SOAREnDAR !

Bun venit in blogul meu.....Va multumesc tuturor celor care veniti in vizita, chiar daca veniti in tacere si plecati la fel, si sper ca macar ceva din "casa" mea sa va aduca lumina in privire si sa va faca sa reveniti. Va doresc tuturor doar BINE SI FRUMOS in viata ..Tot binele Universului sa fie cu voi si cu cei dragi voua! Ascultati cele mai frumoase poezii recitate de sora mea Felicia Feldiorean :

Felicia Feldiorean - Recital de poezie from MicaelNicolas on Vimeo.

Fa-ti timp sa gasesti frumosul in tot ce te inconjoara..
...
Ieri mi-a fost dor de tine, astazi imi este dor de tine. Nu te ingrijora pentru maine, o sa-mi fie iarasi dor de tine !

Zâmbeşte pentru că zâmbetul tău poate provoca zeci ,sute ,chiar mii de zâmbete în jurul tău !

Pentru Tine, fiinţă cu suflet de dor , am darul Frumosului ! Nu ştiu să fiu nici clipă, nici veşnicie , nici apă, nici uscat , nici Cer, nici Pământ , nici multe altele , dar am învăţat de la voi să fiu OM ! Să iubesc şi să mă dăruiesc iubire ! Întindeţi mâinile pentru a primi Dragostea mea! M-am regasit in poezia ta Mariana Stratulat Rogoz

Cauta-ma acolo in inima ta si de ma vei gasi, atunci vei gasi si drumul catre mine si vei reusi sa intelegi cat valoreaza prietenia ta, pentru sufletul meu

Nu conteaza ce gandesc altii despre tine...conteaza ceea ce sti tu ca esti !Daca m-ai întreba vreodată ce-mi doresc din toată inima, ţi-aş răspunde - fără să stau mult pe gânduri - că-mi doresc sănătate pentru cei pe care-i iubesc!


Eu sunt romanca, deoarece asa imi spune inima, eu simt cine sunt, iar patria ma cheama spunandu-mi numele cand sunt departe de ea.Trebuie cu toti sa ne mandrim ca suntem romani, deoarece nicaieri în alta parte nu ne vom simti asa ca acasa !

Cea mai frumoasa mamica sa-ti de -a Dumnezeu multa sanatate si sa ne mai astepti sa venim acasa! Cele mai frumoase mâini sunt mâinile mamei. Mâinile cu care şi-a mângâiat cu mândrie şi iubire burtica, atunci când erai încă în pântecele ei. Mâinile cu care te-a ţinut în braţe, cu care te-a mângâiat, te-a spălat, te-a îngrijit şi ţi-a pregătit hrana. Mâinile de care te-ai sprijinit când ai făcut primii paşi din viaţa ta. Mâinile cu care şi-a şters lacrimile atunci când a fost îngrijorată, când i-a fost teamă, când s-a bucurat de succesele tale, când ţi-a simţit lipsa,... când ai rănit-o cu vreo privire rece sau cu vreo vorbă nemeritată... Mâinile cu care ţi-a alinat durerile, temerile şi cu care ţi-a dat curaj şi forţă să mergi mai departe. Mâinile cu care ţi-a dăruit tot ceea ce a avut mai bun. Mâinile cu care a muncit neobosită pentru tine, cărând greutăţi, îndurând asprimea gerului, răni şi dureri. Mâinile cu care ţi-a deschis uşa de mii de ori. Mâinile pe care şi le împreunează într-o rugăciune trimisă cerului pentru tine... poezie de Irina Binder..... Dor de mica mea draga ....

Cand sunt plecata am un dor nebun de casa. Memoria pastreaza intotdeauna doar cele mai frumoase momente si ai impresia ca acolo unde nu esti tu, acolo e …acasa!


Acasa - radacina sfanta de Mariana Rogoz Stratulat mp3-ady

Asculta mai multe audio traditionala
Caldura si mult zambet in suflet...

Nu ar trebui sa ne cautam trecutul in viitor......clipa nu seamana cu cea din trecut si nici cu ce vom trai. Nu spune ca fericirea a murit doar pentru ca tu o visasei altfel.....doresteti mai mult.....fii tu insuti , viseaza mai mult.....crede in visele din realitate....zambeste mai mult

sâmbătă, 14 ianuarie 2023

 Ziua de astăzi mi-a fost marcată de tristețe, după ce am aflat despre moartea fiicei lui Elvis Presley, Lisa Marie Presley...


Cauza oficială a morții: Stop cardiac


Mulți au luat-o ca atare și s-au grăbit să o pună pe seama problemelor ei cu drogurile sau a vaxkinului...

Însă cine îi știe povestea de viață, chiar și numai în mare, și cine a trecut prin încercări grele, întelege că alta a fost cauza principală a morții ei "subite", la numai 54 de ani...


Moartea prematură a tatălui, presiunea mediatică, problemele cu greutatea, cu drogurile, problemele financiare, divorțurile, altele de care nu știm, dar mai ales sinuciderea fiului ei...fiecare în parte și toate la un loc, i-au frânt inima... 

La propriu!


Pentru că, da, „sindromul inimii frânte” chiar există! 


Omul de știință japonez Sato a fost primul care a descris această afecțiune, în 1991, dar și înainte au fost și alții care au observat că unii oameni au murit din cauza stresului intens acut, fără existența vreunei răni fizice.


"Creșterea hormonilor de stres (adrenalina, de exemplu) inundă inima, declanșând modificări ale celulelor musculare ale inimii sau ale vaselor de sânge coronariene (sau ambele) care împiedică contractarea eficientă a ventriculului stâng." 


