SOAREnDAR !

...
Ieri mi-a fost dor de tine, astazi imi este dor de tine. Nu te ingrijora pentru maine, o sa-mi fie iarasi dor de tine !

Zâmbeşte pentru că zâmbetul tău poate provoca zeci ,sute ,chiar mii de zâmbete în jurul tău !

Pentru Tine, fiinţă cu suflet de dor , am darul Frumosului ! Nu ştiu să fiu nici clipă, nici veşnicie , nici apă, nici uscat , nici Cer, nici Pământ , nici multe altele , dar am învăţat de la voi să fiu OM ! Să iubesc şi să mă dăruiesc iubire ! Întindeţi mâinile pentru a primi Dragostea mea! M-am regasit in poezia ta Mariana Stratulat Rogoz

Cauta-ma acolo in inima ta si de ma vei gasi, atunci vei gasi si drumul catre mine si vei reusi sa intelegi cat valoreaza prietenia ta, pentru sufletul meu

Nu conteaza ce gandesc altii despre tine...conteaza ceea ce sti tu ca esti !Daca m-ai întreba vreodată ce-mi doresc din toată inima, ţi-aş răspunde - fără să stau mult pe gânduri - că-mi doresc sănătate pentru cei pe care-i iubesc!


Eu sunt romanca, deoarece asa imi spune inima, eu simt cine sunt, iar patria ma cheama spunandu-mi numele cand sunt departe de ea.Trebuie cu toti sa ne mandrim ca suntem romani, deoarece nicaieri în alta parte nu ne vom simti asa ca acasa !

Cea mai frumoasa mamica sa-ti de -a Dumnezeu multa sanatate si sa ne mai astepti sa venim acasa! Cele mai frumoase mâini sunt mâinile mamei. Mâinile cu care şi-a mângâiat cu mândrie şi iubire burtica, atunci când erai încă în pântecele ei. Mâinile cu care te-a ţinut în braţe, cu care te-a mângâiat, te-a spălat, te-a îngrijit şi ţi-a pregătit hrana. Mâinile de care te-ai sprijinit când ai făcut primii paşi din viaţa ta. Mâinile cu care şi-a şters lacrimile atunci când a fost îngrijorată, când i-a fost teamă, când s-a bucurat de succesele tale, când ţi-a simţit lipsa,... când ai rănit-o cu vreo privire rece sau cu vreo vorbă nemeritată... Mâinile cu care ţi-a alinat durerile, temerile şi cu care ţi-a dat curaj şi forţă să mergi mai departe. Mâinile cu care ţi-a dăruit tot ceea ce a avut mai bun. Mâinile cu care a muncit neobosită pentru tine, cărând greutăţi, îndurând asprimea gerului, răni şi dureri. Mâinile cu care ţi-a deschis uşa de mii de ori. Mâinile pe care şi le împreunează într-o rugăciune trimisă cerului pentru tine... poezie de Irina Binder..... Dor de mica mea draga ....

Cand sunt plecata am un dor nebun de casa. Memoria pastreaza intotdeauna doar cele mai frumoase momente si ai impresia ca acolo unde nu esti tu, acolo e …acasa!


Acasa - radacina sfanta de Mariana Rogoz Stratulat mp3-ady

Asculta mai multe audio traditionala
Caldura si mult zambet in suflet...

Nu ar trebui sa ne cautam trecutul in viitor......clipa nu seamana cu cea din trecut si nici cu ce vom trai. Nu spune ca fericirea a murit doar pentru ca tu o visasei altfel.....doresteti mai mult.....fii tu insuti , viseaza mai mult.....crede in visele din realitate....zambeste mai mult!

Poezii Felicia Feldiorean - Colaj

Bun venit in blogul meu.....Va multumesc tuturor celor care veniti in vizita, chiar daca veniti in tacere si plecati la fel, si sper ca macar ceva din "casa" mea sa va aduca lumina in privire si sa va faca sa reveniti. Va doresc tuturor doar BINE SI FRUMOS in viata ..Tot binele Universului sa fie cu voi si cu cei dragi voua!

miercuri, 21 iunie 2017

Ora de nutritie! Sau cum putem invata din imagini sa mancam sanatos

#fixulcareitischimbaviata

Regulile "dietei" de 3 ore ( nu este o dieta, este un stil de viață), te disciplineaza. Asta este prima regulă:)))

Regulile "dietei" sunt atat de simple, ca si un copil de 3 ani le-ar tine minte.

