SOAREnDAR !

Bun venit in blogul meu.....Va multumesc tuturor celor care veniti in vizita, chiar daca veniti in tacere si plecati la fel, si sper ca macar ceva din "casa" mea sa va aduca lumina in privire si sa va faca sa reveniti. Va doresc tuturor doar BINE SI FRUMOS in viata ..Tot binele Universului sa fie cu voi si cu cei dragi voua! Ascultati cele mai frumoase poezii recitate de sora mea Felicia Feldiorean :

Felicia Feldiorean - Recital de poezie from MicaelNicolas on Vimeo.

Fa-ti timp sa gasesti frumosul in tot ce te inconjoara..
...
Ieri mi-a fost dor de tine, astazi imi este dor de tine. Nu te ingrijora pentru maine, o sa-mi fie iarasi dor de tine !

Zâmbeşte pentru că zâmbetul tău poate provoca zeci ,sute ,chiar mii de zâmbete în jurul tău !

Pentru Tine, fiinţă cu suflet de dor , am darul Frumosului ! Nu ştiu să fiu nici clipă, nici veşnicie , nici apă, nici uscat , nici Cer, nici Pământ , nici multe altele , dar am învăţat de la voi să fiu OM ! Să iubesc şi să mă dăruiesc iubire ! Întindeţi mâinile pentru a primi Dragostea mea! M-am regasit in poezia ta Mariana Stratulat Rogoz

Cauta-ma acolo in inima ta si de ma vei gasi, atunci vei gasi si drumul catre mine si vei reusi sa intelegi cat valoreaza prietenia ta, pentru sufletul meu

Nu conteaza ce gandesc altii despre tine...conteaza ceea ce sti tu ca esti !Daca m-ai întreba vreodată ce-mi doresc din toată inima, ţi-aş răspunde - fără să stau mult pe gânduri - că-mi doresc sănătate pentru cei pe care-i iubesc!


Eu sunt romanca, deoarece asa imi spune inima, eu simt cine sunt, iar patria ma cheama spunandu-mi numele cand sunt departe de ea.Trebuie cu toti sa ne mandrim ca suntem romani, deoarece nicaieri în alta parte nu ne vom simti asa ca acasa !

Cea mai frumoasa mamica sa-ti de -a Dumnezeu multa sanatate si sa ne mai astepti sa venim acasa! Cele mai frumoase mâini sunt mâinile mamei. Mâinile cu care şi-a mângâiat cu mândrie şi iubire burtica, atunci când erai încă în pântecele ei. Mâinile cu care te-a ţinut în braţe, cu care te-a mângâiat, te-a spălat, te-a îngrijit şi ţi-a pregătit hrana. Mâinile de care te-ai sprijinit când ai făcut primii paşi din viaţa ta. Mâinile cu care şi-a şters lacrimile atunci când a fost îngrijorată, când i-a fost teamă, când s-a bucurat de succesele tale, când ţi-a simţit lipsa,... când ai rănit-o cu vreo privire rece sau cu vreo vorbă nemeritată... Mâinile cu care ţi-a alinat durerile, temerile şi cu care ţi-a dat curaj şi forţă să mergi mai departe. Mâinile cu care ţi-a dăruit tot ceea ce a avut mai bun. Mâinile cu care a muncit neobosită pentru tine, cărând greutăţi, îndurând asprimea gerului, răni şi dureri. Mâinile cu care ţi-a deschis uşa de mii de ori. Mâinile pe care şi le împreunează într-o rugăciune trimisă cerului pentru tine... poezie de Irina Binder..... Dor de mica mea draga ....

Cand sunt plecata am un dor nebun de casa. Memoria pastreaza intotdeauna doar cele mai frumoase momente si ai impresia ca acolo unde nu esti tu, acolo e …acasa!


Acasa - radacina sfanta de Mariana Rogoz Stratulat mp3-ady

Asculta mai multe audio traditionala
Caldura si mult zambet in suflet...

