SOAREnDAR !

Bun venit in blogul meu.....Va multumesc tuturor celor care veniti in vizita, chiar daca veniti in tacere si plecati la fel, si sper ca macar ceva din "casa" mea sa va aduca lumina in privire si sa va faca sa reveniti. Va doresc tuturor doar BINE SI FRUMOS in viata ..Tot binele Universului sa fie cu voi si cu cei dragi voua! Ascultati cele mai frumoase poezii recitate de sora mea Felicia Feldiorean :

Felicia Feldiorean - Recital de poezie from MicaelNicolas on Vimeo.

Fa-ti timp sa gasesti frumosul in tot ce te inconjoara..
...
Ieri mi-a fost dor de tine, astazi imi este dor de tine. Nu te ingrijora pentru maine, o sa-mi fie iarasi dor de tine !

Zâmbeşte pentru că zâmbetul tău poate provoca zeci ,sute ,chiar mii de zâmbete în jurul tău !

Pentru Tine, fiinţă cu suflet de dor , am darul Frumosului ! Nu ştiu să fiu nici clipă, nici veşnicie , nici apă, nici uscat , nici Cer, nici Pământ , nici multe altele , dar am învăţat de la voi să fiu OM ! Să iubesc şi să mă dăruiesc iubire ! Întindeţi mâinile pentru a primi Dragostea mea! M-am regasit in poezia ta Mariana Stratulat Rogoz

Cauta-ma acolo in inima ta si de ma vei gasi, atunci vei gasi si drumul catre mine si vei reusi sa intelegi cat valoreaza prietenia ta, pentru sufletul meu

Nu conteaza ce gandesc altii despre tine...conteaza ceea ce sti tu ca esti !Daca m-ai întreba vreodată ce-mi doresc din toată inima, ţi-aş răspunde - fără să stau mult pe gânduri - că-mi doresc sănătate pentru cei pe care-i iubesc!


Eu sunt romanca, deoarece asa imi spune inima, eu simt cine sunt, iar patria ma cheama spunandu-mi numele cand sunt departe de ea.Trebuie cu toti sa ne mandrim ca suntem romani, deoarece nicaieri în alta parte nu ne vom simti asa ca acasa !

Cea mai frumoasa mamica sa-ti de -a Dumnezeu multa sanatate si sa ne mai astepti sa venim acasa! Cele mai frumoase mâini sunt mâinile mamei. Mâinile cu care şi-a mângâiat cu mândrie şi iubire burtica, atunci când erai încă în pântecele ei. Mâinile cu care te-a ţinut în braţe, cu care te-a mângâiat, te-a spălat, te-a îngrijit şi ţi-a pregătit hrana. Mâinile de care te-ai sprijinit când ai făcut primii paşi din viaţa ta. Mâinile cu care şi-a şters lacrimile atunci când a fost îngrijorată, când i-a fost teamă, când s-a bucurat de succesele tale, când ţi-a simţit lipsa,... când ai rănit-o cu vreo privire rece sau cu vreo vorbă nemeritată... Mâinile cu care ţi-a alinat durerile, temerile şi cu care ţi-a dat curaj şi forţă să mergi mai departe. Mâinile cu care ţi-a dăruit tot ceea ce a avut mai bun. Mâinile cu care a muncit neobosită pentru tine, cărând greutăţi, îndurând asprimea gerului, răni şi dureri. Mâinile cu care ţi-a deschis uşa de mii de ori. Mâinile pe care şi le împreunează într-o rugăciune trimisă cerului pentru tine... poezie de Irina Binder..... Dor de mica mea draga ....

Cand sunt plecata am un dor nebun de casa. Memoria pastreaza intotdeauna doar cele mai frumoase momente si ai impresia ca acolo unde nu esti tu, acolo e …acasa!


Acasa - radacina sfanta de Mariana Rogoz Stratulat mp3-ady

Asculta mai multe audio traditionala
Caldura si mult zambet in suflet...

Nu ar trebui sa ne cautam trecutul in viitor......clipa nu seamana cu cea din trecut si nici cu ce vom trai. Nu spune ca fericirea a murit doar pentru ca tu o visasei altfel.....doresteti mai mult.....fii tu insuti , viseaza mai mult.....crede in visele din realitate....zambeste mai mult

miercuri, 4 ianuarie 2023


 Povestea de dragoste dintre Leopoldina Bălănuţă şi Mitică Popescu s-a bazat pe o iubire caldă şi pe o camaraderie cum rar s-au întâlnit.


