SOAREnDAR !

Bun venit in blogul meu.....Va multumesc tuturor celor care veniti in vizita, chiar daca veniti in tacere si plecati la fel, si sper ca macar ceva din "casa" mea sa va aduca lumina in privire si sa va faca sa reveniti. Va doresc tuturor doar BINE SI FRUMOS in viata ..Tot binele Universului sa fie cu voi si cu cei dragi voua! Ascultati cele mai frumoase poezii recitate de sora mea Felicia Feldiorean :

Felicia Feldiorean - Recital de poezie from MicaelNicolas on Vimeo.

Fa-ti timp sa gasesti frumosul in tot ce te inconjoara..
...
Ieri mi-a fost dor de tine, astazi imi este dor de tine. Nu te ingrijora pentru maine, o sa-mi fie iarasi dor de tine !

Zâmbeşte pentru că zâmbetul tău poate provoca zeci ,sute ,chiar mii de zâmbete în jurul tău !

Pentru Tine, fiinţă cu suflet de dor , am darul Frumosului ! Nu ştiu să fiu nici clipă, nici veşnicie , nici apă, nici uscat , nici Cer, nici Pământ , nici multe altele , dar am învăţat de la voi să fiu OM ! Să iubesc şi să mă dăruiesc iubire ! Întindeţi mâinile pentru a primi Dragostea mea! M-am regasit in poezia ta Mariana Stratulat Rogoz

Cauta-ma acolo in inima ta si de ma vei gasi, atunci vei gasi si drumul catre mine si vei reusi sa intelegi cat valoreaza prietenia ta, pentru sufletul meu

Nu conteaza ce gandesc altii despre tine...conteaza ceea ce sti tu ca esti !Daca m-ai întreba vreodată ce-mi doresc din toată inima, ţi-aş răspunde - fără să stau mult pe gânduri - că-mi doresc sănătate pentru cei pe care-i iubesc!


Eu sunt romanca, deoarece asa imi spune inima, eu simt cine sunt, iar patria ma cheama spunandu-mi numele cand sunt departe de ea.Trebuie cu toti sa ne mandrim ca suntem romani, deoarece nicaieri în alta parte nu ne vom simti asa ca acasa !

Cea mai frumoasa mamica sa-ti de -a Dumnezeu multa sanatate si sa ne mai astepti sa venim acasa! Cele mai frumoase mâini sunt mâinile mamei. Mâinile cu care şi-a mângâiat cu mândrie şi iubire burtica, atunci când erai încă în pântecele ei. Mâinile cu care te-a ţinut în braţe, cu care te-a mângâiat, te-a spălat, te-a îngrijit şi ţi-a pregătit hrana. Mâinile de care te-ai sprijinit când ai făcut primii paşi din viaţa ta. Mâinile cu care şi-a şters lacrimile atunci când a fost îngrijorată, când i-a fost teamă, când s-a bucurat de succesele tale, când ţi-a simţit lipsa,... când ai rănit-o cu vreo privire rece sau cu vreo vorbă nemeritată... Mâinile cu care ţi-a alinat durerile, temerile şi cu care ţi-a dat curaj şi forţă să mergi mai departe. Mâinile cu care ţi-a dăruit tot ceea ce a avut mai bun. Mâinile cu care a muncit neobosită pentru tine, cărând greutăţi, îndurând asprimea gerului, răni şi dureri. Mâinile cu care ţi-a deschis uşa de mii de ori. Mâinile pe care şi le împreunează într-o rugăciune trimisă cerului pentru tine... poezie de Irina Binder..... Dor de mica mea draga ....

Cand sunt plecata am un dor nebun de casa. Memoria pastreaza intotdeauna doar cele mai frumoase momente si ai impresia ca acolo unde nu esti tu, acolo e …acasa!


Acasa - radacina sfanta de Mariana Rogoz Stratulat mp3-ady

Asculta mai multe audio traditionala
Caldura si mult zambet in suflet...

Nu ar trebui sa ne cautam trecutul in viitor......clipa nu seamana cu cea din trecut si nici cu ce vom trai. Nu spune ca fericirea a murit doar pentru ca tu o visasei altfel.....doresteti mai mult.....fii tu insuti , viseaza mai mult.....crede in visele din realitate....zambeste mai mult

luni, 29 ianuarie 2024

 INVATATOAREA CARE FĂCEA MIRACOLE ÎN CLASA EI!!!

"Doamna Nicolae îi primea în clasa ei pe toţi copiii care învăţau greu. În câteva luni, toţi reuşeau să citească şi să scrie corect.Avea o planta care ii ajuta pe copii sa invete."


