SOAREnDAR !

Bun venit in blogul meu.....Va multumesc tuturor celor care veniti in vizita, chiar daca veniti in tacere si plecati la fel, si sper ca macar ceva din "casa" mea sa va aduca lumina in privire si sa va faca sa reveniti. Va doresc tuturor doar BINE SI FRUMOS in viata ..Tot binele Universului sa fie cu voi si cu cei dragi voua! Ascultati cele mai frumoase poezii recitate de sora mea Felicia Feldiorean :

Felicia Feldiorean - Recital de poezie from MicaelNicolas on Vimeo.

Fa-ti timp sa gasesti frumosul in tot ce te inconjoara..
...
Ieri mi-a fost dor de tine, astazi imi este dor de tine. Nu te ingrijora pentru maine, o sa-mi fie iarasi dor de tine !

Zâmbeşte pentru că zâmbetul tău poate provoca zeci ,sute ,chiar mii de zâmbete în jurul tău !

Pentru Tine, fiinţă cu suflet de dor , am darul Frumosului ! Nu ştiu să fiu nici clipă, nici veşnicie , nici apă, nici uscat , nici Cer, nici Pământ , nici multe altele , dar am învăţat de la voi să fiu OM ! Să iubesc şi să mă dăruiesc iubire ! Întindeţi mâinile pentru a primi Dragostea mea! M-am regasit in poezia ta Mariana Stratulat Rogoz

Cauta-ma acolo in inima ta si de ma vei gasi, atunci vei gasi si drumul catre mine si vei reusi sa intelegi cat valoreaza prietenia ta, pentru sufletul meu

Nu conteaza ce gandesc altii despre tine...conteaza ceea ce sti tu ca esti !Daca m-ai întreba vreodată ce-mi doresc din toată inima, ţi-aş răspunde - fără să stau mult pe gânduri - că-mi doresc sănătate pentru cei pe care-i iubesc!


Eu sunt romanca, deoarece asa imi spune inima, eu simt cine sunt, iar patria ma cheama spunandu-mi numele cand sunt departe de ea.Trebuie cu toti sa ne mandrim ca suntem romani, deoarece nicaieri în alta parte nu ne vom simti asa ca acasa !

Cea mai frumoasa mamica sa-ti de -a Dumnezeu multa sanatate si sa ne mai astepti sa venim acasa! Cele mai frumoase mâini sunt mâinile mamei. Mâinile cu care şi-a mângâiat cu mândrie şi iubire burtica, atunci când erai încă în pântecele ei. Mâinile cu care te-a ţinut în braţe, cu care te-a mângâiat, te-a spălat, te-a îngrijit şi ţi-a pregătit hrana. Mâinile de care te-ai sprijinit când ai făcut primii paşi din viaţa ta. Mâinile cu care şi-a şters lacrimile atunci când a fost îngrijorată, când i-a fost teamă, când s-a bucurat de succesele tale, când ţi-a simţit lipsa,... când ai rănit-o cu vreo privire rece sau cu vreo vorbă nemeritată... Mâinile cu care ţi-a alinat durerile, temerile şi cu care ţi-a dat curaj şi forţă să mergi mai departe. Mâinile cu care ţi-a dăruit tot ceea ce a avut mai bun. Mâinile cu care a muncit neobosită pentru tine, cărând greutăţi, îndurând asprimea gerului, răni şi dureri. Mâinile cu care ţi-a deschis uşa de mii de ori. Mâinile pe care şi le împreunează într-o rugăciune trimisă cerului pentru tine... poezie de Irina Binder..... Dor de mica mea draga ....

Cand sunt plecata am un dor nebun de casa. Memoria pastreaza intotdeauna doar cele mai frumoase momente si ai impresia ca acolo unde nu esti tu, acolo e …acasa!


Acasa - radacina sfanta de Mariana Rogoz Stratulat mp3-ady

Asculta mai multe audio traditionala
Caldura si mult zambet in suflet...

Nu ar trebui sa ne cautam trecutul in viitor......clipa nu seamana cu cea din trecut si nici cu ce vom trai. Nu spune ca fericirea a murit doar pentru ca tu o visasei altfel.....doresteti mai mult.....fii tu insuti , viseaza mai mult.....crede in visele din realitate....zambeste mai mult

vineri, 12 august 2022

 POVESTEA DE SEARA 


O poveste de viață incredibilă...

O tânără foarte frumoasă se urcă în avion și se uită în stânga și în dreapta pentru a-și găsi locul.


