SOAREnDAR !

Bun venit in blogul meu.....Va multumesc tuturor celor care veniti in vizita, chiar daca veniti in tacere si plecati la fel, si sper ca macar ceva din "casa" mea sa va aduca lumina in privire si sa va faca sa reveniti. Va doresc tuturor doar BINE SI FRUMOS in viata ..Tot binele Universului sa fie cu voi si cu cei dragi voua! Ascultati cele mai frumoase poezii recitate de sora mea Felicia Feldiorean :

Felicia Feldiorean - Recital de poezie from MicaelNicolas on Vimeo.

Fa-ti timp sa gasesti frumosul in tot ce te inconjoara..
...
Ieri mi-a fost dor de tine, astazi imi este dor de tine. Nu te ingrijora pentru maine, o sa-mi fie iarasi dor de tine !

Zâmbeşte pentru că zâmbetul tău poate provoca zeci ,sute ,chiar mii de zâmbete în jurul tău !

Pentru Tine, fiinţă cu suflet de dor , am darul Frumosului ! Nu ştiu să fiu nici clipă, nici veşnicie , nici apă, nici uscat , nici Cer, nici Pământ , nici multe altele , dar am învăţat de la voi să fiu OM ! Să iubesc şi să mă dăruiesc iubire ! Întindeţi mâinile pentru a primi Dragostea mea! M-am regasit in poezia ta Mariana Stratulat Rogoz

Cauta-ma acolo in inima ta si de ma vei gasi, atunci vei gasi si drumul catre mine si vei reusi sa intelegi cat valoreaza prietenia ta, pentru sufletul meu

Nu conteaza ce gandesc altii despre tine...conteaza ceea ce sti tu ca esti !Daca m-ai întreba vreodată ce-mi doresc din toată inima, ţi-aş răspunde - fără să stau mult pe gânduri - că-mi doresc sănătate pentru cei pe care-i iubesc!


Eu sunt romanca, deoarece asa imi spune inima, eu simt cine sunt, iar patria ma cheama spunandu-mi numele cand sunt departe de ea.Trebuie cu toti sa ne mandrim ca suntem romani, deoarece nicaieri în alta parte nu ne vom simti asa ca acasa !

Cea mai frumoasa mamica sa-ti de -a Dumnezeu multa sanatate si sa ne mai astepti sa venim acasa! Cele mai frumoase mâini sunt mâinile mamei. Mâinile cu care şi-a mângâiat cu mândrie şi iubire burtica, atunci când erai încă în pântecele ei. Mâinile cu care te-a ţinut în braţe, cu care te-a mângâiat, te-a spălat, te-a îngrijit şi ţi-a pregătit hrana. Mâinile de care te-ai sprijinit când ai făcut primii paşi din viaţa ta. Mâinile cu care şi-a şters lacrimile atunci când a fost îngrijorată, când i-a fost teamă, când s-a bucurat de succesele tale, când ţi-a simţit lipsa,... când ai rănit-o cu vreo privire rece sau cu vreo vorbă nemeritată... Mâinile cu care ţi-a alinat durerile, temerile şi cu care ţi-a dat curaj şi forţă să mergi mai departe. Mâinile cu care ţi-a dăruit tot ceea ce a avut mai bun. Mâinile cu care a muncit neobosită pentru tine, cărând greutăţi, îndurând asprimea gerului, răni şi dureri. Mâinile cu care ţi-a deschis uşa de mii de ori. Mâinile pe care şi le împreunează într-o rugăciune trimisă cerului pentru tine... poezie de Irina Binder..... Dor de mica mea draga ....

Cand sunt plecata am un dor nebun de casa. Memoria pastreaza intotdeauna doar cele mai frumoase momente si ai impresia ca acolo unde nu esti tu, acolo e …acasa!


Acasa - radacina sfanta de Mariana Rogoz Stratulat mp3-ady

Asculta mai multe audio traditionala
Caldura si mult zambet in suflet...

Nu ar trebui sa ne cautam trecutul in viitor......clipa nu seamana cu cea din trecut si nici cu ce vom trai. Nu spune ca fericirea a murit doar pentru ca tu o visasei altfel.....doresteti mai mult.....fii tu insuti , viseaza mai mult.....crede in visele din realitate....zambeste mai mult

miercuri, 21 septembrie 2022

 Lumini și umbre


Versuri Otilia Cazimir


Ai ochii negri, mincinoși și răi.

Fântânile cu ape moarte-ascund

Pupile negre licărind în fund,

Ce mă atrag spre-adânc - ca ochii tăi.


Când vreau să plec, mă ții în loc cu un cuvânt.

Așa se zbat copacii în furtună:

Ca pentru fugă crengile-și adună -

Dar rădăcina-i leagă de pământ.


De azi încolo n-am să-l mai iubesc,

Dar când îi văd privirile păgâne

Și zâmbetul copilăresc,

Mă jur că n-am să-l mai iubesc - de mâine !


Pe zi ce trece-ți seamăn tot mai mult.

Așa, izvorul ce se aruncă-n baltă

Se-nvăluie cu mâlul laolaltă,

Și-n loc să-i spele apele verzui -

Își tulbură izvorul apa lui.


