SOAREnDAR !

Bun venit in blogul meu.....Va multumesc tuturor celor care veniti in vizita, chiar daca veniti in tacere si plecati la fel, si sper ca macar ceva din "casa" mea sa va aduca lumina in privire si sa va faca sa reveniti. Va doresc tuturor doar BINE SI FRUMOS in viata ..Tot binele Universului sa fie cu voi si cu cei dragi voua! Ascultati cele mai frumoase poezii recitate de sora mea Felicia Feldiorean :

Felicia Feldiorean - Recital de poezie from MicaelNicolas on Vimeo.

Fa-ti timp sa gasesti frumosul in tot ce te inconjoara..
...
Ieri mi-a fost dor de tine, astazi imi este dor de tine. Nu te ingrijora pentru maine, o sa-mi fie iarasi dor de tine !

Zâmbeşte pentru că zâmbetul tău poate provoca zeci ,sute ,chiar mii de zâmbete în jurul tău !

Pentru Tine, fiinţă cu suflet de dor , am darul Frumosului ! Nu ştiu să fiu nici clipă, nici veşnicie , nici apă, nici uscat , nici Cer, nici Pământ , nici multe altele , dar am învăţat de la voi să fiu OM ! Să iubesc şi să mă dăruiesc iubire ! Întindeţi mâinile pentru a primi Dragostea mea! M-am regasit in poezia ta Mariana Stratulat Rogoz

Cauta-ma acolo in inima ta si de ma vei gasi, atunci vei gasi si drumul catre mine si vei reusi sa intelegi cat valoreaza prietenia ta, pentru sufletul meu

Nu conteaza ce gandesc altii despre tine...conteaza ceea ce sti tu ca esti !Daca m-ai întreba vreodată ce-mi doresc din toată inima, ţi-aş răspunde - fără să stau mult pe gânduri - că-mi doresc sănătate pentru cei pe care-i iubesc!


Eu sunt romanca, deoarece asa imi spune inima, eu simt cine sunt, iar patria ma cheama spunandu-mi numele cand sunt departe de ea.Trebuie cu toti sa ne mandrim ca suntem romani, deoarece nicaieri în alta parte nu ne vom simti asa ca acasa !

Cea mai frumoasa mamica sa-ti de -a Dumnezeu multa sanatate si sa ne mai astepti sa venim acasa! Cele mai frumoase mâini sunt mâinile mamei. Mâinile cu care şi-a mângâiat cu mândrie şi iubire burtica, atunci când erai încă în pântecele ei. Mâinile cu care te-a ţinut în braţe, cu care te-a mângâiat, te-a spălat, te-a îngrijit şi ţi-a pregătit hrana. Mâinile de care te-ai sprijinit când ai făcut primii paşi din viaţa ta. Mâinile cu care şi-a şters lacrimile atunci când a fost îngrijorată, când i-a fost teamă, când s-a bucurat de succesele tale, când ţi-a simţit lipsa,... când ai rănit-o cu vreo privire rece sau cu vreo vorbă nemeritată... Mâinile cu care ţi-a alinat durerile, temerile şi cu care ţi-a dat curaj şi forţă să mergi mai departe. Mâinile cu care ţi-a dăruit tot ceea ce a avut mai bun. Mâinile cu care a muncit neobosită pentru tine, cărând greutăţi, îndurând asprimea gerului, răni şi dureri. Mâinile cu care ţi-a deschis uşa de mii de ori. Mâinile pe care şi le împreunează într-o rugăciune trimisă cerului pentru tine... poezie de Irina Binder..... Dor de mica mea draga ....

Cand sunt plecata am un dor nebun de casa. Memoria pastreaza intotdeauna doar cele mai frumoase momente si ai impresia ca acolo unde nu esti tu, acolo e …acasa!


Acasa - radacina sfanta de Mariana Rogoz Stratulat mp3-ady

Asculta mai multe audio traditionala
Caldura si mult zambet in suflet...