Dându-și seama că locul ei era lângă un bărbat caruia îi lipsesc cele două mâini, a ezitat să se așeze...


A sunat-o pe stewardesa și i-a spus:


- Întrucât persoana care stă lângă mine nu are mâini, nu mă simt confortabil pe acest scaun.


Vă rog, să-mi dați un alt loc!


- Îmi pare rău, doamnă, dar nu avem alte locuri libere, a spus stewardesa, dar puteți să-mi spuneți motivul insistenței dumneavoastră?


Frumoasa femeie a răspuns:


- Nu-mi plac astfel de oameni, nu pot să stau lângă el, sunt dezgustată și vomit.


Auzind această motivație de la o femeie educată și cu aspect foarte frumos, stewardesa a rămas uluită...


Femeia, pe de altă parte, și-a continuat insistența, spunând:


- Nu pot să stau în scaunul acela, dă-mi alt loc!


Stewardesa s-a uitat în jur disperată, căutând un loc gol, dar nu a văzut și i-a spus femeii:


- Doamnă, nu există locuri goale în această clasă economică, dar este de datoria noastră să asigurăm confortul pasagerilor, așa că voi merge să vorbesc cu căpitanul avionului și, până atunci, vă rog să aveți răbdare!


Stewardesa s-a dus în cabină pentru a vorbi cu căpitanul. După o vreme, s-a întors și i-a spus femeii:


- Doamnă, ne pare foarte rău pentru neplăcerile pe care vi le-am provocat!


În acest avion rămâne un singur loc gol, care este de clasa întâi.


Am vorbit cu căpitanul nostru și am luat o decizie extraordinară.


Compania noastră trimite pentru prima dată un pasager de la scaunul economic, la scaunul de clasa întâi.


Stewardesa s-a apropiat de bărbatul fără mâini și a spus:


- Îmi pare foarte rău, domnule, ați vrea să stați la clasa business ? Pentru că nu suntem de acord ca o persoană respectabilă ca dumneavoastră, sa călătorească lângă o doamnă nepoliticoasă și care vă face să vă simțiți inconfortabil...


Auzind acest lucru, toți pasagerii au salutat decizia și au aplaudat.


Femeia aceea cu aspect foarte frumos, pe de altă parte, nici măcar nu se putea uita la fața bărbatului, din cauza jenării ei.


Bărbatul care nu avea mâini, s-a ridicat, pentru a merge pe scaunul clasei întâi și le-a spus oamenilor din avion:


- Sunt fost soldat și mi-am pierdut ambele mâini, ca urmare a exploziei unei bombe, în timp ce luptam cu teroriștii, în timpul unei operațiuni...


Mi-am pierdut ambele mâini pentru siguranța altor oameni, pentru țara mea, dar văzând reacția tuturor dintre voi, acum sunt mândru de mine!


Și când a terminat, a plecat în clasa întâi.


Frumoasa femeie, zdrobită sub privirea disprețuitoare a tuturor, și-a plecat capul și s-a așezat pe scaun, rușinata..."


Morala:


Dacă nu există frumusețe și puritate în gânduri, frumusețea feței și a corpului nu are valoare!


Trebuie întotdeauna să ne amintim că nu contează dacă fața este frumoasă sau nu, principalul lucru este ca sufletul să fie bun și inimă curată.

Text preluat


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
NU TE INDRAGOSTI DE DRAGOSTE !
Indragosteste- te de cineva care sa te iubeasca, care sa te astepte, care sa te inteleaga chiar si la nebunie, de cineva care sa te ajute, sa te ghideze, sa fie speranta ta, sa fie totul ptr tine. Indragosteste -te de cineva care sa nu te tradeze, care sa-ti fie fidel, care sa viseze impreuna cu tine, la felul tau de a fii, la spiritul tau. Indragosteste-te de cineva care sa te astepte pana la final, care sa fie exact asa cum nu te-ai asteptat, cum nu ai sperat. Indragosteste-te de cineva care sa sufere alaturi de tine, care sa rada alaturi de tine, care sa te imbratiseze cand ai nevoie. Indragosteste-te de cineva care sa se intoarca la tine dupa o cearta. Indragosteste-te de cineva care te iubeste._ "nu te indragosti de dragoste"._ e atat de usor de spus...
De ce trebuie sa astepti sfarsitul cuiva sa- i spui ca ai tinut la el ?
-->
              Myspace Glitter Text