SOAREnDAR !

Bun venit in blogul meu.....Va multumesc tuturor celor care veniti in vizita, chiar daca veniti in tacere si plecati la fel, si sper ca macar ceva din "casa" mea sa va aduca lumina in privire si sa va faca sa reveniti. Va doresc tuturor doar BINE SI FRUMOS in viata ..Tot binele Universului sa fie cu voi si cu cei dragi voua! Ascultati cele mai frumoase poezii recitate de sora mea Felicia Feldiorean :

Felicia Feldiorean - Recital de poezie from MicaelNicolas on Vimeo.

Fa-ti timp sa gasesti frumosul in tot ce te inconjoara..
...
Ieri mi-a fost dor de tine, astazi imi este dor de tine. Nu te ingrijora pentru maine, o sa-mi fie iarasi dor de tine !

Zâmbeşte pentru că zâmbetul tău poate provoca zeci ,sute ,chiar mii de zâmbete în jurul tău !

Pentru Tine, fiinţă cu suflet de dor , am darul Frumosului ! Nu ştiu să fiu nici clipă, nici veşnicie , nici apă, nici uscat , nici Cer, nici Pământ , nici multe altele , dar am învăţat de la voi să fiu OM ! Să iubesc şi să mă dăruiesc iubire ! Întindeţi mâinile pentru a primi Dragostea mea! M-am regasit in poezia ta Mariana Stratulat Rogoz

Cauta-ma acolo in inima ta si de ma vei gasi, atunci vei gasi si drumul catre mine si vei reusi sa intelegi cat valoreaza prietenia ta, pentru sufletul meu

Nu conteaza ce gandesc altii despre tine...conteaza ceea ce sti tu ca esti !Daca m-ai întreba vreodată ce-mi doresc din toată inima, ţi-aş răspunde - fără să stau mult pe gânduri - că-mi doresc sănătate pentru cei pe care-i iubesc!


Eu sunt romanca, deoarece asa imi spune inima, eu simt cine sunt, iar patria ma cheama spunandu-mi numele cand sunt departe de ea.Trebuie cu toti sa ne mandrim ca suntem romani, deoarece nicaieri în alta parte nu ne vom simti asa ca acasa !

Cea mai frumoasa mamica sa-ti de -a Dumnezeu multa sanatate si sa ne mai astepti sa venim acasa! Cele mai frumoase mâini sunt mâinile mamei. Mâinile cu care şi-a mângâiat cu mândrie şi iubire burtica, atunci când erai încă în pântecele ei. Mâinile cu care te-a ţinut în braţe, cu care te-a mângâiat, te-a spălat, te-a îngrijit şi ţi-a pregătit hrana. Mâinile de care te-ai sprijinit când ai făcut primii paşi din viaţa ta. Mâinile cu care şi-a şters lacrimile atunci când a fost îngrijorată, când i-a fost teamă, când s-a bucurat de succesele tale, când ţi-a simţit lipsa,... când ai rănit-o cu vreo privire rece sau cu vreo vorbă nemeritată... Mâinile cu care ţi-a alinat durerile, temerile şi cu care ţi-a dat curaj şi forţă să mergi mai departe. Mâinile cu care ţi-a dăruit tot ceea ce a avut mai bun. Mâinile cu care a muncit neobosită pentru tine, cărând greutăţi, îndurând asprimea gerului, răni şi dureri. Mâinile cu care ţi-a deschis uşa de mii de ori. Mâinile pe care şi le împreunează într-o rugăciune trimisă cerului pentru tine... poezie de Irina Binder..... Dor de mica mea draga ....

Cand sunt plecata am un dor nebun de casa. Memoria pastreaza intotdeauna doar cele mai frumoase momente si ai impresia ca acolo unde nu esti tu, acolo e …acasa!


Acasa - radacina sfanta de Mariana Rogoz Stratulat mp3-ady

Asculta mai multe audio traditionala
Caldura si mult zambet in suflet...

Nu ar trebui sa ne cautam trecutul in viitor......clipa nu seamana cu cea din trecut si nici cu ce vom trai. Nu spune ca fericirea a murit doar pentru ca tu o visasei altfel.....doresteti mai mult.....fii tu insuti , viseaza mai mult.....crede in visele din realitate....zambeste mai mult

luni, 19 aprilie 2021

 19 de april

Ciclul nou:

SPÂNZURA DE CER O RUGĂ


01 SĂ FII FOARTE ATENTĂ CÂND CALCI PRIN SUFLETUL MEU


...te-aș ruga să fii foarte atentă

când calci prin sufletul meu

și chiar să-ți pleci cumva fruntea,

în mersul neatent mi-ai putea

sfărâma catapetesmele iubirii

și degeaba mi-ai mai da

cataplasmă pentru ruinele răni,

nimic nu mi-ar putea reda

frumusețea monumentelor iubirii

sălășluinde în sufletul meu...

