SOAREnDAR !

Bun venit in blogul meu.....Va multumesc tuturor celor care veniti in vizita, chiar daca veniti in tacere si plecati la fel, si sper ca macar ceva din "casa" mea sa va aduca lumina in privire si sa va faca sa reveniti. Va doresc tuturor doar BINE SI FRUMOS in viata ..Tot binele Universului sa fie cu voi si cu cei dragi voua! Ascultati cele mai frumoase poezii recitate de sora mea Felicia Feldiorean :

Felicia Feldiorean - Recital de poezie from MicaelNicolas on Vimeo.

Fa-ti timp sa gasesti frumosul in tot ce te inconjoara..
...
Ieri mi-a fost dor de tine, astazi imi este dor de tine. Nu te ingrijora pentru maine, o sa-mi fie iarasi dor de tine !

Zâmbeşte pentru că zâmbetul tău poate provoca zeci ,sute ,chiar mii de zâmbete în jurul tău !

Pentru Tine, fiinţă cu suflet de dor , am darul Frumosului ! Nu ştiu să fiu nici clipă, nici veşnicie , nici apă, nici uscat , nici Cer, nici Pământ , nici multe altele , dar am învăţat de la voi să fiu OM ! Să iubesc şi să mă dăruiesc iubire ! Întindeţi mâinile pentru a primi Dragostea mea! M-am regasit in poezia ta Mariana Stratulat Rogoz

Cauta-ma acolo in inima ta si de ma vei gasi, atunci vei gasi si drumul catre mine si vei reusi sa intelegi cat valoreaza prietenia ta, pentru sufletul meu

Nu conteaza ce gandesc altii despre tine...conteaza ceea ce sti tu ca esti !Daca m-ai întreba vreodată ce-mi doresc din toată inima, ţi-aş răspunde - fără să stau mult pe gânduri - că-mi doresc sănătate pentru cei pe care-i iubesc!


Eu sunt romanca, deoarece asa imi spune inima, eu simt cine sunt, iar patria ma cheama spunandu-mi numele cand sunt departe de ea.Trebuie cu toti sa ne mandrim ca suntem romani, deoarece nicaieri în alta parte nu ne vom simti asa ca acasa !

Cea mai frumoasa mamica sa-ti de -a Dumnezeu multa sanatate si sa ne mai astepti sa venim acasa! Cele mai frumoase mâini sunt mâinile mamei. Mâinile cu care şi-a mângâiat cu mândrie şi iubire burtica, atunci când erai încă în pântecele ei. Mâinile cu care te-a ţinut în braţe, cu care te-a mângâiat, te-a spălat, te-a îngrijit şi ţi-a pregătit hrana. Mâinile de care te-ai sprijinit când ai făcut primii paşi din viaţa ta. Mâinile cu care şi-a şters lacrimile atunci când a fost îngrijorată, când i-a fost teamă, când s-a bucurat de succesele tale, când ţi-a simţit lipsa,... când ai rănit-o cu vreo privire rece sau cu vreo vorbă nemeritată... Mâinile cu care ţi-a alinat durerile, temerile şi cu care ţi-a dat curaj şi forţă să mergi mai departe. Mâinile cu care ţi-a dăruit tot ceea ce a avut mai bun. Mâinile cu care a muncit neobosită pentru tine, cărând greutăţi, îndurând asprimea gerului, răni şi dureri. Mâinile cu care ţi-a deschis uşa de mii de ori. Mâinile pe care şi le împreunează într-o rugăciune trimisă cerului pentru tine... poezie de Irina Binder..... Dor de mica mea draga ....

Cand sunt plecata am un dor nebun de casa. Memoria pastreaza intotdeauna doar cele mai frumoase momente si ai impresia ca acolo unde nu esti tu, acolo e …acasa!


Acasa - radacina sfanta de Mariana Rogoz Stratulat mp3-ady

Asculta mai multe audio traditionala
Caldura si mult zambet in suflet...

Nu ar trebui sa ne cautam trecutul in viitor......clipa nu seamana cu cea din trecut si nici cu ce vom trai. Nu spune ca fericirea a murit doar pentru ca tu o visasei altfel.....doresteti mai mult.....fii tu insuti , viseaza mai mult.....crede in visele din realitate....zambeste mai mult

miercuri, 1 februarie 2023

 Povestea curcubeului👍♥️🌈🌈🌞

Cu mult timp in urmă, la începutul timpurilor, culorile lumii s-au certat. Fiecare dintre ele pretindea că era cea mai bună, cea mai frumoasă, cea mai importantă, cea mai folositoare, cea mai iubită.