Un tanar a vrut sa aminteasca tuturor de invatatoarea care i-a schimbat viata, asa ca a povestit cum a invatat el sa citeasca si sa scrie datorita acestei doamne.

"Cand eram eu mic, mai toti parintii ce aveau copiii cu probleme de invatare isi inscriau copiii in clasa doamnei Nicolae. Multi ajungeau in clasa a III-a si tot nu stiau sa scrie si sa citeasca.

Si eu aveam probleme. Nu reusise nimeni sa ma faca sa invat.

Doamna Nicoale era tanara si plina de energie. Nu stiu cum facea, dar toti copiii care intrau in clasa ei invatau, in mod miraculos, sa scrie si sa citeasca foarte repede. Pe doamna Nicoale o ajuta si Veronica.

Cine era Veronica? O planta pe care o aveam in clasa. Era o planta cataratoare cu flori frumoase.

In fiecare an, doamna Nicolae daruia celor care invatau sa citeasca si sa scrie cate un pui de al Veronicai.

Doamna Nicolae se ingrijea ca in fiecare an sa taie cateva frunze, sa le «prinda» si sa le planteze in ghivece mici.

Nu era elev sa nu asteapte cu nerabdare sa primeasca un pui de la Veronica. Ziua in care primeai ghiveciul era una solemna. Trebuia sa dai un nume plantei si sa il scrii pe ghiveci.

Nu o sa uit niciodata ziua in care am primit si eu ghiveciul meu. Eu ii pusesem numele mamei mele, Roza, si eram tare mandru ca primisem ghiveciul, eram printre primii baieti din clasa care primise marea onoare.

Pana la sfarsitul anului scolar, aproape toti copiii primisera ghiveciul. Pana si Bogdan, care avea cele mai mari probleme la inceputul anului, isi primise ghiveciul.

In vacanta de vara, am promis cu totii ca ii vom scrie doamnei Nicolae si ii vom povesti de plantutele noastre. Ne-a spus sa folosim dictionarul daca nu stim cum se scriu anumite cuvinte.

Toata vara am avut grija de Roza. Am udat-o, i-am rupt frunzele uscate si am avut grija sa nu se usuce. Cand a venit vremea rece am dus ghiveciul in casa, pe pervazul geamului.

Anii au trecut, Roza mea a facut si ea pui, exact ca Veronica. I-am luat si i-am plantat in ghivece separate. Tata ii lua si ii vindea la el la serviciu. Cu banii obtinuti cumparam pamant bun si ghivece noi. Cu timpul, mi-am deschis o mica afacere.

Datorita Veonicai am devenit extrem de interesat de plantele decorative. Tata m-a incurajat tot timpul.

Intr-o zi, ani mai tarziu, am primit un telefon care ma anunta ca doamna Nicolae a murit. Am simtit ca trebuie sa merg la inmormantare.

Au venit aproape toti elevii pe care i-a invatat sa scrie si sa citeasca. Veronica a fost si ea prezenta, unul dintre fostii mei colegi a adus-o si a pus-o langa sicriu.

S-a vorbit frumos despre doamne Nicolae, oamenii au plans aducanu-si aminte de momentele frumoase traite alaturi de ea.

Bogdan, unul dintre ultimii baieti care si-a primit ghiveciul acum multi, multi ani a spus ca de fiecare data cand citeste eticheta unui produs in supermarket isi aduce aminte de doamna Nicoale. Tot el a lasat o coroana superba. Pe ea era atasat mesajul «Daca poti sa citesti asta, multumeste-i unui invatator. Multumesc, doamna Nicoale»". 

sursa : Anișoara Ana-Maria, Șoapte


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
NU TE INDRAGOSTI DE DRAGOSTE !
Indragosteste- te de cineva care sa te iubeasca, care sa te astepte, care sa te inteleaga chiar si la nebunie, de cineva care sa te ajute, sa te ghideze, sa fie speranta ta, sa fie totul ptr tine. Indragosteste -te de cineva care sa nu te tradeze, care sa-ti fie fidel, care sa viseze impreuna cu tine, la felul tau de a fii, la spiritul tau. Indragosteste-te de cineva care sa te astepte pana la final, care sa fie exact asa cum nu te-ai asteptat, cum nu ai sperat. Indragosteste-te de cineva care sa sufere alaturi de tine, care sa rada alaturi de tine, care sa te imbratiseze cand ai nevoie. Indragosteste-te de cineva care sa se intoarca la tine dupa o cearta. Indragosteste-te de cineva care te iubeste._ "nu te indragosti de dragoste"._ e atat de usor de spus...
De ce trebuie sa astepti sfarsitul cuiva sa- i spui ca ai tinut la el ?
-->
              Myspace Glitter Text