ian de-ascultă:

bat clopote!

sentimentele mele se adună la sfat,

nu mai călca prin sufletul meu

respectă-le venindul în concil,

stai cu audul țintă,

ia:

te auzi printre vorbirile lor?

te rog dar să ai grijă cum calci,

așa-i de curat sufletul meu

de i te poți culca pe podea

fără să mai așterni oarece ceva,

nu te vei murdări, ascultă ce-ți spun,

sufletul meu e candid și imun,

cine în el reușește mă intre,

va rămâne țintuit în catapetesme,

unde s-ar putea spovedi cu voce tare,

sentimentele mele sunt diafane,

te vei putea spovedi în gura mare,

nimic nu te-ar încurca în spovedire,

în sufletul meu cel mai de preț e iubirea,

(îți recomand să citeșți chiar

SUPLICIUL ÎMPĂRȚIT DE DOI!)

și sentimentele mele sunt diafanul lor

îți vor arăta cu ce preț ai putea rămâne

țintuit pe catapetesme...

dar ai grijă cum calci prin sufletul meu,

orice apăsat fără de simțire l-ar duce spre pieire

PS

da,

scriam pentru spirit!

spiritul meu se despuia dar...!

ce poate fi mai frumos?

treceau vieți prin stradă și aruncau măcar o privire peste gard,

să mi-l vadă!

priveliștea era una de îndem, curiosul e și el un om!

dar viețile?... eh!

ele cum se lăsau în desen cerând parte în scenariu,

care mai de care cu partitura ei,

dar eu vorbeam spirit!

Șoapta era aura mea!

câmpul meu de mișcare, datul Cel...!

sigur că a trecut un secol...

nimic nu s-a fost din ce scriam

de necrezut

cum omul să lasă să te ștergi pe el cu bocancii vremii,

iar vremile sunt vieți

oameni băgați în sacul care-l încape pe fiecare,

de-aia când nu ai loc

nu căuta să te chinui,

chinuit vei fi pe timp!

ieși și du-te unde vei vedea ochilor,

dar nu uita Poemul!

sunt atâtea așezate,

biet om te dai genunchilor,

dar călcâiul te-a călca nu doar pe gât,

cât pe rostit!

pe rostitul care scoate ruga să te audă Domnul...

viața nu te lasă doar de i te fugi din ea,

vine după tine hurducându-ți scrisoarea de trăsură,

caldul inimii nu te ajută să scapi de țurțurii din subpleoapă,

îndrăgostitul te topește pentru el nu pentru tine,

va trebui să lupți cu tine din tine,

fără să-l rănești...

sunt răni care nu se vindecă niciodată

ruga nu te leapădă de păcat,

doar Marea Judecată

cum I te-nfățișezi?

sunt atâtea care sunt legate, care cicatrici...

reușești, dar nu cu toate!

din moarte vin mai abitir,

amintirile te învață să simți cum ai trecut cu vederea

când nu se mai putea,

nemernicia are lăstari pe care moartea nu-i poate aduna,

SĂ FII FOARTE ATENTĂ CUM CALCI PRIN SUFLETUL MEU!

nu ajunge doar să spui!

trebuie să aprinzi candela prin care să-i vezi fiece mișcare,

după 18 ani e prea târziu!

orbul are și alte simțuri, e adevărat,

dar ce nu vezi rămâne de nevăzut,

închipuirea dă basmul!

orbul te mângâie cu sufletul lui, dar dacă nu i-l știi?

ochiul poate amâna, poate da drum liber îndoielii,

poate vitregi!,

dar ce e de văzut e al lui,

că nu vezi, ori nu vrei tu să vezi, e altă problemă

Poemul ți-a venit de Lumină,

din LUMINA!


da, Doamne, io, Monstrul de pe DILIMANDJARO!

Marian Bescuca 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
NU TE INDRAGOSTI DE DRAGOSTE !
Indragosteste- te de cineva care sa te iubeasca, care sa te astepte, care sa te inteleaga chiar si la nebunie, de cineva care sa te ajute, sa te ghideze, sa fie speranta ta, sa fie totul ptr tine. Indragosteste -te de cineva care sa nu te tradeze, care sa-ti fie fidel, care sa viseze impreuna cu tine, la felul tau de a fii, la spiritul tau. Indragosteste-te de cineva care sa te astepte pana la final, care sa fie exact asa cum nu te-ai asteptat, cum nu ai sperat. Indragosteste-te de cineva care sa sufere alaturi de tine, care sa rada alaturi de tine, care sa te imbratiseze cand ai nevoie. Indragosteste-te de cineva care sa se intoarca la tine dupa o cearta. Indragosteste-te de cineva care te iubeste._ "nu te indragosti de dragoste"._ e atat de usor de spus...
De ce trebuie sa astepti sfarsitul cuiva sa- i spui ca ai tinut la el ?
-->
              Myspace Glitter Text