💚Verdele spuse: „Uitați-vă la iarbă, frunze si copaci. In mod evident vedeți si voi că sunt cea mai importantă culoare. Sunt culoarea vieții si a sperantei. Uitați-vă in jur si o să vedeți că sunt peste tot”.


💙Albastrul l-a intrerupt si exclamă: „Ganditi-vă la cer si la mare. Apa stă la baza vieții si fără mine nu ar exista cerul albastru. Fără mine nu ar exista nimic!”


💛Galbenul râde: „Eu sunt luminos si cald, iar tu esti atât de serios. De fiecare dată când te uiți la o narcisă galbenă sau la o floarea-soarelui Zâmbești👍🌻🌞Soarele, luna si stelele sunt galbene, frumusețea mea este atât de evidentă încât oricine mă vede rămâne uimit.”


🧡Portocaliul incepu să se laude: ” Eu sunt culoarea mâncărurilor sănătoase ce dau putere. Morcovul, portocala si dovleacul au multe vitamine. Si atunci când portocaliul umple cerul, la răsărit sau la apus, frumusețea mea este atât de evidentă încât toti cei ce mă vad se opresc să mă privească cu admirație si uimire.”


❤️Ei bine, Roșul incepu să strige: „Eu sunt conducătorul intregii vieți. Sângele este roșu si sângele înseamnă viață. Eu sunt culoarea pasiunii si a iubirii.”


💜Violetul se ridică in picioare si era foarte înalt. El vorbi dând foarte multă importanță spuselor sale: „Eu sunt culoarea imperială si a regilor. Oamenii puternici întotdeauna m-au ales pe mine deoarece eu sunt culoarea puterii si a înțelepciunii.”


💜🤍La sfârșit, cu o voce joasă si timidă, Indigoul spuse: „Cu greu mă observati, insă deși sunt tăcut, fără mine nu ați fi nimic. Aveți nevoie de mine pentru echilibru si contrast si pentru liniște interioară.”


💦💧🌈Argumentarile au continuat, fiecare culoare in parte laudandu-se, ridicându-se in slavi si certandu-se. Fiecare in parte considera că este perfecțiunea întruchipată. In timp ce se certau din ce in ce mai tare, un fulger puternic lumina cerul. Incepu sa tune si sa plouă cu găleata. Culorile tremurara de frică si se strânseră in brațe pentru a se liniști si proteja una pe alta.


💦💧🌈Apoi ploaia incepu să vorbească: „Voi, culorilor, sunteți atât de nesăbuite. Vă certați care este cea mai bună, fiecare încercând să fie deasupra celorlate. Nu intelegeti că fiecare in parte ați fost făcute cu un scop special, fiecare este unică si diferită? Luați-vă de mâini si urmați-mă!”

Făcând ce le spuse ploaia, culorile se apropiara si se luară de mâini. “De acum incolo”, zise ploaia, “când plouă, fiecare dintre voi se va întinde de-a lungul cerului intr-un superb semicerc colorat. Curcubeul va fi un semn al păcii si al sperantei.”


🌈Astfel, oameni buni, de fiecare dată când ploaia curăță pământul, căutați un curcubeu pe întinsul cerului.


Când apare, țineți minte ca fiecare dintre voi este special. 

Lăsați culorile curcubeului să vă reamintească să vă  apreciați pe voi înșivă si pe cei din jur♥️🌈🌞💦.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
NU TE INDRAGOSTI DE DRAGOSTE !
Indragosteste- te de cineva care sa te iubeasca, care sa te astepte, care sa te inteleaga chiar si la nebunie, de cineva care sa te ajute, sa te ghideze, sa fie speranta ta, sa fie totul ptr tine. Indragosteste -te de cineva care sa nu te tradeze, care sa-ti fie fidel, care sa viseze impreuna cu tine, la felul tau de a fii, la spiritul tau. Indragosteste-te de cineva care sa te astepte pana la final, care sa fie exact asa cum nu te-ai asteptat, cum nu ai sperat. Indragosteste-te de cineva care sa sufere alaturi de tine, care sa rada alaturi de tine, care sa te imbratiseze cand ai nevoie. Indragosteste-te de cineva care sa se intoarca la tine dupa o cearta. Indragosteste-te de cineva care te iubeste._ "nu te indragosti de dragoste"._ e atat de usor de spus...
De ce trebuie sa astepti sfarsitul cuiva sa- i spui ca ai tinut la el ?
-->
              Myspace Glitter Text