5 mese pe zi (3 mese principale si 2 gustari)

 Interval recomandat : 7,10,13,16 si 19

- Ia micul dejun cel tarziu dupa o ora de cand te-ai trezit, daca nu imediat.
- Mananca la fiecare 3 ore dupa aceea.
- Nu manca cu 3 ore inainte de a merge la culcare.
- Regula speciala: ramai la portii moderate de mancare, la mesele principale nu depasi 400 de calorii, gustarile sa nu fie mai mari de 100-150 de calorii.

Timpul, sincronizarea inseamna totul in cazul acestei diete. Astfel, micul dejun trebuie servit incepand cu ora 7:00 a diminetii. Trei ore mai tarziu, la ora 10:00, orice persoana trebuie sa serveasca gustarea, care trebuie sa includa in jur de 100 calorii. Dupa alte 3 ore se serveste masa de pranz, apoi, o gustare de 100 calorii, urmate dupa alte 3 ore, de cina.

La fiecare cafea bauta, bea inca 2 pahare de apa in plus pentru a evita deshidratarea.
Consumul de apa- 30 ml pe kilogram corp.

Totalul zilnic: 1450 – 1500 de calorii.

Care vor fi rezultatele?

Tinand aceasta dieta vei reusi sa scapi de 3-5 kg in primele doua saptamani si cate 1-2 kg dupa aceea. Iar partea buna e ca vei ramane si cu masa musculara.

De asemenea, nivelul de cortizol („hormonul de stres”)  va fi vizibil redus, vei avea mai multa energie si nu vei mai resimti acea foame acuta pe care ti se intampla sa o resimti acum.

Ce poti si ce nu poti manca?

Dieta de 3 ore nu pune presiune pe ceea ce mananci, ci pe cat mananci. Cu alte cuvinte, poti manca de la carbo, pana la carne, dulciuri sau mancaruri congelate, atata timp cat nu depasesti portiile explicate mai sus si respecti intervalul EXACT de timp.  (Exista o derogare de 10-15 minute maxim, insa nu trebuie sa devina o regula , pentru ca nu trebuie sa stai 10 minute sa te uiti la farfurie, in timp ce ceilalti mananca) Bineinteles, carnea fara grasimi sau grasimile sanatoase si legumele proaspete te vor ajuta si mai mult. De asemenea , combinarea alimentelor este importanta (exista un tabel pe grup). Si nu uita, nu poti manca  alimente care iti fac rau. In sensul ca, ai intoleranta la lactoza si ti se spune – ” Mananca lactate”.. Nu, nu manca. Mananca ceea ce iti face tie bine. Combinatia rosii-branza - poate fi criminal de dureroasa pentru unii.

 Micul dejun trebuie sa fie cea mai importanta masa din zi, iar cina trebuie sa fie la jumatatea micului dejun. Asadar, nu sari peste micul dejun. Nu consuma doar o cafea la 7 , pentru ca la cina va trebui sa bei (caloric) jumatatea cafelei de dimineata. Asadar , MICUL DEJUN iti dicteaza ziua.

Nivel de efort: mediu

Un lucru pe care trebuie sa-l faci pentru a urma dieta de 3 ore este crearea unui program alimentar care sa-ti permita sa nu mananci cu 3 ore inainte de culcare. Iti poti pune alarma pe telefon pentru anuntarea orei de masa. Programul poate fi diferentiat, in functie de ora de somn si programul de lucru. Daca lucrezi noaptea si ziua dormi, automat nu te vei tine de aceste ore. Iti vei face programul in functie de nevoile tale.
Nu este nevoie să mâncaţi tot din farfurie Vă faceţi un mai mare serviciu dacă vă opriţi exact atunci când simţiţi că foamea a dispărut.

