SOAREnDAR !

Bun venit in blogul meu.....Va multumesc tuturor celor care veniti in vizita, chiar daca veniti in tacere si plecati la fel, si sper ca macar ceva din "casa" mea sa va aduca lumina in privire si sa va faca sa reveniti. Va doresc tuturor doar BINE SI FRUMOS in viata ..Tot binele Universului sa fie cu voi si cu cei dragi voua! Ascultati cele mai frumoase poezii recitate de sora mea Felicia Feldiorean :

Felicia Feldiorean - Recital de poezie from MicaelNicolas on Vimeo.

Fa-ti timp sa gasesti frumosul in tot ce te inconjoara..
...
Ieri mi-a fost dor de tine, astazi imi este dor de tine. Nu te ingrijora pentru maine, o sa-mi fie iarasi dor de tine !

Zâmbeşte pentru că zâmbetul tău poate provoca zeci ,sute ,chiar mii de zâmbete în jurul tău !

Pentru Tine, fiinţă cu suflet de dor , am darul Frumosului ! Nu ştiu să fiu nici clipă, nici veşnicie , nici apă, nici uscat , nici Cer, nici Pământ , nici multe altele , dar am învăţat de la voi să fiu OM ! Să iubesc şi să mă dăruiesc iubire ! Întindeţi mâinile pentru a primi Dragostea mea! M-am regasit in poezia ta Mariana Stratulat Rogoz

Cauta-ma acolo in inima ta si de ma vei gasi, atunci vei gasi si drumul catre mine si vei reusi sa intelegi cat valoreaza prietenia ta, pentru sufletul meu

Nu conteaza ce gandesc altii despre tine...conteaza ceea ce sti tu ca esti !Daca m-ai întreba vreodată ce-mi doresc din toată inima, ţi-aş răspunde - fără să stau mult pe gânduri - că-mi doresc sănătate pentru cei pe care-i iubesc!


Eu sunt romanca, deoarece asa imi spune inima, eu simt cine sunt, iar patria ma cheama spunandu-mi numele cand sunt departe de ea.Trebuie cu toti sa ne mandrim ca suntem romani, deoarece nicaieri în alta parte nu ne vom simti asa ca acasa !

Cea mai frumoasa mamica sa-ti de -a Dumnezeu multa sanatate si sa ne mai astepti sa venim acasa! Cele mai frumoase mâini sunt mâinile mamei. Mâinile cu care şi-a mângâiat cu mândrie şi iubire burtica, atunci când erai încă în pântecele ei. Mâinile cu care te-a ţinut în braţe, cu care te-a mângâiat, te-a spălat, te-a îngrijit şi ţi-a pregătit hrana. Mâinile de care te-ai sprijinit când ai făcut primii paşi din viaţa ta. Mâinile cu care şi-a şters lacrimile atunci când a fost îngrijorată, când i-a fost teamă, când s-a bucurat de succesele tale, când ţi-a simţit lipsa,... când ai rănit-o cu vreo privire rece sau cu vreo vorbă nemeritată... Mâinile cu care ţi-a alinat durerile, temerile şi cu care ţi-a dat curaj şi forţă să mergi mai departe. Mâinile cu care ţi-a dăruit tot ceea ce a avut mai bun. Mâinile cu care a muncit neobosită pentru tine, cărând greutăţi, îndurând asprimea gerului, răni şi dureri. Mâinile cu care ţi-a deschis uşa de mii de ori. Mâinile pe care şi le împreunează într-o rugăciune trimisă cerului pentru tine... poezie de Irina Binder..... Dor de mica mea draga ....

Cand sunt plecata am un dor nebun de casa. Memoria pastreaza intotdeauna doar cele mai frumoase momente si ai impresia ca acolo unde nu esti tu, acolo e …acasa!


Acasa - radacina sfanta de Mariana Rogoz Stratulat mp3-ady

Asculta mai multe audio traditionala
Caldura si mult zambet in suflet...

Nu ar trebui sa ne cautam trecutul in viitor......clipa nu seamana cu cea din trecut si nici cu ce vom trai. Nu spune ca fericirea a murit doar pentru ca tu o visasei altfel.....doresteti mai mult.....fii tu insuti , viseaza mai mult.....crede in visele din realitate....zambeste mai mult

marți, 24 octombrie 2023

 🖤Astăzi ne amintim de marea actriță, Draga Olteanu-Matei


„N-am jucat niciodată pentru premii, pentru competiţie, ci pentru că mi-a plăcut şi mi-a dat Dumnezeu talentul, fără falsă modestie”


Apreciata actriţă de comedie a teatrului şi filmului românesc s-a născut pe 24 octombrie 1933, în Bucureşti, a absolvit Institutul de Arta Teatrală şi Cinematografica „I.L. Caragiale” în 1956 iar câteva luni mai târziu a debutat în piesa „Ziariştii” de Alexandru Mirodan.

Parte integrantă a generaţiei de aur a teatrului românesc, Draga Olteanu Matei a strâns în palmares cam toate distincţiile la care poate râvni un artist.

A jucat în 90 de filme, în peste 50 piese de teatru ( În Valea Cucului, Înşir-te mărgărite, Omul care a văzut moartea, Interviu, Simfonia patetică, Adam şi Eva, Tartuffe, Azilul de noapte, Autorul e în sală, Avarul, Caleaşca de aur, Căruţa cu paiaţe, Căsătoria, Coană Chiriţa, Crimă pentru pământ, Jocul de-a vacanţa, Pisica în noaptea Anului Nou, Gaiţele, Travesti, Ştafeta nevăzută, Reţeta fericirii, Domnişoara Nastasia, Hagi Tudose, etc.)

