SOAREnDAR !

Bun venit in blogul meu.....Va multumesc tuturor celor care veniti in vizita, chiar daca veniti in tacere si plecati la fel, si sper ca macar ceva din "casa" mea sa va aduca lumina in privire si sa va faca sa reveniti. Va doresc tuturor doar BINE SI FRUMOS in viata ..Tot binele Universului sa fie cu voi si cu cei dragi voua! Ascultati cele mai frumoase poezii recitate de sora mea Felicia Feldiorean :

Felicia Feldiorean - Recital de poezie from MicaelNicolas on Vimeo.

Fa-ti timp sa gasesti frumosul in tot ce te inconjoara..
...
Ieri mi-a fost dor de tine, astazi imi este dor de tine. Nu te ingrijora pentru maine, o sa-mi fie iarasi dor de tine !

Zâmbeşte pentru că zâmbetul tău poate provoca zeci ,sute ,chiar mii de zâmbete în jurul tău !

Pentru Tine, fiinţă cu suflet de dor , am darul Frumosului ! Nu ştiu să fiu nici clipă, nici veşnicie , nici apă, nici uscat , nici Cer, nici Pământ , nici multe altele , dar am învăţat de la voi să fiu OM ! Să iubesc şi să mă dăruiesc iubire ! Întindeţi mâinile pentru a primi Dragostea mea! M-am regasit in poezia ta Mariana Stratulat Rogoz

Cauta-ma acolo in inima ta si de ma vei gasi, atunci vei gasi si drumul catre mine si vei reusi sa intelegi cat valoreaza prietenia ta, pentru sufletul meu

Nu conteaza ce gandesc altii despre tine...conteaza ceea ce sti tu ca esti !Daca m-ai întreba vreodată ce-mi doresc din toată inima, ţi-aş răspunde - fără să stau mult pe gânduri - că-mi doresc sănătate pentru cei pe care-i iubesc!


Eu sunt romanca, deoarece asa imi spune inima, eu simt cine sunt, iar patria ma cheama spunandu-mi numele cand sunt departe de ea.Trebuie cu toti sa ne mandrim ca suntem romani, deoarece nicaieri în alta parte nu ne vom simti asa ca acasa !

Cea mai frumoasa mamica sa-ti de -a Dumnezeu multa sanatate si sa ne mai astepti sa venim acasa! Cele mai frumoase mâini sunt mâinile mamei. Mâinile cu care şi-a mângâiat cu mândrie şi iubire burtica, atunci când erai încă în pântecele ei. Mâinile cu care te-a ţinut în braţe, cu care te-a mângâiat, te-a spălat, te-a îngrijit şi ţi-a pregătit hrana. Mâinile de care te-ai sprijinit când ai făcut primii paşi din viaţa ta. Mâinile cu care şi-a şters lacrimile atunci când a fost îngrijorată, când i-a fost teamă, când s-a bucurat de succesele tale, când ţi-a simţit lipsa,... când ai rănit-o cu vreo privire rece sau cu vreo vorbă nemeritată... Mâinile cu care ţi-a alinat durerile, temerile şi cu care ţi-a dat curaj şi forţă să mergi mai departe. Mâinile cu care ţi-a dăruit tot ceea ce a avut mai bun. Mâinile cu care a muncit neobosită pentru tine, cărând greutăţi, îndurând asprimea gerului, răni şi dureri. Mâinile cu care ţi-a deschis uşa de mii de ori. Mâinile pe care şi le împreunează într-o rugăciune trimisă cerului pentru tine... poezie de Irina Binder..... Dor de mica mea draga ....

Cand sunt plecata am un dor nebun de casa. Memoria pastreaza intotdeauna doar cele mai frumoase momente si ai impresia ca acolo unde nu esti tu, acolo e …acasa!


Acasa - radacina sfanta de Mariana Rogoz Stratulat mp3-ady

Asculta mai multe audio traditionala
Caldura si mult zambet in suflet...

Nu ar trebui sa ne cautam trecutul in viitor......clipa nu seamana cu cea din trecut si nici cu ce vom trai. Nu spune ca fericirea a murit doar pentru ca tu o visasei altfel.....doresteti mai mult.....fii tu insuti , viseaza mai mult.....crede in visele din realitate....zambeste mai mult

duminică, 20 august 2023


 STIATI CĂ?

CEA MAI BUNA ACTRITA DIN FRANTA ESTE DIN DARMANESTI, BACAU . ROMANCA ANA-MARIA VARTOLOMEI A DEVANSAT-O PE CELEBRA SOPHIE MARCEAU.👏⭐️❤️

Băcăuanca Anamaria Vartolomei a fost desemnată cea mai bună actriţă din Franţa, la gala de decernare a Premiilor Lumieres, pentru rolul din filmul „L’Evénèment”, regizat de Audrey Diwan şi câştigător al Leului de Aur la Veneţia.