Arar în ochi-mi dragostea surâde,

Și buruiana prinsă în pripoane,

În ciuda stâncii goale și aride,

Tot înflorește, vara, câte-o floare.


Vorbește-mi blând, mi-e inima bolnavă,

Iubirea m-a întâmpinat cu ură :

În loc să-mi toarne câte-o picătură,

Mi-a dat, întreagă, cupa-i cu otravă.


Când voi pleca mă vei uita ușor,

Și știu că nici nu s-ar putea altfel :

Abia o clipă valul călător

Păstrează chipul oglindit în el.


Mi-e fața împietrită ca o mască,

Și-n ochi lumina-i gata să se stingă...

Chiar diamantului, ca să sclipească,

Îi trebuie o rază s-o răsfrângă.


În clipa cea din urmă-a judecății

Își vor primi zadarnică răsplată

Și ochii tăi - că n-au știut să plângă,

Și ochii mei - că n-au râs niciodată.


Nu-mi mai aduce flori de liliac,

Nici zâmbetele tale înflorite -

Că primăvara noastră care-ncepe

E tristă ca o toamnă pe sfârșite.


Păstrează-mi mâna mea într-ale tale,

Să stăm așa, alături amândoi.

Nu simți ce singuri am rămas pe lume

De când iubirea nu mai e cu noi ?


Mă urmărești ca pasărea de pradă,

Mă iscodești cu ochii reci și răi -

Și uiți că dacă-s urme pe zăpadă,

Noroiul e lăsat de pașii tăi.


De câtva timp, în fiecare seară

Mi-aduce somnul câte-un vis ciudat

Și-atât de trist, că nu mai știu anume

De l-am trăit, ori numai l-am visat.


Iubirea-ntârziată se anină

De zâmbetele tale-nșelătoare,

Cum se anină florile-n grădină

De ultimele raze de la soare.


Azi mi-a venit cu ochii calzi și buni,

Și nu l-am întrebat de unde vine :

Pe floarea de la margine de drum

N-o întrebi de-i înflorită pentru tine.


Te văd mereu ca-n clipa de pe urmă :

Încremenit în capul scării,

Cu zâmbetul uitat în colțul gurii,

Și-n ochi - tăișul crud al nepăsării.


Iubirea ta nu crește și nu moare

Ci totdeauna-i rece și egală :

E ca o floare artificială

Pe-o pajiște cu maci arzând în soare.


Am vrut, în ciuda zâmbetelor tale,

Din ochii sterpi o lacrimă să storc

Și am plecat, să nu mă mai întorc,

Dar azi în zori de zi îți umblu-n cale !


Ești rău. Dar când aud c-o spune altul,

Mă uit în jos, și strâng din pumni, și tac :

Că numai eu, în toată lumea asta,

Am dreptul să te cert și să te-mpac !


Azi îmi vorbești de lună și de stele,

Ți-e glasul blând și ochii de ispită.

Dar porți în suflet, veșnic, încolțită,

Sămânța aspră a suferinței mele.


Iubirea ta de-a pururi schimbătoare

Împrăștie pe vânt otrava-i fină,

Că nu-i albină numai pentru-o floare,

Nici floare pentru-o singură albină.


Ce demon, oare, mi te-a scos în drum ?

De-ar vrea viața azi să mă dezlege

Și raiul ei să mi-l deschidă-acum,

Tot iadul nostru dulce l-aș alege !


Eu am să plec cu sufletu-mpăcat

Că nu las nimănuia moștenire

Un suflet greu de ură și iubire,

Bănuitor și trist și-nfrigurat.


Am închinat iubirii trecătoare

Sclipiri de suflet și scântei de rime -

Însângerate jerbe funerare

Pe un mormânt în care nu e nimeni.


M-am resemnat: atât a fost să fie.

Mă uit cum cade soarele-n apus

Și-aștept răspunsuri - care n-or să vie,

La întrebări - pe care nu le-am pus


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
NU TE INDRAGOSTI DE DRAGOSTE !
Indragosteste- te de cineva care sa te iubeasca, care sa te astepte, care sa te inteleaga chiar si la nebunie, de cineva care sa te ajute, sa te ghideze, sa fie speranta ta, sa fie totul ptr tine. Indragosteste -te de cineva care sa nu te tradeze, care sa-ti fie fidel, care sa viseze impreuna cu tine, la felul tau de a fii, la spiritul tau. Indragosteste-te de cineva care sa te astepte pana la final, care sa fie exact asa cum nu te-ai asteptat, cum nu ai sperat. Indragosteste-te de cineva care sa sufere alaturi de tine, care sa rada alaturi de tine, care sa te imbratiseze cand ai nevoie. Indragosteste-te de cineva care sa se intoarca la tine dupa o cearta. Indragosteste-te de cineva care te iubeste._ "nu te indragosti de dragoste"._ e atat de usor de spus...
De ce trebuie sa astepti sfarsitul cuiva sa- i spui ca ai tinut la el ?
-->
              Myspace Glitter Text