SOAREnDAR !

Bun venit in blogul meu.....Va multumesc tuturor celor care veniti in vizita, chiar daca veniti in tacere si plecati la fel, si sper ca macar ceva din "casa" mea sa va aduca lumina in privire si sa va faca sa reveniti. Va doresc tuturor doar BINE SI FRUMOS in viata ..Tot binele Universului sa fie cu voi si cu cei dragi voua! Ascultati cele mai frumoase poezii recitate de sora mea Felicia Feldiorean :

Felicia Feldiorean - Recital de poezie from MicaelNicolas on Vimeo.

Fa-ti timp sa gasesti frumosul in tot ce te inconjoara..
...
Ieri mi-a fost dor de tine, astazi imi este dor de tine. Nu te ingrijora pentru maine, o sa-mi fie iarasi dor de tine !

Zâmbeşte pentru că zâmbetul tău poate provoca zeci ,sute ,chiar mii de zâmbete în jurul tău !

Pentru Tine, fiinţă cu suflet de dor , am darul Frumosului ! Nu ştiu să fiu nici clipă, nici veşnicie , nici apă, nici uscat , nici Cer, nici Pământ , nici multe altele , dar am învăţat de la voi să fiu OM ! Să iubesc şi să mă dăruiesc iubire ! Întindeţi mâinile pentru a primi Dragostea mea! M-am regasit in poezia ta Mariana Stratulat Rogoz

Cauta-ma acolo in inima ta si de ma vei gasi, atunci vei gasi si drumul catre mine si vei reusi sa intelegi cat valoreaza prietenia ta, pentru sufletul meu

Nu conteaza ce gandesc altii despre tine...conteaza ceea ce sti tu ca esti !Daca m-ai întreba vreodată ce-mi doresc din toată inima, ţi-aş răspunde - fără să stau mult pe gânduri - că-mi doresc sănătate pentru cei pe care-i iubesc!


Eu sunt romanca, deoarece asa imi spune inima, eu simt cine sunt, iar patria ma cheama spunandu-mi numele cand sunt departe de ea.Trebuie cu toti sa ne mandrim ca suntem romani, deoarece nicaieri în alta parte nu ne vom simti asa ca acasa !

Cea mai frumoasa mamica sa-ti de -a Dumnezeu multa sanatate si sa ne mai astepti sa venim acasa! Cele mai frumoase mâini sunt mâinile mamei. Mâinile cu care şi-a mângâiat cu mândrie şi iubire burtica, atunci când erai încă în pântecele ei. Mâinile cu care te-a ţinut în braţe, cu care te-a mângâiat, te-a spălat, te-a îngrijit şi ţi-a pregătit hrana. Mâinile de care te-ai sprijinit când ai făcut primii paşi din viaţa ta. Mâinile cu care şi-a şters lacrimile atunci când a fost îngrijorată, când i-a fost teamă, când s-a bucurat de succesele tale, când ţi-a simţit lipsa,... când ai rănit-o cu vreo privire rece sau cu vreo vorbă nemeritată... Mâinile cu care ţi-a alinat durerile, temerile şi cu care ţi-a dat curaj şi forţă să mergi mai departe. Mâinile cu care ţi-a dăruit tot ceea ce a avut mai bun. Mâinile cu care a muncit neobosită pentru tine, cărând greutăţi, îndurând asprimea gerului, răni şi dureri. Mâinile cu care ţi-a deschis uşa de mii de ori. Mâinile pe care şi le împreunează într-o rugăciune trimisă cerului pentru tine... poezie de Irina Binder..... Dor de mica mea draga ....

Cand sunt plecata am un dor nebun de casa. Memoria pastreaza intotdeauna doar cele mai frumoase momente si ai impresia ca acolo unde nu esti tu, acolo e …acasa!


Acasa - radacina sfanta de Mariana Rogoz Stratulat mp3-ady

Asculta mai multe audio traditionala
Caldura si mult zambet in suflet...

Nu ar trebui sa ne cautam trecutul in viitor......clipa nu seamana cu cea din trecut si nici cu ce vom trai. Nu spune ca fericirea a murit doar pentru ca tu o visasei altfel.....doresteti mai mult.....fii tu insuti , viseaza mai mult.....crede in visele din realitate....zambeste mai mult

duminică, 31 decembrie 2023

 Încrederea  se clădește în ANI, se pierde într-o

Secundă și nu se mai câștigă Niciodată!...


Mi-am pierdut ÎNCREDEREA😮‍💨

Am căutat-o în fiecare zi dar...degeaba; n-am găsit-o;

Așa că o declar "nulă"!

Nu știu cum s-a întâmplat!

Am tot dat ÎNCREDERE la toți oamenii pe care i-am cunoscut și m-am trezit că nu mai am nici măcar o "bucățică" pentru mine! 

Am dat toată "bucata" mare de încredere tuturor și am pierdut totul.

M-am apucat să fac o listă cu toți cei care îmi sunt datori ...cărora le-am dat prea multă "încredere" .

Înșir numele tuturor ...de... săptămâna trecută și tot n-am terminat!

 Măcar "o fărâmă"de-aș fi păstrat și pentru mine...

"Încrederea este ca o gumă de șters,se face din ce în ce mai mica cu fiecare greșeală"!