Premiile Lumières sunt acordate de presa internaţională de film, iar aceasta a fost cea de-a 26-a ediţie.

 Părinţii săi emigraseră în Franţa încă de când ea avea 2 ani, astfel că a rămas în grija bunicilor, după care, la 6 ani, a plecat şi ea cu părinţii în Franţa.Anamaria Vartolomei, cunoscută pentru rolul Violettei Giurgiu din pelicula Mica mea prințesă

INTERVIU:

“M-am născut la Bacău în 1999 și am crescut la Plopu, sat ce aparține orașului Dărmănești, alături de bunici, până la vârsta de 6 ani, părinții mei fiind plecați în Franța de când aveam 2 ani.”


Așa își începe Anamaria povestea în interviul pe care a acceptat să îl acorde pentru Cultura la dubă, la doar câteva zile după ce prestigioasa Academie César din Franța a inclus-o într-o selecție restrânsă de revelații ale anului 2021 în cinema, pentru rolul său din filmul Just Kids.


Anamaria Vartolomei a intrat în atenția specialiștilor de film pe când avea doar 12 ani, după ce a jucat primul său rol într-un film.


Se întâmpla să fie aleasă să joace într-o poveste regizată de actrița franceză de orgine română, Eva Ionesco – My Little Princess, inspirată chiar din viața regizoarei. În copilăria sa, Eva Ionesco a fost fotografiată în ipostaze nud de către mama ei, fotografa franceză de origine română, Irina Ionesco. La vremea aceea, fotografiile au iscat controverse.


În My Little Princess, Anamaria Vartolomei a apărut în scene asemănătoare, iar curajul și talentul său au fost apreciate de critici. Anamaria a jucat alături de celebra actriță franceză Isabelle Huppert, iar pentru rolul său a fost nominalizată la Premiile Lumière, la categoria cea mai promițătoare tânără actriță în 2012.

Din acel moment nu doar talentul, ci și frumusețea sa ieșită din comun au intrat în atenția presei franceze. Tânăra Ana este de câțiva ani încoace și o prezență nelipsită de la prezentările de modă ale casei Chanel, iar rolurile în filme au continuat și ele să vină.Însă dincolo de șarmul Franței și eleganța evenimentelor la care participă, Ana se mândrește cu țara de origine și povestește despre ea în interviurile din presa străină.


Am purtat discuția de mai jos în limba română, pe care Anamaria Vartolomei o vorbește ca și când nu ar fi plecat niciodată de aici.


Ana, spune-ne te rog, care este relația ta cu România și cu Franța. Când și de ce ai plecat de la Bacău?


Părinții mei au plecat pentru a-și crea un viitor mai bun și pentru a-mi oferi o extindere a posibilităților mai ofertantă. M-am alăturat lor la vârsta de 6 ani și aici ne-am stabilit, ne-am construit, am crescut, ne-am dezvoltat.


“România e țara mea maternă, iar Franța e țara cosmopolită, deschisă și diversă care m-a adoptat și mi-a permis să îmi fac din pasiune, meseria.”


Anamaria Vartolomei, actriță


Anamaria Vartolomei în 2021/ foto: Virgile Guinard

Cum s-a născut pasiunea ta pentru actorie și cum a evoluat? Ce studii ai în acest sens?


Școala mea primară propunea diverse activități extrașcolare, dintre care: teatru, poezie și punere în scenă. O prietenă s-a înscris și am urmat-o și eu. Și așa mi s-a stârnit interesul. Atât de tare mi-a plăcut încât le-am cerut părinților mei să mă înscrie la curs de teatru în afara școlii.


În perioada aia, tatăl meu, care are o firmă în construcții, lucra la o actriță de teatru. I-a vorbit despre mine și ea i-a dat un site de casting online. Căutând noi acolo pentru a vedea despre ce e vorba, am dat peste anunțul de casting al filmului My Little Princess, realizat de Eva Ionesco.


Cireașa de pe tort : Eva are origini românești! Fizic corespundeam cererilor, așa că am decis să răspundem la anunț și m-am prezentat la audiții. Eva m-a ales să o joc pe Violeta și de atunci nu am mai vrut să fac altceva.Ea m-a orientat spre Cours Florent, o școală de teatru renumită din Paris, unde am studiat 2 ani. Și acum doi ani am urmat tot un curs de teatru numit Les Enfants Terribles. Ambele au fost destul de interesante, dar pentru mine platoul rămâne cursul cel mai bogat, iar partenerii de joc cei mai buni profesori.


Academia César te-a ales drept una din revelațiile anului 2021, pentru rolul din filmul Just Kids. Ce înseamnă asta pentru tine?


