,chiar mii de zâmbete în jurul tău !

Pentru Tine, fiinţă cu suflet de dor , am darul Frumosului ! Nu ştiu să fiu nici clipă, nici veşnicie , nici apă, nici uscat , nici Cer, nici Pământ , nici multe altele , dar am învăţat de la voi să fiu OM ! Să iubesc şi să mă dăruiesc iubire ! Întindeţi mâinile pentru a primi Dragostea mea! M-am regasit in poezia ta Mariana Stratulat Rogoz

Cauta-ma acolo in inima ta si de ma vei gasi, atunci vei gasi si drumul catre mine si vei reusi sa intelegi cat valoreaza prietenia ta, pentru sufletul meu

Nu conteaza ce gandesc altii despre tine...conteaza ceea ce sti tu ca esti !Daca m-ai întreba vreodată ce-mi doresc din toată inima, ţi-aş răspunde - fără să stau mult pe gânduri - că-mi doresc sănătate pentru cei pe care-i iubesc!


Eu sunt romanca, deoarece asa imi spune inima, eu simt cine sunt, iar patria ma cheama spunandu-mi numele cand sunt departe de ea.Trebuie cu toti sa ne mandrim ca suntem romani, deoarece nicaieri în alta parte nu ne vom simti asa ca acasa !

Cea mai frumoasa mamica sa-ti de -a Dumnezeu multa sanatate si sa ne mai astepti sa venim acasa! Cele mai frumoase mâini sunt mâinile mamei. Mâinile cu care şi-a mângâiat cu mândrie şi iubire burtica, atunci când erai încă în pântecele ei. Mâinile cu care te-a ţinut în braţe, cu care te-a mângâiat, te-a spălat, te-a îngrijit şi ţi-a pregătit hrana. Mâinile de care te-ai sprijinit când ai făcut primii paşi din viaţa ta. Mâinile cu care şi-a şters lacrimile atunci când a fost îngrijorată, când i-a fost teamă, când s-a bucurat de succesele tale, când ţi-a simţit lipsa,... când ai rănit-o cu vreo privire rece sau cu vreo vorbă nemeritată... Mâinile cu care ţi-a alinat durerile, temerile şi cu care ţi-a dat curaj şi forţă să mergi mai departe. Mâinile cu care ţi-a dăruit tot ceea ce a avut mai bun. Mâinile cu care a muncit neobosită pentru tine, cărând greutăţi, îndurând asprimea gerului, răni şi dureri. Mâinile cu care ţi-a deschis uşa de mii de ori. Mâinile pe care şi le împreunează într-o rugăciune trimisă cerului pentru tine... poezie de Irina Binder..... Dor de mica mea draga ....

Cand sunt plecata am un dor nebun de casa. Memoria pastreaza intotdeauna doar cele mai frumoase momente si ai impresia ca acolo unde nu esti tu, acolo e …acasa!


Acasa - radacina sfanta de Mariana Rogoz Stratulat mp3-ady

Asculta mai multe audio traditionala
Caldura si mult zambet in suflet...

Nu ar trebui sa ne cautam trecutul in viitor......clipa nu seamana cu cea din trecut si nici cu ce vom trai. Nu spune ca fericirea a murit doar pentru ca tu o visasei altfel.....doresteti mai mult.....fii tu insuti , viseaza mai mult.....crede in visele din realitate....zambeste mai mult

luni, 12 martie 2012

O POVESTE ~ primita de la un prieten care, desi este departe, se gandeste la noi, nu ne-a uitat ... sper sa aveti rabdare sa cititi pana la capat si sa va emotioneze si pe voi ,asa cum m-a emotionat si pe mine ...