Este greu să mai crezi în oameni  zilele acestea😶


V-ați întrebat vreodată cât de importanți sunt oamenii din viața noastră?


Eu mă gândesc în fiecare zi din viața mea la acest lucru. La persoanele cele mai importante din viața mea. Începând cu familia mea,  și continuând cu prietenii, cunoștințele, străinii care au trecut prin viața mea dându-mi o lecție, și terminând cu ,,oamenii ,,mai putin oameni!!!


Oamenii din viața mea înseamnă atât de mult pentru mine și atât de puțin pentru   alții. Sunt oameni care fac parte din viața mea și pe care îi divinizez pur și simplu. Pentru că prin ei m-am redescoperit pe mine. Pentru că unii oameni au darul de a înțelege totul, de a te iubi necondiționat și care nu ajung niciodată să te judece.


 Oamenii din viața mea nu îî pot vinde și nici nu îi pot cumpăra. Ei mă acceptă așa cum sunt... plină de viață, plin de iubire, dificilă, încăpățânata, ambițioasa, modesta( oooo nu, nu modestă) ;))) și cu un suflet mare.


Oamenii din viața mea nu mă trădează și nici nu mă bârfesc. De aceea, mi-am dat seama cât de importantă este calitatea unui om, caracterul și siguranța pe care mi-o oferă atunci când îl privesc în ochi. Am decis că e mai bine de acum înainte să acord atenție doar oamenilor importanți din viața mea. Nu mai vreau să stau la discuții și povești cu oricine. 


Nu vreau să fiu impertinenta prin această postare.

 Mi-am permis să o fac pentru că realizez pe zi ce trece că oamenii sunt foarte importanți în viața mea, în prezentul și viitorul meu. Am realizat că unii oameni la care am ținut foarte mult și le-am fost devotata ca un câine, au ajuns să ma trădeze sau pur și simplu să mă mintă în față.Îmi place să privesc un om în ochi atunci când mă minte, asta îmi dă putere și mă face fericita că în secunda doi dispare din viața mea. Toți oamenii aceștia sunt și vor fi importanți în viețile noastre pentru că prin ei realizăm cât de important este caracterul unui om și dăruirea cu care ți se oferă.


De acum înainte, oamenii importanți din viața mea sunt cei care mă vor în viața lor. Oamenii care mă vor lângă ei. Oameni care îmi pot fi prieteni adevărați, oameni de încredere care mă respectă. Oameni pe care i-aș suna la 5 dimineața, le-aș cere ajutorul și știu că în secunda doi m-ar ajuta fără să stea pe gânduri, nu cu minciuni sau alte prostii. Oamenii pentru care și eu aș face acest lucru fără ezitare.


Dar până la urmă, noi nu decidem cine intră în viețile noastre. Nu este ca la loterie. 


Vreau să mă dedic mie și tuturor oamenilor importanți din viața mea pe care îi consider și îi voi considera mult timp de acum încolo făcând parte din Universul meu!😶

Pentru a cunoaşte oamenii din viaţa ta, poate că ar trebui uneori să le întorci spatele, ca să vezi cine va veni să afle motivul purtării tale şi cine se va dovedi nepăsător. Poate că ar trebui să pleci într-o zi ca să vezi cine va încerca să te oprească, cine va veni după tine şi cine te va lăsa să pleci... Poate că ar trebui să le spui într-o zi adevăruri care nu plac auzului, ca să vezi cine va aprecia sinceritatea ta şi cine va pune orgoliul mai presus de tine... Poate că ar trebui să le spui un secret, ca să vezi în cine poţi avea încredere şi cine te va trăda... Poate că ar trebui să-i refuzi atunci când îţi cer ceva, ca să vezi cine ţi-a fost alături necondiționat şi cine din interes... Poate că ar trebui să mai şi greşeşti uneori, ca să vezi cine te va ierta, cine te va judeca şi cine va renunţa la tine... Poate că ar trebui să arăţi într-o zi că nu mai ai nimic de oferit, ca vezi cine îţi va rămâne alături şi cine va pleca. Poate că ar trebui să apari într-o zi diferit, ca să vezi cine te va accepta şi cine te va abandona. Poate că ar trebui să-i uiţi pentru un timp, ca să vezi cine te va căuta şi cine te va uita…


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
NU TE INDRAGOSTI DE DRAGOSTE !
Indragosteste- te de cineva care sa te iubeasca, care sa te astepte, care sa te inteleaga chiar si la nebunie, de cineva care sa te ajute, sa te ghideze, sa fie speranta ta, sa fie totul ptr tine. Indragosteste -te de cineva care sa nu te tradeze, care sa-ti fie fidel, care sa viseze impreuna cu tine, la felul tau de a fii, la spiritul tau. Indragosteste-te de cineva care sa te astepte pana la final, care sa fie exact asa cum nu te-ai asteptat, cum nu ai sperat. Indragosteste-te de cineva care sa sufere alaturi de tine, care sa rada alaturi de tine, care sa te imbratiseze cand ai nevoie. Indragosteste-te de cineva care sa se intoarca la tine dupa o cearta. Indragosteste-te de cineva care te iubeste._ "nu te indragosti de dragoste"._ e atat de usor de spus...
De ce trebuie sa astepti sfarsitul cuiva sa- i spui ca ai tinut la el ?
-->
              Myspace Glitter Text