Nu ar trebui sa ne cautam trecutul in viitor......clipa nu seamana cu cea din trecut si nici cu ce vom trai. Nu spune ca fericirea a murit doar pentru ca tu o visasei altfel.....doresteti mai mult.....fii tu insuti , viseaza mai mult.....crede in visele din realitate....zambeste mai mult

vineri, 18 august 2023

 Ajutoooooor, au Zuzele atâta mâncare de nu mai încape în vitrine, așa că săriți de serviți ca toate sunt bune, pe cuvânt de cercetaș.


Vă așteptăm cu:

Meniul zilei, 32 lei:

- ciorba cu borș și leuștean, carne de pui

- chiftea de pui marinata cu piure de cartofi și mazăre...pare fițos insa este super savuros

- dulcele biscuite crăpat la desert


Mai găsiți:

- tarte fără aluat cu ciuperci si vinete, cu ton/masline/porumb, branzeturi/spanac, piept de pui și dovlecel 

- sandwich urile sunt cu delicioasele chifle de la Brutăria Două Mâini, cu șuncă și cașcaval 

- salatele sunt pentru pofticioși: fasole frecata cu usturoi, ceapă și bulion sau de vinete coapte în cuptor sau de humus și pătrunjel, humus care merge de minune cu chiftelele din năut sau din cartof dulce tot de noi preparate cap/coadă 😉


Mai facem brocoli gratinat cu brânză, Pulpe de pui la cuptor cu unt și lămâie, alea de se desprind dumnezeiește de pe os, lasagna cu legume și mai vedem noi.


Limonadă cu sirop de lavandă de Lavanda Lore avem, plăcinte cu brânză de la Laptareasa din Tohan este, sirop de brad, dar nu Brad Pitt 😄, cheescake, salam de biscuiți și crăpați, mulți crăpați că a copt zuza în seara asta, de aia nu a apucat sa răspundă la toate telefoanele și mesajele....că stă productia😉


Fără lipsa de respect, doar cu recunostinta pentru toți cei care azi si-au rupt timp din timpul lor pentru o îmbrățișare, zâmbet, mesaj sau telefon 🙏

Cu recunoștință, sa se întoarcă înmiit !


Zi de zi, 7 din 7, de la orele 8 la 22, în incinta Carrefour Calea București suntem noi, altfel de oameni cu altfel de gătit pentru voi, toti care cauta: simplu, curat, fără prafuri și premixuri, fără prăjeli, cu zahar cât să fie bun și cu multe mirodenii, că despre asta este vorba la Zuze - Savoare si Gust 

Din drag, cu drag și dragoste de oameni🙏

Zuze se simte!


Ps: colivă nu lipsește, aici sigur recorduri noi, probabil cea mai bună din zona...voi ziceți nu noi, plus că prețul cică, este unul foarte mic; nu știm pe la alții cum este dar la noi este 35 lei/kg de dorești colivă pt o pomenire sau ceva...în rest, fără gânduri triste, desertul casei 250 gr la 9 lei, la noi găsești 😉


Știați că și cafeaua are preț mic? 6 lei espresso sau 8 lei o specialitate de 300 ml, cu lapte, iar la orice cafea dulcele crăpat este inclus.


Merităm vizita ta!

Mulțumim de pe acum pentru vizite și recomandari, ajută mult🙏

Preluat de la prietena  mea 







Gabriela  Craciun 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
NU TE INDRAGOSTI DE DRAGOSTE !
Indragosteste- te de cineva care sa te iubeasca, care sa te astepte, care sa te inteleaga chiar si la nebunie, de cineva care sa te ajute, sa te ghideze, sa fie speranta ta, sa fie totul ptr tine. Indragosteste -te de cineva care sa nu te tradeze, care sa-ti fie fidel, care sa viseze impreuna cu tine, la felul tau de a fii, la spiritul tau. Indragosteste-te de cineva care sa te astepte pana la final, care sa fie exact asa cum nu te-ai asteptat, cum nu ai sperat. Indragosteste-te de cineva care sa sufere alaturi de tine, care sa rada alaturi de tine, care sa te imbratiseze cand ai nevoie. Indragosteste-te de cineva care sa se intoarca la tine dupa o cearta. Indragosteste-te de cineva care te iubeste._ "nu te indragosti de dragoste"._ e atat de usor de spus...
De ce trebuie sa astepti sfarsitul cuiva sa- i spui ca ai tinut la el ?
-->
              Myspace Glitter Text