SOAREnDAR !

Bun venit in blogul meu.....Va multumesc tuturor celor care veniti in vizita, chiar daca veniti in tacere si plecati la fel, si sper ca macar ceva din "casa" mea sa va aduca lumina in privire si sa va faca sa reveniti. Va doresc tuturor doar BINE SI FRUMOS in viata ..Tot binele Universului sa fie cu voi si cu cei dragi voua! Ascultati cele mai frumoase poezii recitate de sora mea Felicia Feldiorean :

Felicia Feldiorean - Recital de poezie from MicaelNicolas on Vimeo.

Fa-ti timp sa gasesti frumosul in tot ce te inconjoara..
...
Ieri mi-a fost dor de tine, astazi imi este dor de tine. Nu te ingrijora pentru maine, o sa-mi fie iarasi dor de tine !

Zâmbeşte pentru că zâmbetul tău poate provoca zeci ,sute ,chiar mii de zâmbete în jurul tău !

Pentru Tine, fiinţă cu suflet de dor , am darul Frumosului ! Nu ştiu să fiu nici clipă, nici veşnicie , nici apă, nici uscat , nici Cer, nici Pământ , nici multe altele , dar am învăţat de la voi să fiu OM ! Să iubesc şi să mă dăruiesc iubire ! Întindeţi mâinile pentru a primi Dragostea mea! M-am regasit in poezia ta Mariana Stratulat Rogoz

Cauta-ma acolo in inima ta si de ma vei gasi, atunci vei gasi si drumul catre mine si vei reusi sa intelegi cat valoreaza prietenia ta, pentru sufletul meu

Nu conteaza ce gandesc altii despre tine...conteaza ceea ce sti tu ca esti !Daca m-ai întreba vreodată ce-mi doresc din toată inima, ţi-aş răspunde - fără să stau mult pe gânduri - că-mi doresc sănătate pentru cei pe care-i iubesc!


Eu sunt romanca, deoarece asa imi spune inima, eu simt cine sunt, iar patria ma cheama spunandu-mi numele cand sunt departe de ea.Trebuie cu toti sa ne mandrim ca suntem romani, deoarece nicaieri în alta parte nu ne vom simti asa ca acasa !

Cea mai frumoasa mamica sa-ti de -a Dumnezeu multa sanatate si sa ne mai astepti sa venim acasa! Cele mai frumoase mâini sunt mâinile mamei. Mâinile cu care şi-a mângâiat cu mândrie şi iubire burtica, atunci când erai încă în pântecele ei. Mâinile cu care te-a ţinut în braţe, cu care te-a mângâiat, te-a spălat, te-a îngrijit şi ţi-a pregătit hrana. Mâinile de care te-ai sprijinit când ai făcut primii paşi din viaţa ta. Mâinile cu care şi-a şters lacrimile atunci când a fost îngrijorată, când i-a fost teamă, când s-a bucurat de succesele tale, când ţi-a simţit lipsa,... când ai rănit-o cu vreo privire rece sau cu vreo vorbă nemeritată... Mâinile cu care ţi-a alinat durerile, temerile şi cu care ţi-a dat curaj şi forţă să mergi mai departe. Mâinile cu care ţi-a dăruit tot ceea ce a avut mai bun. Mâinile cu care a muncit neobosită pentru tine, cărând greutăţi, îndurând asprimea gerului, răni şi dureri. Mâinile cu care ţi-a deschis uşa de mii de ori. Mâinile pe care şi le împreunează într-o rugăciune trimisă cerului pentru tine... poezie de Irina Binder..... Dor de mica mea draga ....

Cand sunt plecata am un dor nebun de casa. Memoria pastreaza intotdeauna doar cele mai frumoase momente si ai impresia ca acolo unde nu esti tu, acolo e …acasa!


Acasa - radacina sfanta de Mariana Rogoz Stratulat mp3-ady

Asculta mai multe audio traditionala
Caldura si mult zambet in suflet...

Nu ar trebui sa ne cautam trecutul in viitor......clipa nu seamana cu cea din trecut si nici cu ce vom trai. Nu spune ca fericirea a murit doar pentru ca tu o visasei altfel.....doresteti mai mult.....fii tu insuti , viseaza mai mult.....crede in visele din realitate....zambeste mai mult

luni, 18 iulie 2011

La multi ani Dorina ,sanatate, fericire si tot ce iti doresti!!!!







la multi ani dorina Pictures, Images and Photos

M-am nascut din greseala.Parintii mei isi doreau un baiat si ...ghinion ...am iesit fata! Dar spre norocul meu am fost mai rea decit un baietoi. Faceam toate poznele posibile si imposibile si primeam din partea vecinilor reclamatii, fiind comparata cu cei mai rai baieti din bloc. Aveam darul sa-mi rup papucii, jucam "elastic" toata ziua, devastam gradina de zarzavaturi a vecinilor, jucandu-ma "piata", dar am intrecut masura cind jucandu-ma "coaforul" am tuns 2 fetite din bloc, iar mama mi-a aplicat o corectie zdravana!