Peste 90 de roluri în film (Golgota, Explozia, Toamna bobocilor, Iarna bobocilor, Nea Mărin miliardar, Prieteni fără grai, Fraţii Jderi, Un surâs în plină vară, Astă seară dansăm în familie, Punguţa cu doi bani, Haiducii, Zestrea domniţei Ralu, Acţiunea „Autobuzul”, Ilustrate cu flori de câmp, Filip cel bun, Coană Chiriţă (scenaristă şi interpretă), Chiriţa în Iaşi (scenarista şi interpreta), Patimă (scenaristă şi interpretă), Dumbrava minunată (scenaristă şi interpretă), etc.) şi a scris scenariile pentru filmele „Patima“ şi „Dumbrava Minunată“.

100 roluri în TV... (Baltagul, Gaiţele, Nasturele şi absolutul, Don Quijote, Piticul din grădină de vară, Cadavrul viu, Mara, Hagi Tudose, Minunile Sfântului Sisoe, Leacuri la durerea de cap, Cuscrele, Ministerul comediei, Articolul 214, etc).


A făcut o carieră plină de succes și în Televiziune unde a avut apariții memorabile în programele de varietăți și de Revelion. 

A făcut un cuplu memorabil cu regretatul Amza Pellea jucând-o pe Veta, soția lui Nea Mărin, în numeroase show-uri TV și în filmul artistic „Nea Mărin miliardar”.


După pensionarea sa din Teatrul Naţional din Bucureşti în 1992 s-a retras pe meleagurile natale, la Piatra Neamţ, oraşul copilăriei sale.

A înfiinţat o Companie teatrală de amatori „Teatrul Vostru” pentru care afirma „Acest teatru pentru amatori este sufletul meu” cu care are spectacole de succes atât în ţara cât şi în străinătate.

Deasemenea, Draga Olteanu-Matei a lansat audio-book-ul „Golitatea înconjură, iar foamea dă de-a dreptul”, ce cuprinde reţete în versuri şi în proză culese, scrise şi povestite de îndrăgita actriţă. La evenimentul inaugurării cărţii au luat parte nume mari ale teatrului şi cinematografiei, prieteni dragi ai actriţei, care au ţinut să îi fie alături şi să deguste din celebrele pârjoale, gătite chiar de Draga. Printre invitaţi s-au numărat Marin Moraru, Gheorghe Dinică, Rodica Mandache, Ion Lucian, Iurie Darie, Anca Pandrea, Mitică Popescu, Monica Davidescu, Sanda Marin, Ion Cojan, Valentin Uritescu, Ileana Stana Ionescu şi Mircea Albulescu.


În 1975 a câștigat premiul ACIN pentru „Ilustrate cu flori de câmp” şi „Filip cel bun” au urmat Ordinul Steaua României în grad de Cavaler, Premiul TVR şi PTWB (Prime Time World Broadcast) pentru „Cea mai iubită actriţă” - 2003, Premiul UNITER pentru întreaga activitate - 2004, Premiul de Excelenţă al Revistei VIP - 2005, Cetaten de onoare al municipiului Piatra Neamţ pe 27 septembrie 2007, Premiul Constantin Tănase (Israel), Premiul pentru ecranizare pentru copii (Moscova), Premiul UCR pentru „Faimosul Paparazzo” şi multe altele...


„Talentul este foarte important atât timp cât ştii să-l foloseşti, să-ţi găseşti mijloacele pentru a-l folosi cum se cuvine. 

Am avut nenumărate modele în viaţa mea profesională. Marii noștri actori înaintaşi. Teatrul Naţional şi chiar şi celelalte teatre au fost pline de mari actori pe care noi, cei din generaţia mea, ne-am străduit să îi urmăm atât cât am putut. Ne-am străduit din toate puterile. Nu pot să spun care din personajele pe care le-am interpretat de-a lungul vremii mi-a plăcut cel mai mult, pentru că toate personajele mele mi-au plăcut la fel de mult. 

Cred că cel mai important este să le fi plăcut spectatorilor ceea ce am făcut eu.

Cea mai mare realizare a mea este propria-mi meserie. Faptul că am reuşit în această profesie. Dacă aş avea posibilitatea să reîntorc ceasul vieţii, nu aş schimba nimic. 

Viaţa mea a fost perfectă aşa cum a fost.

Sunt o persoană foarte norocoasă. 

Mă felicit că m-am ferit cât am putut de tare de proşti şi mă mustru că nu am reuşit să fac destul bine pe cât aş fi vrut să fac pentru oameni”

🖤Marea actriță ne-a părăsit pe 18 noiembrie, 2020...


Sursa foto: studiourile Buftea.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
NU TE INDRAGOSTI DE DRAGOSTE !
Indragosteste- te de cineva care sa te iubeasca, care sa te astepte, care sa te inteleaga chiar si la nebunie, de cineva care sa te ajute, sa te ghideze, sa fie speranta ta, sa fie totul ptr tine. Indragosteste -te de cineva care sa nu te tradeze, care sa-ti fie fidel, care sa viseze impreuna cu tine, la felul tau de a fii, la spiritul tau. Indragosteste-te de cineva care sa te astepte pana la final, care sa fie exact asa cum nu te-ai asteptat, cum nu ai sperat. Indragosteste-te de cineva care sa sufere alaturi de tine, care sa rada alaturi de tine, care sa te imbratiseze cand ai nevoie. Indragosteste-te de cineva care sa se intoarca la tine dupa o cearta. Indragosteste-te de cineva care te iubeste._ "nu te indragosti de dragoste"._ e atat de usor de spus...
De ce trebuie sa astepti sfarsitul cuiva sa- i spui ca ai tinut la el ?
-->
              Myspace Glitter Text