Marele actor a povestit puțin într-un interviu despre marea lui dragoste 

Nu i-a fost uşor să îşi adune gândurile şi a avut nevoie să tragă cu sete din ţigară, pentru a-şi limpezi sufletul... 

„Eram actor la Teatrul din Piatra-Neamţ când am fost anunţat că s-a eliberat un loc la Teatrul Mic din Bucureşti. Era în anul 1973, iar eu încă îmi căutam drumul, chiar dacă aveam 37 de ani” 


Destinul a vrut ca actorul să fie distribuit alături de Leopoldina Bălănuţă în spectacolele „După cădere" şi „Stâlpii societăţii”. În scurt timp, Mitică Popescu a fost cooptat în grupul de prieteni ai Leopoldinei, din care făceau parte Ileana Dunareanu sau Mihai Dogaru, fostul soţ al Danei Dogaru. 

Cum era şi normal, în primul an, intre Poldi şi Mitică a existat doar o amiciţie, având în vedere că mergeau împreună în turnee, unde s-au cunoscut mai bine. Până în acest punct, nu au fost efluviuni sentimentale, ci doar discuţii despre oameni, întâmplări cotidiane sau cariera. Încet-încet, în sufletele celor doi actori se strecura timid iubirea, o iubire târzie care venea să răsplătească puterea răbdării singurătăţii. 


„Ne făcea plăcere să ne întâlnim doar noi doi, fără prieteni, şi stăteam ore întregi într-un restaurant până la ora închiderii. Fără declaraţii banale, pompoase, am simţit amândoi că suntem făcuţi unul pentru celălalt. Am realizat că o iubesc pe Poldi atunci când a trebuit să fie internată timp de o lună şi jumătate la Fundeni, din cauza unei peritonite.

O vizitam în fiecare zi, îi duceam de mâncare şi stăteam cât mai mult posibil lângă ea. Şi acum îmi mai aduc aminte că m-a rugat să-i fac rost de o casetă cu Demis Roussos. I-am îndeplinit dorinţa şi m-am bucurat de bucuria ei.”


Tatăl Leopoldinei i-a cununat religios

După externare, Leopoldina i-a cerut lui Mitică să se mute împreună. Colegii ştiau că ei trăiesc o poveste de dragoste, însă nimeni nu le-a cerut amănunte, deoarece Poldi şi Mitică erau doi oameni deosebit de discreţi în ceea ce priveşte viaţa lor particulară. 

S-au căsătorit la trei luni după cutremurul din martie 1977. Ca o ironie a sorţii, în ziua cununiei, pe 2 iunie, Mitică Popescu a trebuit să fie prezent la spectacolul „Cântarea României”. 

Viitoarea soţie l-a aşteptat două ore la Starea Civilă din Piaţa Amzei, alături de un unchi şi doi colegi. Într-un final, actorul a venit transpirat, dar fericit că îşi îndeplineşte visul. În acelaşi an, la Focşani, şi-au petrecut Revelionul la casa părinţilor Leopoldinei.

Tatăl actriţei, preot, i-a cununat religios în acea noapte.

Mitică Popescu şi Leopoldina Bălănuţă nu s-au căsătorit în biserica pentru că le-a fost jena să mai facă pe tinerii însuratei.

El avea 40 de ani, iar ea, 42. 

Au acceptat să-i cunune tatăl Leopoldinei, chiar în casa în care a copilărit actriţă. 


„Ne-a fost jenă de vârsta noastră. 

Pentru dragoste nu contează vârsta, dovada că am stat împreună 25 de ani, dar lumea te mai judecă. 

M-am înţeles foarte bine cu Leopoldina. Eu făceam piaţa, iar ea gătea. 

Ei îi plăcea să pescuiască, mie nu. 

Dar am mers în Delta zece ani. 

Nu avem copii, pentru ca ea nu putea să rămână însărcinată. 

Plus că, nouă, actorilor, ne este foarte greu să creştem şi o floare, la programul pe care-l avem"


Se pare că timpul nu a vrut să ţină cu aceşti oameni a căror dragoste a fost pe cât de puternică, pe atât de discretă.