Am iubit teatrul de mica, mama a fost aceea care ma lua de minuta si ma ducea la toate piesele de teatru din vremea aceea. Am inceput cursurile de teatru la SCOALA POPULARA DE ARTE, profesor mi-a fost regretatul actor Adrian Ratoi, caruia ii port o frumoasa amintire. El m-a invatat alfabetul, m-a invatat cum sa-mi construiesc un drum in viata anevoioasa de actor.

DORINA ROMAN - actrita


www.dorinaroman.ro

Data si locul nasterii: 18.07.1975

STUDII:UNIVERSITATEA DE ARTA TEATRALA TIRGU MURES
SECTIA ACTORIE
CLASA PROF.DR.UNIV.SERGIU DAN POP
ASIST.NICOLAE CRISTACHE
PROMOTIA 2000
ROLURI LA CLASA:

ANUL I -"NEINTELEGEREA"-AL. CAMUS-ROLUL MARTA
-"ACESTI NEBUNI FATARNICI"-T. MAZILU-ROLUL CAMELIA
-"JOCUL IELELOR" -C.PETRESCU-ROLUL IRENE RUSCANU
-"MITICA POPESCU"-C. PETRESCU-ROLUL PATROANA
-"BOLNAV INCHIPUIT"-MOLLIERE-ROLUL ANGELIQUE

ANUL II- "FEMEIA MARII"-IBSEN-ROLUL ELIZA
-"FAUST"-GOETHE-ROLUL MARGARETA
-"INTRIGA SI IUBIRE"-SCHILLER-ROLUL LADY MILFORD
-"UNCHIUL VANEA"-CEHOV-ROLUL ELENA ANDREEVNA
-"MERLIN"-DUPA TANKRED DORST-ROLUL REGINA GUENEVER
-"PAHARUL CU APA"-SCRIBE-ROLUL REGINA

ANUL III -"OTHELLO"-W.SHAKESPEARE-ROLUL DESDEMONA
-"ORESTIA"-ESCHIL-ROLUL CLITEMNESTRA
-"PROSTII SUB CLAR DE LUNA"-T. MAZILU-ROLUL CLEMENTINA

ANUL IV -"COMEDIA IN BEZNA"-P. SHAFFER-ROLUL CLEEA
-"GROAPA"-AL.KUPRIN-ROLUL MANKA
-"INTRIGA SI IUBIRE"-SCHILLER-ROLUL LOUISE MILLER

EXAMEN DE LICENTA - ROLUL LOUISE MILLER
- RECITAL SALOMEEA-OSCAR WILLDE

COLABORARI :

TEATRUL DRAMATIC BRASOV

1991-1992 EXTEMPORAL LA DRAGOSTE,REGIA ADRIAN RATOI- ELEVA
1993-1994 NEVESTELE VESELE DIN WINDSOR,REGIA BEATRICE BLEONT -JOHN,PAJUL D-NEI FORD
1993-1994 MOTANUL INCALTAT,REGIA JEAN GEORGESCU-PRINTESA MADLEINE
1993-1994 CEASORNICARUL REVOLUTIEI,REGIA MIHAI LUNGEANU-CHERUBINO
1994-1995 FRATII,REGIA AL. DABIJA -DANSATOAREA
1995-1996 FAT-FRUMOS,VOINICUL CODRULUI,REGIA M. BRASOVEANU- ZINA ZINELOR SI FIICA CEA MARE A IMPARATULUI
1995-1996 PROCES PENTRU UMBRA UNUI MAGAR,REGIA CRISTIAN IOAN -AGAPY
1995-1996 UN BAIAT IUBEA O FATA,REGIA ADRIAN RATOI-FIFI
2001-2002 AZILUL DE NOAPTE ,REGIA K.ELEMER -FIGURATIE VORBITA
2001-2002 FETITA PADURII,REGIA M. BRASOVEANU -GARGARITA
2001-2003 SOACRA CU TREI NURORI,REGIA M. BRASOVEANU -ANICA,NORA CEA MARE