" Pe cand eram copil, tatal meu a facut rost de unul dintre primele
telefoane din cartier. Imi aduc perfect aminte de ladita aceea din lemn
lacuit, montata in perete. Receptorul stralucitor atarna intr-o parte.
Eram inca prea mic ca sa ajung la telefon dar ascultam mereu, fascinat,
cum mama mea vorbea cu el.Apoi am descoperit ca undeva, inauntrul acestui
aparat, traia o persoana uluitoare. Numele ei era "Alo Centrala" si nu era
nici un lucru pe lumea asta, pe care ea sa nu-l stie. Alo Centrala putea
sa-ti spuna numarul oricui si in plus, ora exacta.
Experienta mea, cu acest duh inchis intr-o sticla, a venit intr-o zi cand,
in vreme ce mama era in vizita la o vecina iar eu ma jucam la bancul de
scule din pivnita, mi-am lovit un deget cu ciocanul. Durerea era teribila
si nu era nimeni in preajma care sa-mi arate compasiune.Am umblat in jurul
casei sugandu-mi degetul inflamat pana am ajuns la scara. Telefonul! Am
tarat repede un scaun din sufragerie pana in hol, m-am urcat pe el, am
scos din furca receptorul telefonului si l-am dus la ureche. "Alo,
Centrala!", am strigat in microfonul care era chiar deasupra capului meu.
Un clic sau doua, apoi o voce joasa si clara mi-a ajuns la ureche:
"Centrala.".
"Mi-am ranit degetul..." - m-am smiorcait eu in telefon iar lacrimile m-au
podidit imediat, acum ca aveam o audienta.
"Mamica ta nu este acasa?"- urma intrebarea.
"Nu este nimeni acasa in afara de mine..."- am bolborosit.
"Iti curge sange?" - m-a intrebat vocea..
"Nu," - i-am raspuns. "M-am lovit cu ciocanul si acuma ma doare tare rau..."
"Poti sa deschizi racitorul?" - m-a-ntrebat ea. I-am spus ca pot.
"Atunci ia de acolo o bucatica de ghiata si tine-o lipita de degetel," -
spuse vocea.Dupa aceea am inceput sa chem "Alo Centrala" pentru orice.
I-am cerut ajutor pentru lectia de geografie iar ea mi-a spus unde se afla
Philadelphia. .. M-a ajutat si la matematica... Ea mi-a spus ca veverita
pe care o prinsesem in parc cu o zi inainte, mananca fructe si alune.A
venit apoi o zi in care Petey, canarul nostru, a murit. Am chemat "Alo
Centrala" si i-am spus vestea asta trista. Ea m-a ascultat si a inceput
sa-mi spuna lucruri pe care de obicei oamenii mari le spun copiilor ca
sa-i linisteasca. Am intrebat-o, "De ce se intampla ca pasarile, care
canta atat de frumos si aduc atata bucurie oamenilor, trebuie sa se
sfarseaca intr-o gramajoara de pene, pe fundul unei colivii?" Cred ca ea
mi-a inteles afectarea, pentru ca mi-a spus incet, "Wayne, tine minte
intotdeauna, ca mai sant si alte lumi in care se poate canta."Alta data la
telefon, "Alo, Centrala!"
"Centrala." - mi-a raspuns vocea cunoscuta. "Cum se scrie cuvantul fix?" -
am intrebat-o.Toate astea se intamplau intr-un mic orasel din zona
Pacificului de Nord-Vest. Pe cand aveam noua ani, ne-am mutat la capatul
celalalt al tarii, la Boston. Imi lipsea foarte mult prietena mea... "Alo
Centrala" ramasese in cutia aceea din lemn de mahon din vechea noastra
casa. N-am mai incercat sa fac acelasi lucru cu telefonul modern,
stralucitor, din locuinta noua.Devenisem adolescent dar amintirea acelor
conversatii din copilarie m-a urmarit pretutindeni. .. Adesea, in momente
de incertitudine si neputinta mi-am reamintit acea seninatate si sentiment
de siguranta, pe care le-am avut la timpul acela. Am apreciat acum cat de
rabdatoare de intelegatoare si buna la suflet trebuie sa fi fost ea, ca
sa-si piarda atata timp cu un mic baietel ca mine.Dupa cativa ani, am
facut iarasi drumul catre Vest, de data asta pentru a-mi continua studiile
colegiale. Am aterizat in
escala la Seattle. Aveam o jumatate de ora intre avioane. Am petrecut
vreo 15 minute la telefon cu sora mea, care locuia aici de o vreme. Apoi,
fara sa ma gandesc, am format numarul operatorului din oraselul nostru de
bastina si am spus:"Alo Centrala!"Miraculos, am auzit aceias voce joasa
si clara, pe care o cunosteam atat de bine. "Centrala."
Nu planuisem asta dar m-am auzit spunand: "Poti sa-mi spui cum se scrie
cuvantul fix?"
O pauza lunga. Apoi, vocea aceea catifelata mi-a raspuns, "Cred ca
degetelul tau s-a vindecat pana acum."
Am ras, "Deci tu esti, intr-adevar, " - i-am spus. "Ma-ntreb daca ai idee
cat de mult ai insemnat pentru mine la vremea aceea."
"Iar eu ma-ntreb," - zise ea, "daca tu realizezi cat de mult au insemnat
telefoanele tale pentru mine. N-am avut niciodata copii si asteptam cu
bucurie chemarile tale, zi de zi..."
I-am spus cat de mult m-am gandit la ea de-a lungul anilor si am
intrebat-o daca pot s-o mai chem din nou atunci cand voi veni sa-mi
vizitez sora.
"Cu placere," - mi-a spus ea. "Intreaba de Sally."M-am intors la Seattle
peste trei luni. O alta voce mi-a raspuns la "Informatii" .
Am intrebat de Sally.
"Santeti un prieten?" - m-a intrebat.
"Da, un foarte vechi prieten...Wayne. .."
"Imi pare rau sa-ti spun asta," - mi-a spus ea. "Sally a lucrat doar o
jumatate de norma in ulimii ani, pentru ca era bolnava. A murit cu cinci
saptamani in urma."
Inainte de a apuca sa agat receptorul, mi-a spus, "Un minut, ai spus ca te
cheama Wayne?"
"Da." - i-am raspuns.
"Ei bine, Sally a lasat un mesaj pentru d-ta... L-a scris pe o hartie in
caz ca ai sa suni. Ti-l citesc."
Mesajul ei era, "Spune-i ca sant si alte lumi in care se poate canta. El
va sti la ce ma refer."
I-am multumit si am atarnat receptorul. Stiam la ce se referea Sally.
Niciodata sa nu subestimezi impresia pe care ai facut-o asupra cuiva. A
cui viata ai atins-o astazi?"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
NU TE INDRAGOSTI DE DRAGOSTE !
Indragosteste- te de cineva care sa te iubeasca, care sa te astepte, care sa te inteleaga chiar si la nebunie, de cineva care sa te ajute, sa te ghideze, sa fie speranta ta, sa fie totul ptr tine. Indragosteste -te de cineva care sa nu te tradeze, care sa-ti fie fidel, care sa viseze impreuna cu tine, la felul tau de a fii, la spiritul tau. Indragosteste-te de cineva care sa te astepte pana la final, care sa fie exact asa cum nu te-ai asteptat, cum nu ai sperat. Indragosteste-te de cineva care sa sufere alaturi de tine, care sa rada alaturi de tine, care sa te imbratiseze cand ai nevoie. Indragosteste-te de cineva care sa se intoarca la tine dupa o cearta. Indragosteste-te de cineva care te iubeste._ "nu te indragosti de dragoste"._ e atat de usor de spus...
De ce trebuie sa astepti sfarsitul cuiva sa- i spui ca ai tinut la el ?
-->
              Myspace Glitter Text