Leopoldina Bălănuţa era o fire bolnăvicioasă. Înainte de a-l cunoaşte pe Mitica Popescu, regretata actriţa suferise şase operaţii. De altfel, cei doi s-au căsătorit atât de târziu, deoarece marea doamna a teatrului românesc a ezitat să facă acest pas, spunându-i lui Mitică:

 „Nu are rost să te înhami la o căruţă stricată”. În 1978 ar fi trebuit să îşi petreacă Pastile la Vama Veche. 

În acea perioadă, Leopoldina făcea parte din distribuţia piesei „Batista pe Dunăre”. Dramatismul destinului a făcut să fie internată cu diagnosticul ocluzie intestinală. Aflat lângă iubita sa în timp ce era transportata spre sala de operaţie, Mitică Popescu a fost zguduit de cuvintele triste ale soţiei sale: 

„Tu ştii că ar fi trebuit să fiu la spectacol. Ei bine, Dumnezeu a vrut ca acum să merg la un alt spectacol, mult prea dureros pentru mine”. 


Finalul acestei poveşti de iubire este cutremurător şi ne duce cu gândul la efemeritatea fiinţei umane.

N-a vrut să se despartă de ochelari şi verighetă...


Pe 14 octombrie 1998, cei doi soţi au urmărit meciul de fotbal Ungaria - România şi s-au enervat cumplit când spectatorii maghiari au fluierat imnul de stat al României. 

După încheierea partidei, într-o efuziune sufletească, Leopoldina i-a mărturisit actorului: „Te iubesc atât de mult, încât aş vrea să mori înaintea mea”. 


Leopoldina ar fi vrut să-i supravietuieasca, pentru a fi ea cea care să jelească. După care Leopoldina i-a cerut ceva de mâncare şi apoi şi-a aprins o ţigară. La scurt timp a acuzat dureri stomacale foarte mari. La miezul nopţii, Mitică Popescu îşi transportă soţia la Spitalul de Urgenţă. Imediat, medicii i-au făcut o ecografie, iar după paloarea feţei lor actorul şi-a dat seama că soţia să se afla într-o stare foarte gravă. 

Chiar în acea noapte, Leopoldina Bălănuţă a fost operată, pentru ca în dimineaţa zilei de 14 octombrie, la ora 7:00, marea actriţa a murit. 


Ultima conversaţie, Mitică Popescu şi Leopoldina Bălănuţă au avut-o despre ochelarii şi verigheta actriţei.

 Tocmai de aceea, Mitică Popescu a considerat ca aceste două obiecte trebuie să o însoţească în mormânt. 

Deoarece Leopoldina a debutat la Teatrul Mic cu piesa „Prima Întâlnire”, colegii au ţinut ca sicriul să fie depus pe scenă, într-un semn de respect faţă de memoria lui Poldi. 

Când trupul neînsufleţit a fost scos de pe scena pe care a slujit-o cu sfinţenie, lumea s-a ridicat în picioare şi a început să aplaude. 

Pe Calea Victoriei, o ţigancă, de la care actriţa obişnuia să cumpere flori, a aruncat un braţ de trandafiri, un gest emoţionant din partea unui om simplu care cu siguranţă nu a trecut pragul teatrului. 

De asemenea, pe tot traseul până la cimitir, oamenii se opreau, bărbaţii îşi scoteau pălăriile şi aplaudau... 🖤

Sursa

Internet 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
NU TE INDRAGOSTI DE DRAGOSTE !
Indragosteste- te de cineva care sa te iubeasca, care sa te astepte, care sa te inteleaga chiar si la nebunie, de cineva care sa te ajute, sa te ghideze, sa fie speranta ta, sa fie totul ptr tine. Indragosteste -te de cineva care sa nu te tradeze, care sa-ti fie fidel, care sa viseze impreuna cu tine, la felul tau de a fii, la spiritul tau. Indragosteste-te de cineva care sa te astepte pana la final, care sa fie exact asa cum nu te-ai asteptat, cum nu ai sperat. Indragosteste-te de cineva care sa sufere alaturi de tine, care sa rada alaturi de tine, care sa te imbratiseze cand ai nevoie. Indragosteste-te de cineva care sa se intoarca la tine dupa o cearta. Indragosteste-te de cineva care te iubeste._ "nu te indragosti de dragoste"._ e atat de usor de spus...
De ce trebuie sa astepti sfarsitul cuiva sa- i spui ca ai tinut la el ?
-->
              Myspace Glitter Text