Sindromul inimii frânte apare mai des la femei decât la bărbați...


Sindromul inimii frânte este cunoscut sub numele de cardiomiopatie de stres sau cardiomiopatia Takotsubo.


Cuvântul „takotsubo” provine de la numele unui vas folosit de pescarii japonezi pentru a prinde caracatițe. 

Când ventriculul stâng al inimii își schimbă forma într-un mod bizar (se îngustează în partea de sus și se dilată în partea de jos), arată similar cu acea capcană pentru caracatițe. 


Practic, inima frântă are o formă neobișnuită...


Simptomele sindromului inimii frânte și infarctul sunt foarte asemănătoare, de aceea sunt confundate. Ambele se manifestă prin durere în piept și tăierea respirației.


Diferența este că infarctul e declanșat de un blocaj al arterelor care duc la inimă, din cauza căruia inima nu mai e alimentată cu sânge.


Sindromul inimii frânte e cauzat de leziuni ale mușchiului inimii și de un nivel ridicat de adrenalină în sânge.


Cercetătorii au confirmat în ultimii ani ceea ce oamenii au bănuit de multă vreme: stresul extrem poate frânge literalmente inima!


Sindromul Takotsubo, poate apărea după orice tip de eveniment stresant, fie el emoțional, fizic sau economic.


Factorii declanșatori pot include moartea unei persoane dragi, primirea unei vești proaste, un accident grav, o ceartă aprigă, o pierdere neașteptată, o boală bruscă, violența domestică (fizică si emoțională).


Dr. Ilan Wittstein a început să studieze fenomenul împreună cu echipa sa, și a publicat în 2005, una dintre primele lucrări despre sindromul inimii frânte, spunând  - „L-am poreclit așa, deoarece nimeni din medicină nu credea că emoțiile pot avea un impact atât de dramatic asupra inimii umane. Am vrut să creștem gradul de conștientizare”.


💔❤️‍🩹


Și eu încerc de niște ani buni să cresc gradul de conștientizare și de compasiune....pentru că ȘTIU ce înseamnă să ai inima frântă....


Pentru că inima mea a suportat și un accident grav, și un divorț, și moartea unui copil, și o veste șocantă urmată de o schimbare dramatică, și o boala gravă, și trădarea unor prieteni...și altele, foarte grele și ele...de mă minunez uneori, cum de a rezistat...și cum de mai bate...


Nu am făcut acest scurt rezumat al încercărilor mele ca să mă victimizez și/sau ca să mi se plângă de milă... ci ca să se înțeleagă că nu vorbesc din cărți...că am o experiență...cu siguranță nu la fel de "bogată" ca alții, dragii de ei, care au suferit și suferă și mai mult, dar îndeajuns de mare ca să am dreptul de a vorbi lumii despre nevoia de compasiune. 

Atenție: NU milă!!!


Detest mila, însă iubesc cu patos, compasiunea! 

Pentru că ea, mână în mână cu iubirea necondiționată, salvează suflete, inimi și vieți....


Fiți buni, îngăduitori și blânzi cu cei cu care vă întâlniți...Nu știți ce suferințe ascunse duc în inimă, în ciuda zâmbetului afișat sau în spatele unui comportament ciudat, retras sau, din contră, agresiv...


Nu-i judecați pe cei încercați de viață ... 

De fapt....Nu judecați pe nimeni! Punct! 


Și de la capăt...

Nu le întoarceți spatele...ci fiți recunoscători că nu sunteți în locul lor și căutați să vă faceți un pic de timp și de loc în inima voastră, pentru ei. Și dacă se întâmplă să vă "respingă" ajutorul, nu-i judecați nici atunci...


Nu îi căutați doar din curiozitate sau ca să vă simțiți mai bine...


Ascultați-i fără prejudecăți, îmbrățișați-i, rugați-vă pentru ei și, cine știe...poate contribuiți cumva la vindecarea unei inimi frânte...


Purtați-vă cu cei din jur așa cum ați vrea să se poarte ei cu voi...și la bine, și la rău...


Fiți schimbarea pe care vreți să o vedeți în lume...în oameni...în voi...


💞


Îmi pare nespus de rău pentru Lisa Marie, pentru fetele ei, pentru mama ei, Priscilla Presley....și pentru toți cei care au inimile frânte...

🕯🙏💕⚘️❤️‍🩹


#inimafranta

#brokenheart

#brokenhearted

#RIP

#LisaMariePresley

#PriscillaPresley 

#Takotsubo


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
NU TE INDRAGOSTI DE DRAGOSTE !
Indragosteste- te de cineva care sa te iubeasca, care sa te astepte, care sa te inteleaga chiar si la nebunie, de cineva care sa te ajute, sa te ghideze, sa fie speranta ta, sa fie totul ptr tine. Indragosteste -te de cineva care sa nu te tradeze, care sa-ti fie fidel, care sa viseze impreuna cu tine, la felul tau de a fii, la spiritul tau. Indragosteste-te de cineva care sa te astepte pana la final, care sa fie exact asa cum nu te-ai asteptat, cum nu ai sperat. Indragosteste-te de cineva care sa sufere alaturi de tine, care sa rada alaturi de tine, care sa te imbratiseze cand ai nevoie. Indragosteste-te de cineva care sa se intoarca la tine dupa o cearta. Indragosteste-te de cineva care te iubeste._ "nu te indragosti de dragoste"._ e atat de usor de spus...
De ce trebuie sa astepti sfarsitul cuiva sa- i spui ca ai tinut la el ?
-->
              Myspace Glitter Text