SOAREnDAR !

Bun venit in blogul meu.....Va multumesc tuturor celor care veniti in vizita, chiar daca veniti in tacere si plecati la fel, si sper ca macar ceva din "casa" mea sa va aduca lumina in privire si sa va faca sa reveniti. Va doresc tuturor doar BINE SI FRUMOS in viata ..Tot binele Universului sa fie cu voi si cu cei dragi voua! Ascultati cele mai frumoase poezii recitate de sora mea Felicia Feldiorean :

Felicia Feldiorean - Recital de poezie from MicaelNicolas on Vimeo.

Fa-ti timp sa gasesti frumosul in tot ce te inconjoara..
...
Ieri mi-a fost dor de tine, astazi imi este dor de tine. Nu te ingrijora pentru maine, o sa-mi fie iarasi dor de tine !

Zâmbeşte pentru că zâmbetul tău poate provoca zeci ,sute ,chiar mii de zâmbete în jurul tău !

Pentru Tine, fiinţă cu suflet de dor , am darul Frumosului ! Nu ştiu să fiu nici clipă, nici veşnicie , nici apă, nici uscat , nici Cer, nici Pământ , nici multe altele , dar am învăţat de la voi să fiu OM ! Să iubesc şi să mă dăruiesc iubire ! Întindeţi mâinile pentru a primi Dragostea mea! M-am regasit in poezia ta Mariana Stratulat Rogoz

Cauta-ma acolo in inima ta si de ma vei gasi, atunci vei gasi si drumul catre mine si vei reusi sa intelegi cat valoreaza prietenia ta, pentru sufletul meu

Nu conteaza ce gandesc altii despre tine...conteaza ceea ce sti tu ca esti !Daca m-ai întreba vreodată ce-mi doresc din toată inima, ţi-aş răspunde - fără să stau mult pe gânduri - că-mi doresc sănătate pentru cei pe care-i iubesc!


Eu sunt romanca, deoarece asa imi spune inima, eu simt cine sunt, iar patria ma cheama spunandu-mi numele cand sunt departe de ea.Trebuie cu toti sa ne mandrim ca suntem romani, deoarece nicaieri în alta parte nu ne vom simti asa ca acasa !

Cea mai frumoasa mamica sa-ti de -a Dumnezeu multa sanatate si sa ne mai astepti sa venim acasa! Cele mai frumoase mâini sunt mâinile mamei. Mâinile cu care şi-a mângâiat cu mândrie şi iubire burtica, atunci când erai încă în pântecele ei. Mâinile cu care te-a ţinut în braţe, cu care te-a mângâiat, te-a spălat, te-a îngrijit şi ţi-a pregătit hrana. Mâinile de care te-ai sprijinit când ai făcut primii paşi din viaţa ta. Mâinile cu care şi-a şters lacrimile atunci când a fost îngrijorată, când i-a fost teamă, când s-a bucurat de succesele tale, când ţi-a simţit lipsa,... când ai rănit-o cu vreo privire rece sau cu vreo vorbă nemeritată... Mâinile cu care ţi-a alinat durerile, temerile şi cu care ţi-a dat curaj şi forţă să mergi mai departe. Mâinile cu care ţi-a dăruit tot ceea ce a avut mai bun. Mâinile cu care a muncit neobosită pentru tine, cărând greutăţi, îndurând asprimea gerului, răni şi dureri. Mâinile cu care ţi-a deschis uşa de mii de ori. Mâinile pe care şi le împreunează într-o rugăciune trimisă cerului pentru tine... poezie de Irina Binder..... Dor de mica mea draga ....

Cand sunt plecata am un dor nebun de casa. Memoria pastreaza intotdeauna doar cele mai frumoase momente si ai impresia ca acolo unde nu esti tu, acolo e …acasa!


Acasa - radacina sfanta de Mariana Rogoz Stratulat mp3-ady

Asculta mai multe audio traditionala
Caldura si mult zambet in suflet...

Nu ar trebui sa ne cautam trecutul in viitor......clipa nu seamana cu cea din trecut si nici cu ce vom trai. Nu spune ca fericirea a murit doar pentru ca tu o visasei altfel.....doresteti mai mult.....fii tu insuti , viseaza mai mult.....crede in visele din realitate....zambeste mai mult

sâmbătă, 7 septembrie 2024

 Sfatul mamei  pentru fiul ei căsătorit🙃


1. Fiule, amintește-ți că te iubesc! Și toate sfaturile mele intruzive sunt o modalitate de a exprima dragostea.


2. Sună-mă oricând ai nevoie de ajutorul meu.


3. Nu mă suna după ora 22 fără niciun motiv. Este timpul soției tale acum.


4. Sună-mă înainte de ora 22:00 "chiar așa", fără treabă.


5. Nu ridica niciodată vocea decât dacă viața cuiva depinde de asta.


6. Nu te aștepta de la soția ta să te trateze așa cum te tratez eu. Asta nu se va întâmpla niciodată, nu ea te-a născut.


7. Spală-ți mereu șosetele singur. Doar o mașină de spălat poate face asta pentru tine. Punct.


8. Nu le spune niciodată prietenilor tăi despre sexul cu soția ta. Poți vorbi despre sex cu fostele tale prietene :)) Dar nu soției și prietenilor ei.