TEATRUL NATIONAL TARGU-MURES

1997-1998 CAZUL POPESCU ,REGIA C. FLORIAN -SAFTICA

FESTIVALURI

-FESTIVALUL DE TEATRU CONTEMPORAN 1995-INSULA PURPURIE,REGIA L.DANCEANU
-FESTIVALUYL DE REGIE SLOBOZIA 1997-FRATII,REGIA AL . DABIJA
-FESTIVALUL INTERNATIONAL AL SCOLILOR DE TEATRU BUDAPESTA 1998, MERLIN REGIA SERGIU DAN POP
-DRAMA FEST TIMISOARA 1998 MERLIN,REGIA DAN POP
-INTILNIREA SCOLILOR DE TEATRU -2000 BUCURESTI,INTRIGA SI IUBIRE,REGIA SERGIU DAN POP
-FESTIVALUL MEDIEVAL BRASOV 2008,LEGENDA FAMILIEI HIRCHER,REGIA G.CUSTURA,ROLUL APPOLONIA HIRCHER

Activitate profesionala:

Radioteleviziunea Transilvania - Brasov


-prezentator si realizator al emisiunii Week-End Show,emisiune realizata in direct sambata si duminica intre orele 16-17.30;perioada ianuarie 2001-septembrie 2002;emisiune interactiva cu invitati din lumea artistica.Dedicatii muzicale,concursuri, premii.


-realizator si prezentator al emisiunii Matinal,emisiune realizata in direct de luni pana vineri intre orele 07-08;perioada octombrie2002 - octombrie 2004.Emisiunea contine reportaje,stiri,muzica.concursuri,avand ca invitati personalitati din lumea artistica ,sportiva invatamant,cultura, medicina,etc.



Televiziunea locala TVS BRASOV (in prezent)

-prezentator si realizator al emisiunii “Ne vedem la 5!cu Dorina “,emisiune gen magazin ,realizata in direct de luni pina joi,de la ora 17.00-18.30,avind ca invitati personalitati din lumea artistica.Au fost la “Ne vedem la 5! cu Dorina “ personalitati ca :SANDA TARANU,FUEGO, LUCKY MARINESCU, MARIA VADUVA,MARIOARA MURARESCU, FELICIA FILIP,MARINA VOICA,NINETA POPA,CRISTIAN MIHAILESCU,MIHAI TRAISTARIU ,ELISABETA TURCU,LAURENTIU CAZAN etc





ACTIVITATE TV: spoturi publicitare

- Romtelecom ( 2004-2005 )

- Berea Burger ( 2006 )

- Bonux ( 2006 - 2007 )

- Vodafone (2008)

CAMPANIE PUBLICITARA - Glade -Unirea Mall Brasov (2008)

COLABORARI TV: Media Pro-seriale TV:
- La Bloc ( 2006 )
- Fete cu lipici ( 2006 )


ACTIVITATE TEATRALA
- colaborare cu Teatrul National Targu Mures ( 1998-1999)
colaborare Teatrul Sica Alexandrescu Brasov ( 1991-2005 )



FILMOGRAFIE : “PORTRETUL LUPTATORULUI LA TINERETE”-REGIA TICU POPESCU(2008)


ALTE ACTIVITATI: model la concursul Wella "KILLER BLONDE"-MARTIE 2009 salon "BEAUTY CULT" Brasov; fotograf GABRIEL HENNESSY

Sursa:

https://profiles.google.com/116043117626925873124/posts


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
NU TE INDRAGOSTI DE DRAGOSTE !
Indragosteste- te de cineva care sa te iubeasca, care sa te astepte, care sa te inteleaga chiar si la nebunie, de cineva care sa te ajute, sa te ghideze, sa fie speranta ta, sa fie totul ptr tine. Indragosteste -te de cineva care sa nu te tradeze, care sa-ti fie fidel, care sa viseze impreuna cu tine, la felul tau de a fii, la spiritul tau. Indragosteste-te de cineva care sa te astepte pana la final, care sa fie exact asa cum nu te-ai asteptat, cum nu ai sperat. Indragosteste-te de cineva care sa sufere alaturi de tine, care sa rada alaturi de tine, care sa te imbratiseze cand ai nevoie. Indragosteste-te de cineva care sa se intoarca la tine dupa o cearta. Indragosteste-te de cineva care te iubeste._ "nu te indragosti de dragoste"._ e atat de usor de spus...
De ce trebuie sa astepti sfarsitul cuiva sa- i spui ca ai tinut la el ?
-->
              Myspace Glitter Text