Nu ar trebui sa ne cautam trecutul in viitor......clipa nu seamana cu cea din trecut si nici cu ce vom trai. Nu spune ca fericirea a murit doar pentru ca tu o visasei altfel.....doresteti mai mult.....fii tu insuti , viseaza mai mult.....crede in visele din realitate....zambeste mai mult

marți, 31 ianuarie 2023


 Noaptea neagra a sufletului 


"Am ceva sa iti spun, ceva ce te poate soca sau bucura, oricum ar fi, este necesar sa o auzi. TOATE ATASAMENTELE tale vor fi scoase la suprafata, pentru a le da drumul. Cand spun toate, ma refer la TOATE. Asta se poate simti ingrozitor, se poate simti ca tot ceea ce credeai ca inseamna viata ta, dispare. Asta se simte ca o moarte. In realitate ceea ce dispare este egoul cu lumea sa iluzorie.

Pentru ca ai fost si inca esti identificat cu aceasta identitate falsa a ta, cand ea dispare, desigur ca se va simti ca o moarte, pentru ca asta si este, este moartea egoului.

Vestea buna este ca tu nu esti asta. Tu nu esti ceea ce dispare, tu esti insasi Viata ce imbraca toate formele.

Poate ca ai auzit de termenul: noaptea neagra a sufletui, noapte in care esti pus sa iti infrunti toate fricile. Adevarul este ca aceasta noapte, pentru multi dintre noi nu este o singura noapte ci mai multe. Si nu este doar noapte ci si zile. Este ca si cum divinitatea iti imparte aceasta noapte in bucatele atat de mici pe cat sa poti sa le inghiti. Tot timpul ti se va da exact atata cat poti sa duci, exact in modul in care este necesar pentru tine sa o duci.

Ceea ce scriu se aplica pentru orice moment si pentru fiecare om. Face parte din cursul firesc al evolutiei aici pe Pamant.

Tu esti tot ceea ce Exista, dar inainte de toate, tu Esti Sursa la tot ceea ce exista.

Sa te arunci in aceasta perioada in alcool, droguri sau sinucidere, nu iti face absolut nici o favoare, pentru ca oricum ar fi o vei lua de la capat exact din locul din care ai ramas.

Singura cale este tot inainte, printre iluzii cu Inima larg deschisa.

Poti!

Iti scriu pentru a-ti aduce aminte ca nu esti singur. Pentru a sti ca desi starile prin care treci acum nu pot fi cu adevarat intelese, ele au darul de a te elibera. Pentru a recunoaste ce nu esti si pentru a nu mai tine in brate ceea ce nu esti. Pentru a ramane Aici ca ceea ce Esti cu adevarat, iar ceea ce Esti este pur si simplu extraordinar, dincolo de cuvinte.

lata "ajutoarele" tale cele mai de pret:

Liniste

Meditatie

Afirmaţii pozitive

lesiri in natura

Introspectie

Dans

Respiratie

Rabdare

Muzica care simti ca te linisteste si inspira Materiale care simti ca te linistesc si inspira Oameni care simti ca te linistesc si inspira

Recunostinta

lertare lubire, lubire, lubire

Toate sunt aici pentru tine, dar niciuna nu va face treaba in locul tau. Treaba o vei face TU. Va trebui sa iti meriti Libertatea.

Ti-am scris pentru ca stiu cum se simte si pentru ca stiu ca este destinul tau sa fii Liber. Inevitabil vei fi, inevitabil Esti.

Te iubesc !!!"

Sursa: Marius Chirilă



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
NU TE INDRAGOSTI DE DRAGOSTE !
Indragosteste- te de cineva care sa te iubeasca, care sa te astepte, care sa te inteleaga chiar si la nebunie, de cineva care sa te ajute, sa te ghideze, sa fie speranta ta, sa fie totul ptr tine. Indragosteste -te de cineva care sa nu te tradeze, care sa-ti fie fidel, care sa viseze impreuna cu tine, la felul tau de a fii, la spiritul tau. Indragosteste-te de cineva care sa te astepte pana la final, care sa fie exact asa cum nu te-ai asteptat, cum nu ai sperat. Indragosteste-te de cineva care sa sufere alaturi de tine, care sa rada alaturi de tine, care sa te imbratiseze cand ai nevoie. Indragosteste-te de cineva care sa se intoarca la tine dupa o cearta. Indragosteste-te de cineva care te iubeste._ "nu te indragosti de dragoste"._ e atat de usor de spus...
De ce trebuie sa astepti sfarsitul cuiva sa- i spui ca ai tinut la el ?
-->
              Myspace Glitter Text