Revelațiile la César sunt alese de un comitet de directori/directoare de casting. Așa că e liniștitor aș spune, să ai validarea, susținerea și încurajarea lor. E deja o mare recompensă!


Părinții cum au reacționat când le-ai zis că vrei să studiezi actoria?


Părinții mei m-au susținut din prima. Au fost foarte deschiși și s-au arătat înțelegători față de un rol în fața căruia mulți părinți ar fi dat înapoi.


Le mulțumesc enorm pentru echilibrul și încurajarea pe care mi le oferă.


Anamaria Vartolomei în My Little Princess

Cu ei vorbești în română sau în franceză?


“La noi se vorbește română. Amestecată cu franceză ce-i drept (râde), dar pentru noi rădăcinile sunt foarte prețioase așa că e important să păstram limba maternă.”


Ești foarte frumoasă! Cu cine ți se spune că semeni din familia ta, de la cine ai moștenit trăsăturile, culoarea ochilor?


Mulțumesc! As spune ca sunt un mix din ambii părinți, dar mai mult seman cu tata. Ochii i-am mostenit de la bunica mamei.  


Cum ai reușit să răzbești intr-un domeniu atât de dificil, cu o concurență atât de mare?


Cu muncă, ca în orice domeniu, nu e vreun secret. Cu încredere, determinare și o echipa bună.


Familia e echipa personală care te cunoaște mai bine ca oricine și știe să te orienteze în caz de dubiu, iar echipa profesională: agentul de film și agentul de imagine. Ei sunt aici să te învețe să alegi, să te faci rară și să înțelegi unele reguli ale industriei, pentru a ști cum să le utilizezi.Să fii bine înconjurat este primordial, dar cel mai important e să rămâi fidel ție însuți și să îți asculți instinctul. Făcând asta consider că nu ai cum să dai greș.”


Ți-ar plăcea să lucrezi și cu un regizor român?


Da, foarte mult! Admir sensibilitatea aparte și dimensiunea brută ale cinema-ului românesc. Cristian Mungiu este un realizator față de care am foarte multă stimă și mi-aș dori enorm să fiu dirijată de el.

Acum doi ani am văzut și Un pas în urma serafimilor, de Daniel Sandu, cu ocazia festivalului de film românesc la Paris și l-am adorat!


E amuzant că un an după aceea am fost aleasă să fac parte din juriul festivalului de film Effervescence, de la Mâcon, un oraș din Franța, iar acest film a concurat în competiția oficială. În unanimitate i-am atribuit marele premiu și vă jur că nu mi-am influențat colegele. (râde)


Cinema-ul românesc are multe de oferit, este un cinema al sentimentului, al adevărului, de care sunt mândră.


Din tot ce ai povestit înțeleg și că te atrage mai mult actoria de film decât cea de teatru. Așa este?


Nu știu, cum spuneam mai devreme, am urmat doar cursuri de teatru și aspectul școlar m-a cam înghețat un pic. Îmi place spontaneitatea ce emană din cinema și poate și faptul că dacă greșești, poți să o iei de la capăt. Pe scenă e mai complicat.


Dar teatrul îți oferă o tehnică impresionantă, iar atunci când cochetezi cu genii ca Shakespeare, Musset, Molière sau Racine și te confrunți cu problematicile personajelor lor, cinema-ul pare mai simplu după.


Pe tine ce te mai leagă acum de România?

Amintiri, familie, cunoștințe și:

“Iubesc România pentru frumusețea țării noastre, mâncarea delicioasă, muzica populară de vis și voia bună ce emană din noi.”...................

sursa 

https://culturaladuba.ro/anamaria-vartolomei-actrita-de-origine-romana-a-fost-desemnata-una-dintre-revelatiile-anului-de-catre-academia-cesar-interviu/

articol din 2022


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
NU TE INDRAGOSTI DE DRAGOSTE !
Indragosteste- te de cineva care sa te iubeasca, care sa te astepte, care sa te inteleaga chiar si la nebunie, de cineva care sa te ajute, sa te ghideze, sa fie speranta ta, sa fie totul ptr tine. Indragosteste -te de cineva care sa nu te tradeze, care sa-ti fie fidel, care sa viseze impreuna cu tine, la felul tau de a fii, la spiritul tau. Indragosteste-te de cineva care sa te astepte pana la final, care sa fie exact asa cum nu te-ai asteptat, cum nu ai sperat. Indragosteste-te de cineva care sa sufere alaturi de tine, care sa rada alaturi de tine, care sa te imbratiseze cand ai nevoie. Indragosteste-te de cineva care sa se intoarca la tine dupa o cearta. Indragosteste-te de cineva care te iubeste._ "nu te indragosti de dragoste"._ e atat de usor de spus...
De ce trebuie sa astepti sfarsitul cuiva sa- i spui ca ai tinut la el ?
-->
              Myspace Glitter Text