Mai reţineţi că este nevoie de 15 – 20 de minute de la debutul mesei pentru a se instala senzatia de satietate, iar dacă mâncaţi lent veţi reuşi să vă săturaţi cu o cantitate mai mica de mancare, decât dacă mâncaţi în repede.

Dieta trebuie tinuta minim 28 de zile pentru a evita efectul de yo-yo, un efect care apare dupa incheierea curelor de slabire drastice, altfel spus pui la loc kilogramele rapid, intr-o perioada mai scurta decat dieta de slabire, Este recomandat sa incerci sa tii dieta 4 saptamani, dupa care sa maresti numarul de calorii consumate cu cate 200-300 pe zi in urmatoarele saptamani dupa incheierea dietei.

Referitor la exercitii, este bine sa faci miscare zilnic, dar nu este necesar sa petreci ore la sala. De exemplu, este suficient sa mergi 30 de minute pe jos, in fiecare zi. Sau sa faci aerobic acasa, 15-30 de minute. Dar sa transpiri la exercitiile cardio.

Update!!! Atentie!!! Necesarul caloric nu este acelasi pentru toti. Se calculeaza individual . Calculatoare necesar calorii, gasiti pe internet.
Nu trebuie sa fiti obsedati de numarul caloriilor, insa e important de stiut ca un hamburger are 900 de calorii.
”Bunul simt alimentar” inseamna calorii.

Numărul de calorii de care avem nevoie zilnic variază, desigur, în funcţie de sex, vârstă, înălţime, tipul corporal, stilul de viaţă şi starea generală de sănătate.
De exemplu, un tânăr de 25 de ani, care are 1.80 m şi o viaţă activă are nevoie de un aport considerabil mai mare comparativ cu un bărbat de 60 de ani, înalt de 1.70 m şi care are o viaţă mai liniştită.
după ce ai calculat RMB, poți calcula necesarul caloric, în funcție de activitatea ta zilnică, folosind ecuația Harris-Benedict:

Sedentar (fără efort fizic, muncă de birou) – RMB x 1,2
Activitate foarte ușoară (efort fizic ușor sau antrenamente ușoare 1-3 zile pe săptămână) – RMB x 1,375
Activitate moderată (efort de intensitate moderată sau antrenamente 3-5 zile pe săptămână) – RMB x 1,55
Activitate intensă (efort de intensitate mare sau antrenamente 6-7 zile pe săptămână) – RMB x 1,725
Activitate foarte intensă (efort de intensitate foarte mare, muncă fizică grea sau antrenamente 6-7 zile pe săptămână, uneori de 2 ori pe zi) – RMB x 1,9
Pentru a putea slăbi, corpul are nevoie de reducerea consumului caloric. Pentru a nu forța organismul, este recomandat să scazi 500 kcal./zi, dacă vrei să slăbești 500 gr./săptămână. Pentru a te îngrășa sau pentru a adăuga masă musculară, corpul are nevoie de o cantitate mai mare de calorii.
Sursa:
Internet

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
NU TE INDRAGOSTI DE DRAGOSTE !
Indragosteste- te de cineva care sa te iubeasca, care sa te astepte, care sa te inteleaga chiar si la nebunie, de cineva care sa te ajute, sa te ghideze, sa fie speranta ta, sa fie totul ptr tine. Indragosteste -te de cineva care sa nu te tradeze, care sa-ti fie fidel, care sa viseze impreuna cu tine, la felul tau de a fii, la spiritul tau. Indragosteste-te de cineva care sa te astepte pana la final, care sa fie exact asa cum nu te-ai asteptat, cum nu ai sperat. Indragosteste-te de cineva care sa sufere alaturi de tine, care sa rada alaturi de tine, care sa te imbratiseze cand ai nevoie. Indragosteste-te de cineva care sa se intoarca la tine dupa o cearta. Indragosteste-te de cineva care te iubeste._ "nu te indragosti de dragoste"._ e atat de usor de spus...
De ce trebuie sa astepti sfarsitul cuiva sa- i spui ca ai tinut la el ?
-->
              Myspace Glitter Text