9. Schimbă-ți periuța o dată pe lună.


10. Niciodată să nu-i spui soției tale: "Mama mea a făcut asta! " »


11. Uită fraza "Mama a făcut-o mai bine"  pentru totdeauna!


12. Nu te plânge mie de soția ta. Te-ai ales pe tine!


13. Nu-i spune soției tale despre relațiile tale anterioare. Insistă că ai uitat tot!


14. Salvează doar informații „sigure” în telefon. Păstrează restul în cap, antrenează-ți memoria, învață compromisurile pe de rost.


15.Întotdeauna lăudă mâncarea gătită de soția ta.


16. Întotdeauna să-i lauzi tunsoarea. Chiar dacă nu o placi, ține minte: părul nu este dinți, va crește.


17.Nu-i spune niciodată soției tale despre certurile noastre din trecut cu tatăl tău. A trecut mult timp și nu ține de nimeni.


18. Dacă mă îmbolnăvesc, vizitați-mă o dată pe săptămână. Acest lucru este important pentru mine. Și vă rog să luați eclere cu ciocolată pe drum.


19. Dacă soția ta merge la spital, viziteaz-o zilnic!


20.Când te întreb despre setările telefonului - nu te speria! Amintește-ți că am folosit pentru a te antrena la oliță. 


21.Ține minte, acum femeia principală din viața ta este soția ta.


22. Daca te intreaba nevasta daca i se potriveste rochia asta, raspunde mereu: "Da, tu! Cred că ai mai slăbit! »  Învață această frază. ))


23. Dacă soția ta îți spune că te-ai holbat la prietena ei toată noaptea, spune-i: "Ei bine, da... M-am uitat și m-am întrebat: - Cum s-a umplut! » Și după aceea, cere ce vrei - vei primi tot!


24. Dacă soția îți cere ceva global (reparație, haină de blană, mașină, călătorii, bicicletă de exerciții, aspirator robot etc...

Întotdeauna să fii de acord pentru a treia oară. Femeia pentru prima dată doar gândește cu voce tare, a doua oară se preface cu voce tare indiferent dacă are nevoie sau nu, iar dacă o spune a treia oară, atunci înseamnă că ar trebui. 


Nu conta pe tine. Fă-o mai devreme: deja s-a răzgândit, fă-o mai târziu - deja s-a jignit... Florile, bomboanele și lenjeria nu aparțin acestui lucru. O soție nu ar trebui să ceară asta. Singur tre' să știi.


25. Dacă îți cer să faci ceva, fă-o prima dată. Te poți îndoi: m-am gândit de 333 de ori înainte să te invit în oraș.


26. Niciodată să nu critici părinții soției tale. Aminteste-ți că ei au produs femeia pe care ați ales-o.


27. Dezvoltă-te. Citește cărți, ascultă prelegeri, participă la instruiri, studiază la cursuri.


28. Petrece 6 nopți cu familia și una cu prietenii. Acest lucru este necesar pentru echilibrul mental.


29. Bea cel puțin 2 litri de apă pe zi. Nu te contrazice. Doar bea.


30. Nu da vina pe mine că îți răsfăț copiii. Eu te răsfăț, tu mă educi!


31. Nu vizita niciodată cu mâna goală. Aceasta este o monstruozitate.


32. Felicită-ți mereu soția cu toate sărbătorile. Plus ziua nunții și ziua în care v-ați întâlnit. Acest lucru este important pentru femei.


33. Zâmbește înainte să deschizi ușa spre casă! Amintește-ți că pentru soția și copiii tăi ești barometrul calmului și al seriozității.


Autor: Inna Konevskaya


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
NU TE INDRAGOSTI DE DRAGOSTE !
Indragosteste- te de cineva care sa te iubeasca, care sa te astepte, care sa te inteleaga chiar si la nebunie, de cineva care sa te ajute, sa te ghideze, sa fie speranta ta, sa fie totul ptr tine. Indragosteste -te de cineva care sa nu te tradeze, care sa-ti fie fidel, care sa viseze impreuna cu tine, la felul tau de a fii, la spiritul tau. Indragosteste-te de cineva care sa te astepte pana la final, care sa fie exact asa cum nu te-ai asteptat, cum nu ai sperat. Indragosteste-te de cineva care sa sufere alaturi de tine, care sa rada alaturi de tine, care sa te imbratiseze cand ai nevoie. Indragosteste-te de cineva care sa se intoarca la tine dupa o cearta. Indragosteste-te de cineva care te iubeste._ "nu te indragosti de dragoste"._ e atat de usor de spus...
De ce trebuie sa astepti sfarsitul cuiva sa- i spui ca ai tinut la el ?
-->
              Myspace Glitter Text